Kai po chvíli přišel a všiml si Taeho.
Hned Báru od okna odtrhl a zavolal na Taeho služebnictvo, aby ho chytli.
Bára prosila, aby Taemu neublížili. Bylo to ale marní.
Kai jí neposlouchal a odnesl Báru do sklepa, kde byla speciální místnost.
Bára sebou cukala.
Kai jí hodil na postel a dal jí na kotník zase řetěz. Hned na to odešel a zamkl.
Bára seděla a brečela a bála se o Taeho co se s ním teď děje.
Tae mezi tím jak odnesl Kai Baru pryč. Tak utíkal před služebnictvem, aby mohl je unavit a zaútočit na ně.
Jak byl na rovině tak hned na ně zaútočil. Ale prohrával. Byly v přesile.
Po chvíli se ozvala rána a Tae byl přimáčknutí ke stromu.
Když začal tae slábnout tak někdo je odrazil.
Byly to kluci, kteří mu přišli na pomoct.
Tae se usmál a hned si stoupl a mezi tím kluci zmlátili služebnictvo a některý i zabili.
Tae jim řekl, co se stalo.
Kluci hned na to šli pomoct.
A začali vymýšlet plán jak to bude, ale museli se vrátit domů a doplnit si zásoby.
A trochu si odpočinout.
Hlavně Tae si musel odpočinout, měl na sobě modřiny, škrábance a kousance.
To služebnictvo byly vlastně taky vlkodlaci ale typ, který se hned podřídí a začne plnit rozkazy.
Tae s kluky vymýšleli plán.
Tae jim řekl i té svatbě, co měl Kai v plánu.
Kluci hned z kameněli nad tím co řekl.
Tae se zeptal ,, co se děje? Co jste mi neřekli?"
Kookie hned mu začal říkat ,, Víš proč chce Kai Báru.... Kvůli tomu aby byly nejsilnější pár nadpřirozena. Silní nad upíry i vlkodlaky... A je ještě panna, tak jak se spolu vyspí. TAk Bára muže hned otěhotnět a narodí se dítě silnější. Bude silní jak jeho matka, což bude Bára. Proto chce Báru za svoji ženu a vzít si jí ihned."
Tae tomu nemohl věřit. Hned na to šel zachránit Baru a bylo mu jedno, že zemře hlavní u něj bylo. ZAchránit Báru.
ČTEŠ
Láska mezi rody
FanfictionOznámení... Mám v plánu to celý upravit jinak řečeno projde to celý upgrade. Takže je možné, že přibude víc kapitol i víc stránek (Jen to budu muset skloubit s maturitou a práci) Příběh o dívce, která zjistila pravdu o svém původu. Zamilovali se do...