Zpráva (2. kapitola)

136 10 0
                                    


Bára doběhla domů a zavřela se v pokoji. Její otec byl v práci. Takže měla zatím klid od něj.

Sedla si na postel a přemýšlela, co se vlastně stalo. Jak přemýšlela tak jí vyrušila zprava. Bára byla překvapená a podívala se na mobil. 

" Ahoj, znám tě už dlouho a doufám, že se setkáme jak za starých času a budeme spolu. " Bára byla překvapená. Nevěděla kdo to mohl být tak raději to ignorovala. Bála se zjistit, kdo to napsal. Raději vypnula mobil a lehla. Sedla si ke stolu a raději se začala učit. Po dvou hodinách to měla hotové a zapnula si notebook. 

Podívala se na nějaký film, který viděla hodně krát. Jak ten film skončil tak si pustila písničky, který byly pro ní docela smutny. 

A u toho si zpívala. Ale něco krásné muselo i skončit. 

Přišel domů její otec a hned šel do jejího pokoje. Bára se ho lekla a bála se co jí udělá. Její otec šel k ní blíž a blíž. Byl hrozně naštvaní a chytl Báru silně za vlasy a začal jí je tahat. Její otec si uvědomil, co udělal. Pustil jí a raději odešel. Bára nechápala o co jde. Raději se zamkla a zapnula si mobil. Přišli jí další zprávy od té osoby. Co jí předtím psala. Měla strach ale šla si to přečíst.

,, Setkáme se dneska v párku u altánku v 20 hodin večer".   Bára byla překvapená a nebyla si jistá jestli má jít nebo ne. Měla i strach ale chtěla tam jít. Nevěděla proč ale cítila, že se nic nestane. To Báru víc děsilo.

Ještě ze strachu mu napsala ,, Kdo jsi? ".

Po chvíli jí přišla zprava s odpovědí ,, Uvidíš kdo jsem jestli přijdeš?"

Po chvílí přišla další zpráva ,, Můžeš mi Věřit".

Nakonec se rozhodla. Určitě tam půjde ale doufala,že se jí nic nestane nebo si dělá někdo z ní srandu. Převlékla se a vyrazila ze strachem i jistotou.

Láska mezi rodyKde žijí příběhy. Začni objevovat