LorenProšla je ponoć,a Ivana još nije bilo. Izašao je van i ne znamo gdje je.
"Malena idi spavati."-Čula sam Emilijev glas kraj uha.
"Ne. Njega nema zbog mene."-Rekla sam. Imala sam ogromnu grižnju savijest.
"Nisi ti kriva malena."-Šapnuo je.
"Hoće ti smetati ako zagrlim Harry-ja. Uvijek smo tu jedan za drugoga pa je čudno što sada nismo."-Šapnula sam.
"Ma slobodno."-Rekao je.
"Sigurno se ne ljutiš?"-Pitala sam.
"Slobodno idi. Vidim da je stvarno peder. Vidjeo sam da te ne gleda drukčije nego sestru."-Rekao je i lagano me gurnuo prema Harry-ju koji je zabrinuto sjedio na prozoru gledajući van. Betany i Sara su sjedile pokraj njega.
"Harry."-Šapnula sam. Pogledao me i nesigurno ispružio ruke da ga zagrlim. Zagrlila sam ga i sjela mu u krilo.
"Emilio će-"-Prekinula sam ga.
"Neće. Uredu je s ovime."-Rekla sam i rukom prolazila kroz njegovu kovrčavu kosu. Oduvijek sam mu obožavala kosu.
"Što ako mu se-"-Opet sam ga prekinula.
"Ne govori tako! Ivan je okej!"-Malo glasnije sam rekla. Ma koga ja zavaravam,zaderala sam se na njega.
"Kako znaš?"-Emilio je pitao.
"Znam! Ne smije mu se nešto desiti! Ne...ne može!"-Bila sam rastresena.
"Jeste li vi sada zajedno?"-Sara je pitala.
"Ne znam."-Živčano sam odgovorila.
"Pitaj njega."-Dodala sam."Emilio?"-Sara ga je pogledala.
"Jesmo."-Odgovorio je.
"Ne sjećam se da si me pitao za vezu."-Rekla sam.
"Ali se zato ja sjećam kada si skakutala oko nas i govorila da te poljubio."-Betany je rekla. Zacrvenila sam se i pogledala u pod.
"Pa, hoćeš li?"-Emilio me pogledao.
"Hoću."-Nasmijala sam se.
"Ili tamo i poljubi ga,debela."-Harry je rekao. Nasmijala sam se i digla s njega te došla do Emilija koji me povukao u prekrasan poljubac.
"Jesam li spomenula koliko je ovaj osjećaj savršen?"-Prošaputala sam mu u usne.
"Sad jesi."-Šapnuo je i poljubio me ponovno. Koliko je ovo savršeno. Letiiim😍.
Odvojili smo se,a ja sam pogledala u Harry-ja koji nas je gledao u smiješkao se kao i ostali.
"I nisam debela,debilu."-Rekla sam.
"Jesi,debela."-Isplazio mi je jezik,a ja sam njemu pokazala srednji prst.
"Ovo je bilo tako slatko za gledati."-Sara je šapnula.
"Zološki vrt u mom trbuhu se slaže s tobom."-Rekla sam.
"Zološki vrt? Tako djelujem na
tebe?"-Emilio se nasmijao."Da."-Nasmijala sam se.
"Pa ,drago mi je."-Nasmijao se i poljubio me na blic.
"Debela dođi ovdje,hladno mi je kad nisi na meni."-Harry je rekao.
Nasmijala sam se i opet otišla sjesti na njega. Ivana idalje nije bilo. Zvonio mi je mobitel. Nepoznati broj.
"Halo?"-Javila sam se.
"Loren Grey?"-Netko je pitao.
"Da,ja sam."-Rekla sam.
"Ja sam iz policije. Ivan Martinez je ovdje."-Rekao je.
"Na policiji je?!?!"-Zaderala sam se šokirano.
"Da. Istukao je jednog gospodina."-Rekao je.
"Ajme dolazim odmah!"-Povikala sam i prekinula. "Znam gdje je Ivan."-Rekla sam.
"Ozbiljno?!"-Harry je iskočio iz stolice.
"U policiji. Istukao je nekog lika. Ivan je policiji dao moj broj."-Rekla sam.
"Idemo po njega!"-Harry je povikao.
*****
Vote,com?
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance| Loren Grey | | Ivan i Emilio Martinez | 1.sezona Ukrao ju je s razlogom kojeg ona nije znala. Trebao ju je ubiti ali su se dogodile promijene planova,zaljubio se u nju. 20.04.2018- 1st in romance 22.11.2023- 1st in romance