,,Przepraszamy.."

1.2K 100 108
                                    

Time skip

Po tygodniu relaksu w moim ulubionym kraju, czułam się świetnie.
Już dojechaliśmy pod nasz dom, wypakowaliśmy bagaże i ruszyliśmy do środka. Gdy otworzyłam drzwi, stał przede mną Tom patrząc na mnie swoimi czarnymi ślepiami. Na twarzy był cały czerwony ze złości.

-Gdzie wyście byli?!-wydarł się na cały dom.

-Z racji tego że miało Cię nie być tydzień, polecieliśmy do Japonii. Popatrz! -pokazuję mu kigurumi kotek dla niego i dla mnie. - Inni też mają podobne!

-Oh.. Wow dziękuję że o mnie pomyślałaś..

Od razu się rozluźnił i mnie przytulił. Matt kupił sobie japońskie kosmetyki i ubrania, Tord hentaie itp., Edd zabawki dla ringo i kilka rzeczy. Ja kupiłam sobie kosmetyki, mangi, 2 kigurumi i kilka japońskich herbat. Usiadłam na sofie a obok mnie usiadł Tord.

-Hej, [T/i] pamiętasz jak chciałem Ci coś powiedzieć?

-Tak, coś tam kojarzę.

-Bo ja..

Przysunął mnie do siebie, położył dłoń na moim policzku i mnie pocałował. Po chwili odwzajemniłam pocałunek.

-Czy chciałabyś być moją dziewczyną?

-Ja.. Oczywiście że tak.

Przyciągnął mnie do siebie i przytulił. Czułam jego ciepłe łzy szczęścia na moich ramionach.

-Tak Cię kocham.. -powiedział pomiędzy chlipnięciami.

-Ja też.

-Czyli od dzisiaj jesteśmy parą? -zapytał.

-Chyba tak.

Pocałowałam go w policzek a ten się uśmiechnął.

-Dobra, ja idę się umyć a potem przespać.

-Mhm.

Poszedł a ja włączyłam telewizor i zaczęłam oglądać ,,Trudne sprawy". Szczerze, to też byłam zmęczona. Umyłam się i wyszłam z łazienki. Czułam że Tord mnie podnosi i niesie do swojego pokoju. Nigdy w nim nie byłam. Na ścianach były dziewczyny z hentai a półki były zapełnione japońskim porno. Na łóżku leżał bodypillow ze.. Mną? Tak. To byłam ja na bodypillowie. Znaczy moja wersja anime. Tord zrzucił ją i położył mnie na łóżku. Po chwili położył się obok mnie i w mgnieniu oka zasnęliśmy.

----

Obiecałam wam hue hue.

Tordilla i... Ty? [Tord x reader]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz