Všichni se starali o Tae a mezi tím hledali někteří Baru, kterou nemohli najít.
Báli se co jim Tae udělá až se to dozví.
Hledací tím se vrátil a řekli vůdci ,, omlouváme se pane, ale nikde jsme jí nenašli, ani na tom určeném místě."
Vůdce vyhlásil ,, Všichni mě poslouchejte. Stratila se někde venku průběhu zápasu mého syna Taehyung manželka jménem Bára. Prosím pomozte nám jí najít než vlkodlaci, kteří po ní touží."
Hned na to se začali tvořit skupinky, aby Báru mohli začít hledat.
Jak byly skupinky tak šli za Vůdcem, který je poslal hledat, do různých části.
Některé poslal do lesa blíž k vlkodlakům, pak do města.
Poslal i na vlkodlaky špehy.
K Vůdci přišla služebná a řekla. ,, Vůdce váš syn se probudil."
Jak to slyšel hned šel za Tae.
Mezi tím Tae si sedl a držel se za hlavu.
Jeho otec Tae objal a řekl ,, jsi v pořádku synu?"
Tae se podíval na otce a hned mu odpověděl ,, ano jsem a kde je Bára?"
Jeho otec nevěděl jak mu má říct, že Bára je pryč.
Tae čekal na odpověď, ale typoval že to nebude nic dobrého.
,,Otče co se stalo s Bárou?" Řekl hned Tae a doufal, že mu odpoví.
Jeho otec na konec mu to řekl,, Víš jak jsi řekl, jestli se něco stane. Ať Bára uteče. Tak jsme jí poslal na to určené místo, když to vypadalo že prohraješ. A dneska jsem od nás poslal lidi, aby jí přivedli. Ale...."
Tae hned řekl vystrašeně ,, ale co?!!"
Otec mu po chvíli odpověděl ,, Ale nebyla tam. Tak šli hledat dál, ale nemůžou jí najít. Je nezvěstná."
Tae to zkoušel rozdýchat a přemýšlet, kde by mohla Bára být.
Jeho otec ještě dodal po chvíli ,, a špehové poslali zprávu".
Tae se na něj podíval a řekl tiše ,, Jakou?"
Jeho otec vzal vzkaz a řekl ,, vypadá to, že Bára u vlkodlaků není. Taky jí prý hledají."
Tae přikývl po chvíli se zvedl a začal se oblékl.
( takové oblečení má na sobě momentálně Tae :) )
Jeho otec se na něj nechápavě díval a chtěl něco říct, ale Tae hned odpověděl ,, jdu jí hledat a nepokoušejte se mě zastavit."
Jeho otec teda přikývl a měl docela strach.
Nechtěl přijít o svého syna.
Tae hned na to zavolal Jin a Kookie.
Tae hned řekl ,, řekněte klukům, že se půjde hledat Bára a ať si vezmou jen věci, co by se mohli hodit. ."
Jin a Kookie přikývli a hned šli to říct klukům.
Jak jim to řekli, šli se také připravit.
Tae si vzal do tašky na záda nějaké věci.
Jako třeba vodu, krevní balíčky a nějaké normální jídlo.
Jeho otec řekl,, synu nebudu tě zastavovat jenom my slib a to že se vrátíš."
Tae přikývl a otce objal.
Kluci přišli do pokoje a řekli,, jsme připravení Tae".
Tae přikývl a hned na to šel s kluky před dům a dodal. ,,Půjdeme ke starému domu, kde prý byla Bára naposledy a od tam pak budeme sledovat stopy nebo vodítko, kde by mohla být."
Kluci na to přikývli a vyrazili s Tae v čele.
ČTEŠ
Láska mezi rody
FanfictionOznámení... Mám v plánu to celý upravit jinak řečeno projde to celý upgrade. Takže je možné, že přibude víc kapitol i víc stránek (Jen to budu muset skloubit s maturitou a práci) Příběh o dívce, která zjistila pravdu o svém původu. Zamilovali se do...