Tae se probudil dřív než Bara. Zvedl se a šel udělat pro Báru snídani a doufal, že pochopí kdo je.
Bára se hned ale vzbudila a dívala se před sebe. Nemohla věřit,že Tae je upír a Kai vlkodlakem.
Myslela si že jen sní a tak si štípla do ruky.
Ale nesnila chtěla utéct ale Tae přišel ze sklopenou hlavou.
Tae si sedl a podíval se na Báru. Viděl, že má strach. Tak řekl. ,, Chceš ještě být se mnou?"
Bára řekla nejistě. ,, J...Já potřebuji pauzu a srovnat si to v hlavě".
Jak to dořekla. Tak se zvedla a odešla z té chaty. Tae se začal za to proklínat.
Bára šla pěšinou až k okraji lesa. Stála tam a dívala se na altánek, kde se oba dva setkali. Sedla si tam a dívala se před sebe a přemýšlela.
Přemýšlela nad tím co viděla a co se s ní stalo, už chápala proč jí nikdo nemá rád.
Ale tu dobu přišel k ní Kai zezadu. Hned jí dal k puse látku, na které byly kapky na spaní. Dal jí to na pusu a na nos.
Bára se lekla a nemohla se bránit byla moc slabá. Po chvíli usnula..
Kai jí vzal do náruče a nesl jí do jejich vili, která z venku vypadala opuštěně ale nebyla.
Kai ji položil na postel a na okna nechal dat mříže a na kotník ji přidělal řetěz, aby Bára nezdrhla....
Tae šel domů a jak dorazil začal se s kluky bavit co se stalo. Kluci mu řekli, aby počkal a že jí má pak zavolat.
Bára se po nějaký době z budila a podívala se okolo sebe.
Byla vystrašená. Nevěděla kde je. Všimla si že má na kotníku řetěz.
Po chvíli došla nějaká paní v oblečení pro služebnictvo a řekla. ,, Dobrý večer slečno. Máte se převléct do šatů, co mam v ruce a pak by měl přijít náš pán."
Služebná dala šaty na postel a odešla.
Bára se na ně podívala a pak si je oblékla. Nechápala proč tento styl.
Po chvíli vešel Kai a řekl ,, Jsi od dneška jsi můj vězeň a snoubenka".
ČTEŠ
Láska mezi rody
FanfictionOznámení... Mám v plánu to celý upravit jinak řečeno projde to celý upgrade. Takže je možné, že přibude víc kapitol i víc stránek (Jen to budu muset skloubit s maturitou a práci) Příběh o dívce, která zjistila pravdu o svém původu. Zamilovali se do...