Günün yeni kelimesi?Metanet: Düş kırıklığı veya kayıp sonrası çabuk toparlanma becerisi.Karşı hamle kabiliyeti.Anlayın, sorun Chloe'nin yerini doldurmakla ilgili değil.Sadece basit hayata dönmek istiyorum: Benim için anlam ifade etmeyen kızlar.Onun için, son zamanlarda uzak kaldığım partiler derdime çare olabilir diye düşündüm.Şimdi, sıcaklık arayan bir bekar olarak, çok basit kurallara uymam gerek.Rusty Summer amentüsü ya da felsefesi, üniversitedeki kuzenim Tony'nin bana verdiği yegâne öğütle özetlenebilir.Dedi ki: ''Dostum, ne zaman güzel bir kızla tanışırsan unutma, bir yerlerde onu düzmekten bıkmış bir erkek arkadaş bozuntusu vardır.''
Bugün basit hayata dönüşümün şerefine, hedefi yükseltmeyi düşünüyorum.Hedeften kastettiğim sayı, anlarsınız ya.Üç tekerli için gözlerimi mekânda gezdiriyorum.Biseksüelliği anlamak zor.Herkes sanal ortamda bio bölümlerine biseksüel olduklarını eklemeye başlasada, bu gece araştırma yapacak vaktim olmayacak.O yüzden iki türlü hedef var.İkizler ve en iyi arkadaşlar.Her ikizi bu yolda ikna edemezsiniz.En kaşarlarını bulmanız gerek.Bu zor bir iş ve inanın başınıza sık gelmez.Sık gelmez diyorum, hiç gelmez değil.Colt ikizlerinin ne kadar yakın kardeşler olduklarını herkes bilir.En çokta ben.Yinede bu gece o kadar derin araştırmalara girmeye niyetim yok.Sodalı viskinizi alın ve etrafta bir tur atın.Bazı temel belirtiler var.Mesela havuz kenarındaki kızılla sarışın, konuşma beş kişi arasında dönmesine rağmen birbirlerine sokulup, sürekli gülümseyerek hafiften sallanıyorlar.Bu bana sarhoşluk seviyeleri ilerlemiş iki en iyi arkadaş olduklarını düşündürüyor.Aperatif için iyi bir hedef gibiler.Şimdi esmer bir kız gelip ellerindeki içkileri aldı ve onları masaya oturttu.Bu da üçüncü en iyi arkadaş olsa gerek.Hareket vakti.Ben yanlarına gelene kadar esmer başka tarafa gitti.Ama olsun, elde var iki.
''Yani, pantolonlarını görmedin mi?O köy baştan aşağı gay kampı gibi.'' Bu konuşan kızıl.
''Hangi köymüş o?'' deyip, karşılarına oturdum.İkisi de donuk bakışlarla bana baktılar.
''Şirinlerin köyü.'' dedi kızıl olan.
''Öyle mi?Nedenmiş?''
''Şey, yüz erkeğin bir arada yaşadığı bildiğim tek yer hapishane.Ve oraya girenlerde birbirlerini beceriyorlar.Yeterince açık değil mi?'' Kızıl kesinlikle sarhoş.
''Ve o pantolonlara ne demeli.Hepsinin arkası delik.Bence o kuyruklar gerçek bile değil.'' Sarışın da sarhoş.
''Kesinlikle, adet tamponu gibi.Şirin Baba yerine Regl Şirin olmalıydı.'' Sarhoşlarla sarhoş gibi konuşun.Eğer eliniz boş dönmek istemiyorsanız.
Onlarla konuşurken, görüş alanıma dört metre öteden bize bakıp, arkadaşına bir şeyler anlatırken yakalanan Eva Densher.Büyük göğüsleri ve dolgun dudakları var.Anladığım kadarıyla hakkımızda konuştuğu, şuna yakın bir şey: O Hollywood süprüntüsünde ne buluyorlar?Güzel soru.Sarışın, mavi gözlü, bebek yüzlü, 1.83 boyunda ve gayet de formunda Rusty.İyi bir dış görünüş her insanda az çok kibre sebep olur.Ama eğer güzel kızlar sizinle seks yapmak için can atıyorlarsa, bu kibrin sınırlarını tahmin edebilirsiniz.Eva'yı bana bakarken yakaladım.Hâlâ gözlerini kaçırmadı ve itici bakışını sürdürdü.Yavaşça bütün yüzüme yayılan ünlü gülümsememi takındım.Diğerlerinin ne bulduklarını anlamaya başlamış olmalı ki, itici yüz ifadesi yerini etkilenmiş gülümsemeye bıraktı.Mükemmel, lezbiyen olmadığı anlaşıldı sanırım.
''Aynen öyle, sen bizi anlıyorsun.Şuradaki kırmızı pantolonlu çocuk anlamıyor.Kendini şık mı sanıyor o ha?'' dedi Kızıl.
''Aslında sanırım o senin gibilerden hoşlanıyor.Sinemada falan kızıl saçlı kız arkadaşına oral seks yaptırırken anlaşılmasın diye bir kamuflaj yöntemi bulmuş.'' Ne var?Onlar sarhoş.Onlara mantıklı şeyler saçma, saçma şeyler mantıklı geliyor.Hey aslında bu kamuflaj meselesi hiçte saçma değil.Sizce de öyle değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUSTY
RomanceTüm bunların anlamı ne?Rusty, size onu biraz anlatayım.Rusty Summer yakışıklı ve kızlarla şansı her zaman iyi giden bir lise öğrencisi.Bütün kızlarla arası iyiyken, sadece birine bağlanmak ona göre değil.Herkesten çok kendini seviyor. Kendine bakıp...