~ Sidste Kapitel ~

176 10 8
                                    

A/N Okay... det blev så IKKE den fredag... hah? Men nu er den her! Om du er klar eller ej!

Det er morgen og Ashton sover stadig. Hvis du ikke kan huske hvad der skete i går så gik det noglelunde sådan her; Ashton havde inviteret mig på date, blev kidnappet af Ashtons stalker og så vi tog hjem til ham. Og i den lille, bitte sætning der har jeg da slet ikke glemt at jeg faktisk også fandt ud af at jeg elsker Ashton. Fordi det gør jeg jo ikke. Ligesom at jeg slet ikke står ude på Luke’s og Ashton’s badeværelse lige nu, går frem og tilbage og panikker bukserne af mig!!! Fordi sådan noget gør jeg jo ikke. Og selv hvis jeg gjorde, betyder det ikke at jeg elsker Ashton… Hvilket jeg ikke gør…

”*BANK BANK* Signe er du der ude?” råber Ashton igennem døren.

”Øh, ja! Jeg kommer ud nu.” råber jeg tilbage. Okay, måske er jeg på toilettet men det betyder intet! Argh, lad nu vær’ med at tænke med dig selv. Vi ved begge at det her er bare noget du gør, for at det ligner noget fra en film. Nej, jeg gør ikke. Jo du gør!!  Jeg tager en dyb vejr trækning og åbner døren med et sus. Ashton står lige uden for døren. Et trist smil former sig på hans ansigt, da han ser mig.

”Ashton? Hvad er der i vejen? Er der noget galt?” spørger jeg forsigtigt, og placerer en støttende hånd på hans overarm.

”Signe, der er noget jeg skal fortælle dig. Jeg har lavet varm the og gjort klar ved køkkenbordet. Til det her bliver du nødt til at sidde ned.” svarer han. Jeg nikker kort som et svar, og følger efter ham over til køkkenbordet, og gør som sagt. Ashton sætter sig foran mig, og hælder den dampende the op i vores kopper.

”Jeg har nogle dårlige nyheder.” siger han og kigger ned i sit krus, han løfter hovedet op og kigger mig i øjnene og fortsætter, ”Jeg har lige fået et hastet opkald. Jeg skal rejse videre i morgen. Vi skal over til USA og møde nogle business mænd, der gerne vil tage ansvar for vores papirarbejde, du ved, kedelige ting. Efter det, skal vi direkte videre ud og tunere og til awardshows. Jeg skal pakke mine ting, og mødes med de andre om 2 timer. Vi skal åbenbart diskutere noget inden vi tager afsted. Så det her er et farvel. Næste gang vi ville kunne ses er om et år.”

”Hvad mener du? Så venter jeg da bare på dig.”

”Nej, jeg vil ikke stå i vejen for at du ikke skal leve dit liv.”

”Jamen, det er mit eget valg. Og jeg vælger at vente på dig… Nomindre hvis at du har planer om at efterlade mig helt, fordi du gerne vil have alle muligheder åbne til andre piger der måske kommer!”

”Nej, nej. Det er slet ikke sådan ment. Jeg mener bare at hvis du nu møder en anden, så ville det være meget nemmere hvis du ikke var sammen med mig, så behøver du ikke at være mig utro for at være lykkelig.”

”Hvad?!”

”Okay, det kom ud lidt slemmere end det gjorde i mit hoved.”

”Så du mener altså at jeg er sådan en person der godt kan finde på at være folk utro?”

”Nej! Men desuden er vi ikke engang kærrester.”

”Ja, og tak gud for det! Tænk engang hvis du skulle være sammen med sådan en forfærdelig person som mig!”

”Undskyld, det kom også ud lidt forkert!”

”Lidt?! Du kom ud forkert! Farvel, og undskyld for at jeg har gjort dit liv så hårdt!” jeg stormer ud ad døren og smasker den i bag efter mig.

Det her det er ikke fair! Jeg hader Ashton! Jeg hader Luke! Jeg hader alle mennesker her i denne verden!

A/N

Det var så afslutningen >:-D

Måskeeeeee laver jeg et bonus afsnit, man ved aldrig? Det kommer meget an på om jeg gider og om I er på den gode eller dårlige liste i år. Altså julemandens liste ikk?!

  

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 20, 2014 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Blind Date? (Ashton Irwin)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang