A/N jeg har absolu ingen undskyldning denne her gang, bare dovenskab (og jeg er stolt af det!!)
Men jeg håber at I nu ikke hader mig alt for meget, det ville jeg jo selt ikke kunne klare! Eller endnu værrer at I har slettet histprien og I slet ikke læser det her!!! Yeiks!...
_____________________________________________________________________________
”Øhm, hej, Miss. Ashton sidder ude i bilen og venter.” manden med et sort jakkesæt smiler til mig, og bukker elegant. Han er godt nok høflig. Det kan godt være at det er mange pigers drøm at blive hentet i sådan en stil, men jeg ville nu mere have sat pris på det hvis han havde købt mig en stor buket blomster. Så stor at det ville dække hele hans hoved, og så ville han så give mig dem. Jeg ville kigge dybt ind i hans øjne, mens han smiler og fører mig - uden ord, kun kropssprog – hen til en lille, lidt gammel bil. Der er blå. Og det er en bobl. Og den er gammel. Ja, ja, Romeo og Julie, bla, bla, bla. Yes, jeg er måske en smule romantisk, men det må du ikke sige til nogen. Og desuden hvis du endelig gjorde det, ville de aldrig tro på dig, de ville bare grine. Ha, så jeg vinder alligevel. We are de champions my friends. Elsker at vinde. Sooom jeg måske nyder bare en smule for meget. Bare lidt mere end jeg burde.
Hey! Tilbage til virkelighed, ikke dagdrømme nu. For nu skal alle de dagdrømme blive til virkelighed. Omg!!!
Jeg krammer hurtigt alle dem der har hjulpet mig med at gøre mig klar, tjekker mig en ekstra gang i spejlet (better safe, than sorry), og følger efter manden ud til bilen. Imens jeg vinker farvel til de andre, sætter jeg mig ind i bilen. Chaufføren skynder sig ud til den store motorvej. Jeg vender mig om, for at se på den dejlige dreng, men han er der ikke!?
”Øh, Hr. Chauffør? Jeg troede du sagde at han er i bilen?” spørger jeg, og adderer bagefter, da han ikke svarer, ”Og jeg kan tydeligt ikke se ham.”
Chaufføren smiler et skævt smil, og låser bilen. Wtf?!
”bare rolig prinsesse. Jeg skal nok kører dig hen, til hvor du skal være.” han griner et meget fjoget grin og ruller vinduet op, så jeg ikke kan se eller snakke med ham.
”Okaaay, bare tag det helt roligt. Alt skal nok bliver som du gerne vil have det. Alt sammen kommer til at bliver bedre. Jeg er sikker på at Ashton bare er en af de der mennesker der går meget langt ud med deres jokes, og så når jeg åbner øjnene står han der med en kæmpe surprise, og så spiller ”dont’cha”- med pussycat dolls, i baggrunden. Yup, det er det der kommer til at ske.” siger jeg, og prøver at samle mig selv sammen. Urgh, nu får jeg en af de der klamme klumpe i halsen. Mah! Min vejrtrækning bliver hurtigere og hurtigere. Hvorfor freak?! Huskede jeg heller ikke min mobil. Øøøøhm, måske fordi at du tænkte det ville være bedst med ingen forstyringer. ”SE!? Jeg kan bare begynde med at synge, så når de åbner døren, så vil jeg være sådan helt ”HA, HA! FIK DIG!!!”okay… don’t cha wish your girlfriend was hot like me, yeeeah. Don’t cha wish your girlfriend was a freak like me. Don’t chaaaa.”
“Alright say” synger chaufføren. Øh, cazzo(dette er en meget venlig note til at jer der sidder og tænker ”WHAT THE FREAK?! JEG TROEDE DET HER ER EN DANSK HISTORIE!! FOR FREAKS SAKE!” til alle jer skal I vide at dette er et italiensk ord. Det betyder fuck, men hvis I slår det op på google translate fra italiensk til dansk, vil den skrive at det er et andet meget UBEHØVELIGT ord. Hav venligst en god dag. Bye, bye. FORevarrrrr... Juuuust kidding)?! Troede at han havde lukket det til.
”Hey? Hvorfor stoppede du med at synge? Vi er lige kommet til den gode del! Ja, ja, men jeg er altså også en person. Dette er bare mit job. De betalte kun for en meget uhyggelig latter og at gøre dig lidt bange. Og jeg har ikke tænkt mig at gøre mere eller mindre. De er nogle nærrige små mennesker. Bare rolig de vil ikke gøre dig noget. Bare kidnappe dig lidt.”
YOU ARE READING
Blind Date? (Ashton Irwin)
FanfictionSigne er bedste venner med Luke Hemmings og Louis Tomlinson, men hvad sker der når Nana inviterer Signe ud på en blind date? Hvem møde hun? Ashton er bedste venner med Luke hemmings, Calum Hood og Michael Clifford. han går igennem nogle hårde tide...