"Cześć!"

2K 161 112
                                    

Obrazek zrobiony przez:
Snowiitea

[T/i]Twoje imie
[k/w] kolor włosów
[u/k] ulubiony kolor
[k/o] kolor oczu
[T/n] twoje nazwisko
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

Pakujesz wszystkie potrzebne rzeczy typu bielizna,kosmetyki,ubrania itp.

-[t/i] gdzie się pakujesz? Mówi twoja mama

-Wyprowadzam się do Tord'a.

-Jak coś to dzwoń. Odpowiada twój ojciec.

-Dobrze, dobrze.

Całujesz wszystkich na pożegnanie i wsiadasz do samochodu chłopaka.

-Więc, opowiedz mi trochę o tych "przyjaciołach".

-No cóż..Edd, jest właścicielem domu. Ma brązowe włosy i zieloną bluze. Lubi cole, ma kota.. I to chyba wszystko? Matt to pierdzielony narcyz, w zielonej narzutce i fioletowej bluzie, ma rude włosy. Tom to gbur, który ma stojące włosy i nie ma oczu. Ma niebieski sweter.

Nieco zdziwiła mnie odpowiedź "Nie ma oczu".

-Ale, jak to nie ma oczu?

-Pewnie dlatego że jego matką była kula do kręgli, a ojcem ananas.

Zaśmiał się pod nosem i cicho przeklnął "Toma" uśmiechając się.

Zanim się obejrzałam, byliśmy na miejscu. Przed sobą widziałam mały, dwupiętrowy domek. Tord pomógł mi się wypakować. Otworzył drzwi i przed sobą zobaczyłam dwóch chłopaków siedzących na sofie. Jeden przeglądał się w lusterku. "Pewnie to Matt",Powiedziałam do siebie w myślach.
Drugi siedział z alkoholem w ręce, i znudzonym wzrokiem patrzył na telewizje.

-Wróciłem! I przywiozłem nową współlokatorke!

Czarnooki nie odwrócił wzroku od telewizora, a rudowłosy podszedł do mnie i potrząsnął moją ręką.

-Cześć jestem Matt! Uśmiechnął się do mnie i przytulił.

-Cześć Matt, jestem [T/i]

-Miło Cię poznać!

Po schodach schodził czekoladowowłosy z kotem na rękach. Położył kota na sofie, po czym przywitał się ze mną.

-Cześć [T/i] jestem Edd. Właśnie skończyłem uporządkowywać pokój w którym będziesz mieszkała.

Brązowowłosy zaprowadził mnie do mojego pokoju.

Ciąg dalszy nastąpi..

Dokładnie dzisiaj.
Dziękuję za 5 wyświetleń (︠ᴗ)

Tordilla i... Ty? [Tord x reader]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz