Poproszę od was trochę ,,motiwejszyn" bo bez niej nie chce mi się jej pisać..
---------Tord cmoknął mnie w czoło, a ja zrobiłam się czerwona. Zeszliśmy na dół, znaczy rogacz zszedł a ja musiałam się potknąć i spadłam ze schodów. Straciłam przytomność.
Tiiimmeee skiiiippp~
Obudziłam się na sofie z mrożonką na tyle głowy. Byli przy mnie Tord, Edd i Matt. Toma nie było.
-[T/i]! [T/i]! Jednak żyjesz! - krzyknął Matt.
Tord jedynie się uśmiechnął i mnie przytulił.
-Potrzebujesz czegoś? - powiedział Edd.
-Nie, dziękuję Edd. A tak w ogóle, gdzie jest Tom?
-Oh, uhm.. Nie będzie go przez tydzień, ponieważ jego kuzyn miał wypadek i poprosił Toma żeby był z nim w szpitalu. A my w tym czasie polecimy do Japonii. Mamy już załatwione bilety.
Od razu poczułam się lepiej, wstałam i uściskałam Edda, prawie go dusząc. Pobiegłam po schodach zapominając że niedawno się na nich potknęłam. Zaczęłam się pakować z prędkością światła. Po 15 minutach byłam już przygotowana a chłopcy jeszcze nie ruszyli za przeproszeniem swoich dup z kanapy. Położyłam walizki przy wejściu i potem siadłam na kanapie rozwalając się na nich.
-Co ty odjaniepawlasz? (Powiedzenie mojej koleżanki pozdrawiam) - trzepnął mnie w nogi Tord.
-Masuj Janie. - popatrzyłam na jego bezcenny wyraz twarzy.
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać a Tord jakby nigdy nic, jak posłuszny piesek zaczął je masować.
-Poczekaj, dlaczego to robisz? Przecież powiedziałam to dla beki..
-Bo twoje stópki są mięciutkie~
Lekko kopnęłam go w twarz i kazałam mu się pakować, tak samo jak reszcie. Wszyscy wstali, przy okazji zrzucając mnie z sofy na ziemię.
Time skip
Gdy już wszyscy się spakowali, wyszliśmy z domu Tord został wybrany na tego który zaniesie walizki do samochodu. Siadłam z tyłu obok Torda, znaczy on obok mnie bo wypchnął Matta z tylnego siedzenia.
Następny time skip
Gdy już dotarliśmy na lotnisko, wypakowaliśmy walizki a raczej Tord to zrobił. Gdy już byliśmy w samolocie usiadłam koło Matta, ponieważ nie chciałam oglądać go czytającego swoje chińskie bajki. ( w ogóle to nie hentaie i jak mogłaś napisać chińskie bajki?!? >: O )
CZYTASZ
Tordilla i... Ty? [Tord x reader]
FanfictionMasz 19 lat. Postanowiłaś przeprowadzić się do Tord'a, twojego najlepszego przyjaciela od przedszkola. W jego domu mieszkają również 3 jego przyjaciele... Jak potoczy się twoja historia z Tordem? 🏅#40 tordxreader ~ 27.10.19