Loren
"I tebi je žao zbog Ivana, zar ne?"-Pitala sam.
"Da,ali ti si mi prijateljica. Morao sam doći ovdje."-Rekao je. Awww ovo je tako slatko.
***
Ušla sam u novu kuću sa velikim koferom koji sam vukla za sobom. Kuća je bila lijepa,velika...
Razgledala sam ju te otišla u svoju sobu. Imala je veliki bračni krevet, pink zidove i pink ormare.
Sjela sam na krevet promatrajući sobu. Nakon nekoliko minuta ušla je Sara u sobu.
"Raspakiraj se."-Rekla je kratko.
"Mhm."-Nije mi se dalo pričati s njom.
"Sutra krećeš u školu,svi krećemo, znaš to?"-Pitala me.
"Okej."-Odgovorila sam kratko. Nisam je ni pogledala od kada je ušla.
"Jesi li gladna?"-Pitala je. Baš ne želi izaći. Ugh.
"A-a."-Kratko sam odgovorila.
"Želiš li piti nešto?"-Pitala je.
"Ne."-Odgovorila sam kratko i molila Boga da izađe više.
"Želiš se okupati?"-Dosadna je. Jako.
"Možda."-Slegla sam ramenima.
"Želiš me pogledati ?!"-Frustrirano je rekla.
Okrenula sam glavu u njezinom smjeru. "Što ti želiš?"-Ljuto sam ju pitala.
"Da se prestaneš ljutiti."-Kratko i ljuto je odgovodila.
"Pa želja ti se neće ispuniti."-Ljuto sam rekla.
"Loren."-Upozoravajuće je rekla.
"Šta?!"-Nastavljala sam svađu.
"Ni za tih mjesec dana ga nećeš vidjeti ukoliko se nastaviš ponašati ovako."-Rekla je ljuto.
"Molim?!"-Usta su mi se lagano otvorila. Digla sam se s kreveta i krenula prema njoj. Stala sam naspram nje i rukom joj pokazala da izađe. "Izlazi!!"-Povikala sam.
"Lor-"-Nije stigla do kraja završiti. Ja sam joj stavila ruku na usta i doslovno ju izgurala iz sobe. Kada sam to napravila brzo sam zaključala vrata i stavila slušalice u uši te legla u krevet.
Nakon nekih sat vremena netko je kucao na vrata sobe.
"Ako si Sara odlazi!"-Povikala sam da me čuje.
"Harry je!"-Odvratio je. Otvorila sam vrata i pustila ga da uđe te ih opet zatvorila. "Ako se tako budeš ponašala prema Sari nećeš dobro završiti."-Rekao je.
"Što hoćeš Harry?"-Pitala sam.
"Došao sam ti reći da se spremiš za sutra,nova škola i to. I eto da vidim kako si."-Rekao je.
"Okej,spremit ću se. Loše sam,kako bih trebala biti?"-Rekla sam i legla na krevet. Došao je i legao do mene.
"Sve će biti okej."-Rekao je.
"Koliko si siguran u to?"-Pitala sam.
"Siguran sam 100 %."-Rekao je.
"Valjda."-Rekla sam.
"Nemoj se ljutiti na nju."
"Saru?"-Pitala sam. Klimnuo je glavom. "Osjećaji mi se miješaju."-Rekla sam.
"Sve će biti okej kad se slegne situacija."-Rekao je.
"Valjda."-Promrmljala sam.
***
Ujutro sam se spremila za školu. Našiminkala,naparfemirala i tako dalje.
****
Ljuto sam se bacila na krevet u sobi. Ugh! Došla sam kući i morala se tuširati i oprati kosu. Imala sam grozan dan!
Zaključala sam sobu i uzela laptop koji mi je Emilio dao. Upalila sam skype i krenula ga zvati.
"Loren!"-Odmah se javio.
"Hej."-Nasmijala sam se.
"Heeej ljubiii! Kako si?"-Pitao je sretno.
"Imala sam grozan dan!"-Ljuto sam rekla.
****
Vote,com?
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance| Loren Grey | | Ivan i Emilio Martinez | 1.sezona Ukrao ju je s razlogom kojeg ona nije znala. Trebao ju je ubiti ali su se dogodile promijene planova,zaljubio se u nju. 20.04.2018- 1st in romance 22.11.2023- 1st in romance