Jedenáctá

83 2 1
                                    

Amy

Těch pár dní jsem si poležela na nemocničním lůžku, holky se za mnou stavovaly co to šlo. Brzy už pojedou a zůstanu tu úplně sama, nejdřív se řešilo, že tu budou na celé prázdniny, ale ukázalo se, že navštíví ještě pár míst. Rozmysleli si to během té chvíle co jsme tady. Nevadí, já se stejně těším, až budu sama a začnu vlastně naplno nový život. Jedno jsem si již potvrdila, žádné románky na pracovišti se už konat nebudou. Nechci dopadnout jako většina těch pipinek z romantických románů. Nevěřím, že si zkrotím chlapa, který nemá sebemenší zájem o rodinný život.

Mark

Naposledy, kdy jsem jí navštívil, vypadal smutná a bez energie. Bohužel, můj problém to není. Jak řekla, rychle a efektivně se vyřešil případný problém. Nestojím o rodinu, nebo aspoň dokud můžu mít ženskou na kterou se podívám. Vždy jsem si chtěl život užít. Ve středu Amy nastoupí a bude zde se mnou 3 měsíce. Trochu dlouhá doba na koukání když vím, že je to holka, která je úžasná v posteli, ale musíme zachovat nějakou profesionalitu. Byl bych rád, aby zde zůstala, bude jistě velice pečlivá. Odpromovala s vyznamenáním.

Středa

Amy

Včera mě propustili večer domů, abych měla čas připravit se do práce, kterou potřebuji. S holkama jsem mluvila a budou odjíždět nejspíš o víkendu, chtějí toho stihnout ještě hodně. Trochu se těším, ale spíš mě děsí, že tu zůstanu sama. Už je 7:30 musím vyrazit do práce, nástup mám v 8 hodin, tak ať se nezpozdím. Zavolám si taxíka a dobalím pár věcí do kabelky. Mám ještě nějaké léky co musím brát. Vše už mám, vyrážím tedy dolu. Nasednu do taxíku a vyrážím. Řidič mi zastaví před budovou, já mu zaplatím a vyrážím vstříc prvnímu pracovnímu dni. 

Zamířím rovnou do kanceláře pana Blacka. Na recepci mi dá visačku a já rovnou jdu ke dveřím. Zaklepu a čekám.

Mark

Uslyším zaklepání, podívám se na hodinky a zhluboka se nadechnu. 

"Dále." Jen pronesu směrem ke dveřím.

Ty se otevřou a do nich vstoupí Amy, je upravená v šatech, které jí obepínají tu její užasnou postavu. Pomalu vykročí směrem k mému stolu a mě se v hlavě vybaví jak sem si jí tu noc vzal a bylo to neskutečný. Trochu zakroutím hlavou a pozdravím jí. Odvětí mi a usadí se do židle přede mne. Chvilku jen mlčky sedíme a já pak do ticha pronesu.

"Tak Amy, pustíme se do toho."

A: "Pane Blacku, řikala jsem si, že v zájmu zachování dobrých vztahů, by jsme si mohli opět vykat."

Trochu mě tím vykolejila, jen jsem pootevřel pusu a přikývl.

"Dobře slečno Dunken, dáme se tedy do toho."

Jen přikývla. Začal jsem jí tedy seznamovat se situací v našem účetnictví. Když uběhlo pár hodin, přesněji bylo 12:30, řekl jsem si, že by jsme si mohli objednat oběd. Amy to uvítala, vypadala vyčerpaně. Objednal jsem nám čínu z restaurace nedaleko odsud. Poté jsme mlčky seděli a čekali. Já přemítal nad těmi pár doteky co se zde odehráli. Byly sice letmé, ale mě to vždy úplně rozhodilo. Ohnul bych jí tu přes stůl a .... V tu chvíli se ozval telefon. Zvedl jsem ho a odpověděl jen rychlé ano. Čína tu již byla. Vstal jsem a vydal se ke dveřím. Když jsem se vracel, Amy tu nebyla.

Amy

Pan Black odešel pro jídlo. Mě se udělalo zle a zalezla jsem tedy do jeho soukromé koupelny, co měl tady v kanceláři. Chtělo se mi zvracet, tak jsem se ohnula nad záchodovou mísu a čekala co se bude dít. Cítila jsem jak se vše co jsem pozřela dnes ráno, hlásí o pozornost a pomalu stoupá výš. Očividně léky nebudou úplně bez komplikací. Když jsem vykonala tuto nechutnou záležitost, pomalu jsem se postavila na nohy a otočila směrem ke dveřím. Najednou jsem zůstala zaraženě stát. Stál tam Black a jen bez emocí koukal. To mě jako sleduje?

"To jste mě pozoroval?"

M: "No rád bych upozornil, tohle je moje toaleta a ano pozoroval."

"Proč?"

M: " Hledal jsem vás, protože jste se ztratila z křesla a odsud se linuly divné zvuky. Je mi líto, že vám je zle."

Jen jsem přikývla hlavou, umyla si ruce a vypláchla ústa a rozešla se směrem ke dveřím. Z lehka jsem prošla okolo Marka a pomalým krokem zamířila k jídlu.

Mark

Když jsem se vrátil, našel jsem jí na toaletě jak zvrací. Tý musí být pekelně zle. Brala si prášek v 10 hodin, když jsem nám dal pauzu na pití a odpočinek, asi jí je zle. Když kolem mě procházela z toalety, lehce se mne dotkla v pase. Myslel jsem, že mi to místo shoří. Otočil jsem se za ní a rozešel se k ní. Pomalu jsem jí položil ruce na boky a otočil jí směrem k sobě. Její přítomnost se nedá vydržet, už nejméně 2 hodiny mi stojí a já to musím maskovat. Vykulila na mne oči a trochu se napřímila. Byla krásná i přesto, že ještě před chvilkou klečela u záchodové mísy. Najednou jsem nevěděl co jsem chtěl udělat, ale její výraz odpovídal za vše. Dotkni se mě a bude zle, to přesně mě hnalo kupředu.

Lehce jsem s ní popošel ke stolu a opřel ji o něj. Natiskl jsem se k ní zlehka a políbil jí na krk těsně pod uchem. Lehce se nadechla. Cítil jsem jak jí naskočila na rukou husí kůže. Pane bože, tohle nevydržím, chci jí znovu a znovu. Nevím co to se mnou bylo, ale nemohl jsem si pomoct. Odtáhl jsem se lehce a čekal.

Amy

Tohle je to nejlepší co jsem kdy zažila, já se snad udělám jen z toho polibku. Není možné aby jeden člověk se mnou dělal takové věci. Řekla jsem si že už se to ale nestane. Musím to nějak zarazit. Chci ale?

Unwanted fortuneKde žijí příběhy. Začni objevovat