LorenČekali smo Saru koja kasni ispred auta od Emilija.
"Pa gdje je više?!"-Ljuto je Ivan rekao.
"Ne javlja se."-Harry je promrmljao.
"Eno je!!"-Povikala sam i pokazala prstom na nju. Trčala je prema nama.
"Oprostite!!"-Bila je prva rečenica s kojom je došla do nas.
"Okej je."-Rekla sam.
Ušli smo u auto i vozili se kući.
"Loren imam ideju."-Harry mi je šapnuo.
"Slušam."-Rekla sam.
"Želim primit Ivana za guzicu."-Šapnuo je jako tiho.
"I kako da ti ja pomognem u tome?"-Pitala sam.
"Ja ga uhvatim za dupe,a ti lažeš da si ti."-Rekao je svoj sjajan plan. Vidite li sarkastiku?
"Ne!"-Povikala sam.
"Što ti je Loren?"-Emilio je pitao.
"Ja..ovaj.....ništa."-Promrmljala sam.
"Daaj Loren za mene."-Harry me pogledao s puppy face.
"Neću,ali bi Emilio ti mogao napraviti.."-Rekla sam i zlo se nasmijala.
"Misliš?"
"Da,Emi ga stalno zajebava."-Nasmijala sam se.
"Pitaj ga."
"Emilio."-Pozvala sam ga.
"Da?"-Okrenuo se prema meni. Približila sam mu se uhu i počela što tiše šaputati 'plan'.
"Tko je smislio plan?"-Pitao je.
"Harry."-Nasmijala sam se.
"Harry plan ti je debilan."-Emilio mu je rekao.
"Znao sam da mi neće pomoći."-Harry je tiho promrmljao.
"Nisam to rekao. Pomoći ću ti."-Emi je rekao.
"Stvarno?!"-Harry je zaskičao kao curica.
"Da."
"Hvala tiii."
****
Sara,Bet i ja bile smo naslonjene na vrata i gurale se dok smo pokušavale što bolje vidjeti kroz kvaku na vratima što se vani dešava.
Harry je izlazio iz wc-a i dao signal Emiliju koji je ustao i povukao Ivana da ustane.
Da,od kada je Emi saznao da je Harry peder kao najbolji prijatelji su... Dakle, da nastavim, Harry se njima približavao dok je Emilio nasmijavao Ivana koji je idalje bio namrgođen zbog onog poljupca između mene i Emilija.
Harry je došao do njih i stisnuo Ivanovu guzicu na što se Ivan odmah okrenuo.
"Kako dobro dupe imaš."-Emilio je rekao i zacerekao se.
"Ti si me uhvatio?"-Ivan je pitao.
"Naravno da sam ja,pa ko bi drugi. Ma baš mekano dupe imaš."-Emilio ga je provocirao i smijao se.
"Odjebi već sam pomislio da je Harry.."-Ivan je rekao na što se Emilio počeo još više smijati.
Harry je ušao u sobu polako jer je znao da ćemo mi biti naslonjene na vratima i sretno počeo skakutati.
"Kladim se da ima dobro dupe kad je toliko sretan."-Sara se zezala na što smo se sve tri počele smijati.
"Znaš kako m-"-Prekinula sam ga.
"Da da ne želim znati kakvo mu je dupe.."-Kada sam to rekla Sara se počela smijati još više.
"Isuse tako sam sretan!!"-Harry je ponovno zaskičao.
"Drago mi je."-Nasmijala sam se.
"Ee Loren."-Emilio je ušao u sobu.
"Hvala ti !!!"-Harry mu se zaletio u zagrljaj na što je Emilio napravio neku skroz čudnu facu.
'Zagrli i ti njega.' Ljuto sam oblikovala usnama. Pokazao mi je srednji prst i zagrlio ga. Nasmijala sam se i poslala mu zračnu pusu.
"Što trebaš?"-Pitala sam.
******
Vote,com?
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance| Loren Grey | | Ivan i Emilio Martinez | 1.sezona Ukrao ju je s razlogom kojeg ona nije znala. Trebao ju je ubiti ali su se dogodile promijene planova,zaljubio se u nju. 20.04.2018- 1st in romance 22.11.2023- 1st in romance