Se zavřenými oči jsem stále čekala na svou popravu. Byl jako zvíře, které si chce dobýt své teritorium. Najednou jsem ucítila, jak povolil sevření okolo rukou. Měla jsem možná ještě šanci. Ale když sem chtěla udělat krok stranou, zradila mne kolena a já padla k zemi. Nejspíš sem ztratila vědomí, protože jsem zaregistrovala slabý křik z dálky. Byla jsem to já? Nebo ne? To jsem netušila. Jen sem ležela a nic nevnímala.
Mark
Vyšel jsem za nimi ven z klubu. Představa, že bych s ní neodešel já ale nějaký cucák ve mne probuzovala vztek. Možná žárlivost. Byla to moje hračka a přiznejme si hodně dobrá hračka. Která měla být od pondělí každý den v mojí přítomnosti. Jako když dostanete vánoční dárek a můžete si s ním hrát každý den.
Před klubem ale již nikdo nebyl. Chvilku jsem postával venku a nakonec si zapálil cigaretu. Koukal jsem směrem k nebi, hvězdy skoro nikdy ve městě nejsou vidět. Dým z cigarety mi stoupal okolo hlavy a utvářel neuvěřitelné obrazce. Najednou jsem zaslechl křik zpoza rohu.
A: „Pomoc! Tady ten uchyl mne chce znási.."
I přesto že to vycházelo kousek ode mne, nebylo tomu dobře rozumět. Dokouřil jsem cigaretu a rozhodl se podívat co se za rohem děje. Když jsem došel k místu odkud jsem to slyšel, probudil se ve mne neuvěřitelný vztek.
Na zemi ležela Amy, kalhotky měla stažené u kolen a ten cucák stál nad ní a připravoval se na to, co jsem měl v plánu já. Teda s malým rozdílem, neznásilnil bych jí. Sama by si o to poprosila. Udělal jsem dva kroky a napřáhl se. Pěst mi vystřelila tak rychle, že to malé prasátko padlo k zemi a zakvičelo. Když se pár dobrých vteřin nezvedal, ale jen koukal, přidal jsem mu otisk mé boty do obličeje, aby měl dlouho vzpomínku na to, co se chystal udělat, ubožák.
Poté jsem se sklonil k Amy, ležela na boku na zemi. Rukou ji podepřel hlavu a lehce ji posadil. Byla stále mimo, mluvila nějaké kraviny, ale nevěděla o sobě. Ta se teda zřídila. Druhou ruku jsem jí podsunul pod kolena a zvedl jí do náruče. Byla tak malinká a lehká. Zavolal jsem taxíka a nechal nás odvézt k sobě domu.
Amy
Kde to jsem? Co se děje? Mám pocit, že mi hlava exploduje, ale zároveň se cítím plná energie. Rozhlédnu se okolo sebe a vidím nějakého muže. Liam. Pane bože on mě někam veze. Musím něco udělat. Snažím se radši nehýbat, aby nevěděl, že jsem vzhůru. V hlavě vymýšlím plán jak tomu zabránit.
Auto zastavilo a ten muž zaplatil. Vzchopím se, když vystoupil, otevřu dveře a snažím se utéct. Na nohou mám bohužel podpatky a tak zvládnu ujít pár kroků a upadnu. Otočím se a ve tmě za mnou stojí mužská postava. Podívám se po okolí a zjistím, že mi je to tu povědomé. Vzhlédnu k onomu muži a zjistím, že to není, ten kdo si myslím. Mark.
Trochu se mi uleví a uniknou mi slzy. Slzy štěstí a zároveň prodělaného traumatu. Koukám do země, podpírám se dlaněmi a pláču. Najednou ucítím, jak mne zvedá a snaží se mě postavit na nohy. Výraz má jako pokerový hráč, nečitelný. Snažím se udržet na nohou, ale cítím, že to neustojím. Podepře mě pod rukami a pomáhá mi chodit. Když zjistí, že mi to moc nejde, zvedne mě do náručí. Odnese mne ke dveřím, odemkne a položí mne v hale na sedačku. Jsem mu vděčná za pomoc, kterou mi poskytl, ale vím, že tu nemohu zůstat. Začnu se zvedat a za sebou slyším.
M: „Posaďte se, nic vám neudělám."
Trochu se mi uleví, ale já vím, že udělá, protože mám chuť se k němu vrhnout a políbit ho.
A: „Musím domů, jinak se stane něco, co ani jeden nechceme."
Prohlásím do ticha. On jen mlčí a kouká na mě, jak se zvedám. Nechápe co se děje. Já sama to nechápu, nedokážu utřídit myšlenky. Najednou stojím a mířím k němu. Stále jen kouká a nic nedělá. Když se k němu přiblížím dostatečně, přilepím se k němu a přitáhnu si ho do polibku. Cítím, jak neví, co má dělat, ale za chvilku, mne opře o zeď a se vší dravostí náš polibek prohloubí.
Když se trochu vzdálí, podívá se mi do očí a zeptá se.
M: „Opravdu to chcete?"
Mlčky stojím a přikývnu. Chci, ale nevím, jestli to ze mě náhodou nemluví něco jiného než moje mysl. Ta touha a vše okolo, není přirozené. Musel mi dát něco do pití. Vše by do toho zapadalo. I přesto se mu odevzdávám. Stále si vykáme. Nevadí mi to má to určitý náboj, pocit nadřazenosti.
Nechám ho stát v hale a po paměti se vydám směrem do ložnice. Už jsem tu byla a pamatuji si to velice dobře. Cestou sundám podpatky, poté zahodím triko. Přijdu k rohu a podívám se na něj pohledem, při kterém se mu evidentně zatajuje dech. Mrknu a začnu si sundávat sukni. Když leží na zemi, překročím jí a vydám se za roh. Pomalu se rozešel a vydal se za mnou.
Před dveřmi zahodím podprsenku, otevřu dveře a mířím k posteli. Stoupnu si zády ke dveřím a čekám. Slyším za sebou kroky a hluboké nádechy plné vzrušení a chtíče. Položil mi ruku na bok a druhou mne donutil se ohnout. Zapřela jsem se rukama o postel a čekala. Ohnul se a začal mi pomalu stahovat kalhotky a přitom mi zasypával polibky zadeček a jazykem se lehce otřel o moji kundičku. Vzdychla jsem a cítila, jak mne polila vlna tepla. Postavila jsem se a otočila k němu. Měl na sobě jen boxerky, očividně se cestou taky svléknul. Koukal na mne a mačkal mi prsa, ke kterým se po chvilce sklonil a jazykem mi začal přejíždět bradavku, občas ji jemně zkousnul. Potichounku jsem vzdychala a rukama mu projížděla ve vlasech.
Posouval se stále níž, a když byl u mého rozkroku, vložil mi ruce mezi nohy a zatáhl. Spadla jsem zády na postel, ale zadeček jsem měla ve vzduchu. Držel mne pod koleny a vrhnul se jazykem mezi nohy. To už jsem byla slyšet v celé místnosti. Po chvilce byl natolik vzrušený, že jen posunul své boxerky níž a vsunul do mě svůj penis. Přirážel tvrdě a rychle. To jsem ovšem v tu chvíli potřebovala. Chtěla jsem cítit tu vášeň a ten rozdíl, když něco chcete a i přesto že je to hrubé, animální, tak je to úžasné a přirozené. Když dosáhl vrcholu, udělal se a já zažila už svůj druhý nefalšovaný orgasmus.
Na něco jsme ovšem pozapomněli. Ale došlo nám to záhy.
ČTEŠ
Unwanted fortune
RomanceKdyž váš život provází náhody a štěstí, které ovšem nejsou příjemné jak se může na první pohled zdát. Otočila jsem se na židli a v tom ho uviděla. Dech se mi na chvilku zatajil. ______________________________________________________________________...