Edebiyat dersinde Bay Allen, İngiliz şairler hakkında verdiği uzun brifing yetmemiş gibi birde üstüne şiir yazma ödevi verdi.Hayatımda hiç şiir yazmadım ve öyle kalacağını sanıyorum.Okulda verilen bu tip ödevlerin akademik başarıya hiçbir yararı olmadığına emin olabilirsiniz.Tabi eğer sanata yönelmeyecekseniz, ama orada bile şiir yazmanın fazla iş yapacağını sanmam bu günlerde.Yani kaçınız, güncel şairlerin edebiyat dünyasında adam akıllı yer edindiğini görüyorsunuz ki?Yazarlar halen başarabiliyorlar ama şairler, eh işte, hatta o kadar bile değil.Şu an çok ünlü şairlerin olmadığını söyleyemem, ama onların ünlerinin sebebi adet dönemindeki genç kızlar değilde kim ha?Aslına bakarsanız, benim sevdiğim çok fazla şiir yok.Oscar Wilde, Herkes Öldürür Sevdiğini.Güzel şiirdir.Ama asla sevgilisinden yeni ayrılmış veya berbat bir sevgilisi olan bir kızın yanında okunmamalı değil mi?Kız sevgilisine geri döner, siz de o gece denemek istediğiniz fanteziyi büyük babanızdan kalan Omega saat ve sağ elinizle yaparsınız.Güzel taktik değil öyle değil mi?Şu an kafamda bulundurmam gereken bir nokta.Çünkü Nancy Dent'le konuşmaya gidiyorum.
İnternet dostlarım, gözünüze bir av kestirdiğinizde doğru taktiği bulmanızda çok önemli bir araç.Nancy'i ele alalım.Onu gözüme kestirdikten sonra düzenli olarak Twitter hesabıyla ilgili kontroller yaptım.Sevgilisi Brad'in hesabıylada.Bir hafta önce açık bir sohbetinde Nancy, bir arkadaşının davetini bugün Brad'le sinemaya gideceği için geri çevirmiş.Brad de iki gün önce, bu akşamki hokey maçına aldığı biletin resmini Instagram'a koymuş.Uzun zamandır edindiğim bir başka gözlemde, Nancy'nin Brad'le olan profil fotoğrafını yalnız olduğu bir fotoğrafla değiştirmesi.Brad'in de bütün sitelerde, paylaştıklarından anladığım kadarıyla en iyi arkadaşı olan bir kızla olan profil fotoğrafı duruyor.Anlayacağınız karşımızda enkaz gibi, eski heyecanını kaybetmiş bir ilişkinin uzun zamandır ilgiden mahrum kalmış seksi mağduru duruyor.Sizce fazla mı kurcalıyorum?Beni yanlış anlamayın, sadece bir kız ya çok fazla seksiyse ya da sevgilisi varsa bu kadar kurcalarım.Ve Nancy bana iki iyi sebep veriyor.
Mekanın ne kadar önemli olduğunu hatırlıyorsunuz, değil mi?Kafeterya veya bahçe uygun olabilir, ama ilgiden mahrum kalmış ve sevgilisi tarafından ekilmiş bir kız için kendini biraz daha özel hissettirecek sınıf ziyareti en iyisidir.Aslına bakarsanız, öğle yemeğinden sonra oyalanıp oyalanıp, dersten beş dakika falan önce sınıfa gidin.O tip kızlar ders zili çalana kadar sınıfa girmeyi pek düşünmezler.Birkaç dakika erken gidip, bütün öğle arası onu beklediğinizi söyleyin.Bu da kendini özel hissettirmenin bir parçası.Brad üniversiteli, burada dönenlerden pek haberi olmaz.Pek endişe etmiyorum.Haberi olsa bile fazla umrumda olacağını sanmayın.İki yıl Jujustu ve Ninjutsu dersi aldım.İşte Nancy sınıfa girdi ve beni sırasında otururken gördü.Aslında telefonda WSOP'tan poker oynuyordum ama, o gelince hemen IMDB uygulamasını açtım.
''Selam Rusty.''
''Hey, n'aber Nancy?''
''İyiyim.Sen nasılsın?Bu arada sırama oturabilir miyim?''
''Evet, elbette.Hey nerelerdeydin?Bütün öğle arası seni bekledim burada.''
''Bütün öğle arası beni mi bekledin?Bu şerefi neye borçluyum?'' Dostlar, bacaklar çaprazlandı.
''Şey, Her filmine fazladan biletim var.Diğer gelmek isteyenler, bileti senin kadar hak etmiyorlar.'' Kusura bakmayın çocuklar, Ryan Amca bu sene sadece iki suç ve aksiyon filmi yaptı.Ama bu filmi araştırdım.IMDB puanı o kadar yüksekse, durgun ama iyi bir aşk filmidir.Ben filmin en fazla kırk dakikasını görmeyi umuyorum.
''Dur bir dakika, gelmek isteyeceğimi nerden biliyorsun?''
''Sadece önsezi diyelim tatlım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUSTY
RomanceTüm bunların anlamı ne?Rusty, size onu biraz anlatayım.Rusty Summer yakışıklı ve kızlarla şansı her zaman iyi giden bir lise öğrencisi.Bütün kızlarla arası iyiyken, sadece birine bağlanmak ona göre değil.Herkesten çok kendini seviyor. Kendine bakıp...