Poslední prázdniny. To bylo slovní spojení, které provázelo toto léto. Proto jsem se rozhodla s holkama, že si ho náležitě užijeme. V momentu kdy jsme dostudovali vysokou, věděli jsme, že nastal čas pořádně užít volného času, než někam nastoupíme. Já chtěla pracovat v Americe a taky jsem si to vyřídila. A abychom si užili prázdniny v plném proudu, rozhodli jsme se, že tu strávíme prázdniny společně, než se naše parta rozprchne do všech koutů světa.
Naštěstí když rodiče vybírali jméno, byli obezřetní jmenuji se Amy, celým jménem Amélie. Na prázdniny jsem se vydala s Isabelou, Monikou a Lízou. Škoda je, že holky koncem srpna jedou zpět domu a já tu zůstávám sama, ale to je až za měsíc a půl. Vystudovala jsem vysokou ekonomickou. Moje představa byla, že budu dělat v kanceláři a nikdo mě nebude znát. Ale díky svému vzhledu ke kterému přispěla hodně mamka mám trochu smůlu. Nemůžu být šedá myška, i když bych chtěla. Ano jsem hubená a dokonce všichni tvrdí, že hodně sexy, ale já to spíš vnímám jako vadu. Zářivě modré oči, husté blond vlasy a křivky modelky, mne provází už od dětství. Rodiče se vždy divili, že nevodím domu jednoho kluka za druhým, ale já se s nimi nikdy nechtěla bavit. Vždy když se schylovalo ke konverzaci tak jsem se cítila sklíčeně. Introvert tak jak má být. To by pro začátek o mne stačilo.
Letadlo dosedlo na runway. S cuknutím jsme se přilepili k zemi. Ulevilo se mi a myslím, že to poznala i Isi, která seděla hned vedle mne. Létání mi nedělá zrovna dvakrát dobře, ale rozhodně je to lepší než mluvit s cizími lidmi. Stěhovala jsem se do Los Angeles. Čekal tam na nás můj nevybavený nový byt ve 13 patře. Věci měli doletět o 2 dny později. Stěhování přes půlku planety je trochu složitější než se v první chvíli zdálo. Při vystupování jsem jako jediná poděkovala a hned na to vystoupila do proskleného tunelu, který vedl do letištní haly. Očíčka se mi rozzářila nad tou krásou kolem nás. Byla jsem tu a nevěřila vlastním očím. Zá zády jsem slyšela štěbetání těch mých koček. Pobrali jsme si kufry, které jsme měli sebou a vydali se k taxíkům, které zde všude postávali a čekali na nově příchozí lidi. Všechny jsme se nasoukali do žlutého auta a já nadiktovala svoji adresu. Ano holky budou bydlet přes prázdniny u mě, ale to si myslím, že bylo jasné. Po cestě, která trvala zhruba 15 minut jsme byli na místě.
Vystoupila jsem před neuvěřitelně veliký panelák. Spíše mrakodrap. S hlubokým nádechem jsem vzala kufr a vydala se směrem ke vchodu. Začínala jsem cítit šimrání po celém těle. Jsem tu a už není cesty zpět. Dole v budově byla malinká recepce. Řekla jsem číslo bytu, 1313. Někdo by mohl namítat, že to není nejlepší číslo, ale já číslo 13 milovala. Bylo to číslo, které vypovídalo o mém životě. Vyjeli jsme do patra, kde se nacházel můj byt. Z inzerátu jsem věděla, že by měl být velikostně 3kk, ale šok nastal v momentu, kdy jsem otevřela dveře. Byl obrovský, ale levný jinak bych si ho nemohla dovolit. Od majitel tu byla krásná prostorná kuchyň a koupelna. Vybavený jsem ho již měla. Obývak byl zařízený do černo bíla a velice decentně. V ložnici jsem měla obrovskou postel ve světlém dřevě a dvě dostatečně velké skříně. Pod oknem byl kosmetický stolek a hned vedle něj pohodlné křeslo. V poslední místnosti se necházela pracovna. Byli tam dvě velké knihovny a pracovní stůl na kterém stál můj počítač. Poté co jsme prolezli každý kout mého nového bytu, jsme se rozhodli trochu prospat. Cesta byla dlouhá a ani jedné z nás se nepovedlo usnout na déle než hodinu.
Postupně jsme se vzbudili až v podvečer. A jelikož jsme se chtěli trochu porozhlédnout po okolí, rozhodli jsme se, že se vydáme někam najíst. Našli jsme na internetu nejbližší restauraci v okolí, což nebyl zase tak těžký úkol a společně jsme se tam vydaly. Monika je vegetariánka, tak jsme jen museli najít restauraci, která má na výběr i z hodně vegetariánských jídel. Po večeři Líza prohlásila, že bychom se mohli jít někam pobavit do klubu. Nebyla jsem z té představy nadšená, ale souhlasila jsem.
Úvodní díl nového příběhu je tu, doufám že se bude líbit. Zkouším něco nového.
Olá Amigos :)
ČTEŠ
Unwanted fortune
RomanceKdyž váš život provází náhody a štěstí, které ovšem nejsou příjemné jak se může na první pohled zdát. Otočila jsem se na židli a v tom ho uviděla. Dech se mi na chvilku zatajil. ______________________________________________________________________...