Amy
Z přemýšlení mě vytrhlo jeho hlasité oddechování, které bylo jen lehce slyšitelné. Vzpamatovala jsem se a jemně ho odstrčila. Trochu zafuněl a odtáhl se. Oba jsme nechtěli ukončit to co se mezi námi dělo, ale já to zarazila dříve než by nastaly další potíže. Nemohu riskovat, že o tuhle dobře až moc dobře placenou práci přijdu. Nechci přijet domů se sklopenou hlavou a přiznat že jsem něco nezvládla. Vždy mám vše plně pod kontrolou, ale vypadá to že osud pro mě měl připravenou velice divokou jízdu životem. Vedle něj jsem jak smyslů zbavená.
Mark
Jemně mne odstrčila od sebe. Proč? Nechci přestat, oddechne a promnu si krk. Vypadá že se tomu brání, je zamyšlená, ale je jedinná kdo tady má asi rozum. Já bych jí tu ohnul přes stůl a za chvilku by byla naprosto mimo. Chvilku jsem tam jen tak vedle ní stál, ale nakonec jsem si vzal krabičku se svým jídlem a bez jediného slova usedl za stůl. Otočila se čelem ke stolu a usedla taky. Pustili jsme se mlčky do jídla a věřte mi atmosféra by se v místnosti dala krájet. Oba jsme věděli, že se řídíme rychlostí 200km do propasti z které není úniku. Po půl hodině jsem dojedl oběd a zvedl jsem se ze židle, abych vyhodil prázdný obal do koše. Malinko sebou na židli cukla, když jsem kolem ní procházel. Proč?
Amy
Když kolem mne procházel, cítila jsem jeho parfém. Ucítila jsem husí kůži po celém svém těle, ale snažila jsem se tomu nevěnoval pozornost. Když byl u mé židle lehce jsem sebou cukla a snažila jsem se to na sobě nedat znát. Nevím zda si toho všiml, ale letmo se na mě podíval. Byla jsem z toho nervózní. Měl tak pronikavé oči, zamračený výraz, sexy postavu a byl velice zamýšlený. Vše mě na něm přitahovalo, bylo to silnější než já. Když se vrátil ke stolu, posadil se do své židle, upravil si vlasy a Koukal na mne. Své jídlo jsem měla skoro dojedené. Když jsem vložila poslední sousto do úst, příbory jsem odložila a vydala se směrem ke koši. Mark se zvedl ze židle a šel pomalým krokem ke mně.
Mark
"Chtěl jsem se vás jen zeptat, zda byste se mnou po práci, nešla na skleničku?" Řekl jsem poté, co jsem se zvedl ze židle.
A: "Najednou bych zajít mohla." Odpověděla Amy.
"Chtěl bych vás představit Amy pár známým, aby jste se tu necítila tak opuštěná."
A: "To je od vás velmi milé. Možná by bylo fajn se s někým seznámit." Řekla Amy, když se k ní Mark pomalu blížil.
Pomalým krokem jsem se k nim ublížil a snažil se nedat na sobě znát vzrušení, které jsem cítil. Chtěl jsem jí polapit nepřipravenou a užít si s ní. Ona však napětí v kanceláři cítila stejně jako já. Byli jsme tam jen my dva a mohli jsme si dělat co jsme chtěli. Já jsem to moc dobře věděl a chtěl jsem využít situace. Přitažlivost byla všude kolem nás, a my se tomu nechtěli podat. Spíše ona se tomu nechtěla oddat, jelikož byla mojí podřízenou. Mohl bych využít situace a trochu na ní zatlačit. Nechtěl jsem jí ublížit, ale neexistuje žádná žena, která by mi nepodlehla. O to víc mám chuť ji dostat do polohy, která se bude líbit mne i jí. Tahat jí za vlasy, šeptat sprosťárny do ucha a lehce mačkat zadek. Když jsem byl přímo u ní, natáhl jsem ruce a uchopili ji za boky. Lehce vzdychla a trochu se napružila. Na nic jsem nečekal, chtěl jsem jí hned a proto jsem jí políbil. Nebránila jsem, ba naopak přidala na tempu. Bylo to tak divoké, až jsme nemohli popadnou dech. Zajel jsem jí rukou pod šaty a pomalu je posouvat směrem nahoru. Amy sebou otřásla a vzdychla. Byla to jako božská mana pro mé uši. V kalhotách se začala rýsovat obrovská boule.
Amy
Když se na mne Mark vrhnul, nemohla jsem odolat. Umí tak dokonale líbat, proto jsem polibek ještě víc prohloubila. Zapletla jsem mu ruce do vlasů a vzdychla. Najednou jsem ucítila jeho chloubu na svém stehně. Byla tak obrovská a já měla chuť jí celou strčit do pusy. Proto jsem opustila ty úžasné rty a vydala se směrem dolů. Rozepla jsem poklopec a stáhla mu kalhoty ke kolenům. Najednou se přede mnou rýsovala v celé své kráse. Zahákla jsem se prsty za okraj boxerek a pomalu je stahovala ke kalhotům. Mark na mě koukal a olizoval si rty. Byl vzrušený. Chytla jsem ho do pravé ruky a začala jemně pumpovat. Poté jsem přidala jazyk a olízla mu špičku žaludu. Chtěla jsem ho celý pojmout do pusy, ale nevešel se mi tam. Byl opravdu obrovský. Proto jsem si pomáhala rukou. Mark vzrušeně vzdychal a snažil se uvolnit co nejvíc to šlo. Když jsem cítila, že se blíží k vrcholu, lehce jsem hlavu zaklonila a čekala až mi postříká obličej. Chtěla jsem jeho sperma cítit po celém obličeji. Měla jsem samé nemravné myšlenky.
Mark
Když jsem se blížil k vrcholu, Amy zaklonila hlavu, a čekala až se jí vystříkám na obličej. Bylo to velice vzrušující a proto mi to netrvalo ani vteřinu. Měla to naprosto všude. Byla až neuvěřitelně perverzní a to mě strašně vzrušovalo. Hned jak jsem dokončil svoje potěšení, otočil jsem Amy na všechny čtyři a stáhl její kalhotky ke kolenům. Chtěl jsem si jí vzít celou tady a teď. Nic mi v tom nemohlo zabránit. Jediný problém by byl, kdyby ona sama nechtěla. Myslím, že to už ale nehrozí. Pomalu jsem zasunul dva prsty do její kundičky a začal jimi pohybovat.Vzdychala jak smyslu zbavena a nebránila se. Když jsem cítil, že se blíží k vrcholu, vytáhl jsem z ní prsty a stáhl si kalhoty. Pomalu jsem ho do ní zasunul a začal přirážet. Byla tak těsná a vlhká, musela to chtít celou dobu stejně jako já. Pomalu jsem přidával na tempu, Amy vzdychala čím dál víc a já se blížil k vrcholu také. Už podruhé. Její kundička je tak dokonalá. Byl to animální sex. Nemohl jsem se ho nabažit. Po pár minutách jsem se udělal. Amy to však nestihla, proto jsem jí otočil na záda a pořádně jí vylízal. Svíjela se mi pod rukama a vzdychala. Po chvíli jsem cítil, že už to na ní přichází, a proto jsem zrychlil.
Chvíli poté co se udělala, oblékla si kalhotky a vstala ze země. Ano, přesunuli jsme se na zem, byl to velice spontální animální sex.
ČTEŠ
Unwanted fortune
RomansaKdyž váš život provází náhody a štěstí, které ovšem nejsou příjemné jak se může na první pohled zdát. Otočila jsem se na židli a v tom ho uviděla. Dech se mi na chvilku zatajil. ______________________________________________________________________...