zhroucení(13. kapitola)

64 5 0
                                    

Po hodině k Báře přišla služebná a dala jí na stůl jídlo. Dostala jakože salát s kuřecím masem a džus. Hned na to služebná odešla. 

Bára se na to chvíli dívala, ale hned odvrátila zrak. 

Po chvíli přišla další služebná a další služebná a dala na židli krabici. A řekla ,, Slečno máte se jít umýt do vedlejší místnosti a pak se obléct do toho, co je v krabici." Pak odešla.

Bára se jen dívala na tu krabici. Po chvíli se Bára zvedla a šla do ty koupelny. 

Ale jak tam vešla. Tak za ní bouchli dveře a stal tam Kai. 

Bára hned začala couvat. Kai se usmál a řekl ,, teď se svlékni zlato."

Bára hned poslala Kai do háje a dodala. " Ne na to zapomeň."

Kai se naštval a oblečení jí sundal sám ale bylo to těžší. Bára se moc bránila. 

Bára začala brečet. Kai jí za to plácl po zadečku a řekl ,, Nemáš důvod brečet. Jdi do ty sprchy."

Bára se začala Kaie bát. Tak si vlezla do sprchy a Kai hned za ní, který se mezi tím svlékl.

Bára se natiskla na zeď ale Kai si jí blíž k sobě přitáhl, aby se jejich těla dotýkaly.

Bára se začala cukat a odtahovat se. 

Kai ji i tak dal držel a začal jí umývat. Sahal jí hodně na prsa, zadek a va*inu.

Bára ho od sebe zkoušela odtáhnout a tekli jí po tváři slzy.

Kai Báře řekl jednu věc ,, Na Taeho nečekej, on tě nezachrání."

Bára hned na to ,, zachrání neopustil by mě."

Kai řekl s úsměvem ,, Jsi si jistá ? Před chvíli sem viděl jak odchází pryč." 

Bára padla na kolena a řekla ,, ne to by neudělal."

Kai jí odpověděl ,, ale udělal a mluvil o nějaké jiné dívce, že se s ní zasnoubí nebo tak něco ". Hned na to Kai odešel. 

Bára se nahlas rozbrečela. Byla úplně na dně.

Láska mezi rodyKde žijí příběhy. Začni objevovat