Bára šla do koupelny a svlékla se. Vlezla si do vany a dívala se na bublinky. Tae šel hned za ní a nechal jí opřít o sebe. Tae jí hladil po zádech.
Bára se usmála a opřela se o něj. Tae jí hladil po těle a zkusil dát ruku na její prsa. Bára hned cukla a podívala se na něj.
Tae řekl,, neboj neublížím ti "
Báře řekla tiše a dívala se na něj ,, D...Do...Dobře"
Tae se usmál a točil si jí k sobě a posadil si jí na klín.
Bára se na něj podívala. Tae jí začal líbat a Bára mu to oplácela. Mezi tím, co se líbali. Tak Tae hladil Baru po těle a hlavně na prsou a u va*iny.
Bára zakňučela a tiše i zasténala. Tae se usmál a dal její ruku k jeho pod bříšku. Bára ale hned dala ruku k sobě a zrudla.
Tae řekl. ,, Neboj se nebudu tě do toho nutit až budeš chtít sama tak řekni".
Bára přikývla a poděkovala mu. Tae jí umyl a Bára umyla jeho.
TAe vylezl z vany a vytáhl i Baru. Tae jí začal sušit a přemýšlel, co jí půjčí za oblečení.
Bára byla víc a víc rudá. Styděla se za to, že jí sušil a že viděla Taeho penis...
Po chvíli si Tae dal okolo pasu ručník a Baru v osušce odnesl do pokoje, kde jí půjčil černé tričko a jeho boxerky. Což měla Bára jako šortky.
Hned po tom se oblékl Tae do toho samého.
Hned na to položil Báru na postel a lehl si vedle ní a řekl. ,, Zlato, co by si dělala. Kdyby tvůj přítel řekl, že je upír?"
Bára byla překvapená ale odpověděla ,, Měla bych strach ale pokusila bych se nějak zvyknout na to".
Tae přikývl. Měl v planu říct, že je upír ale nechá to na později.
Tae Báru objal a řekl ,, zlato půjdeme spát".
Bára hned na to řekla a přitulila se ,, Dobře... Tae dobrou noc a krásné sny"
Tae jí popřál taky ,, Dobrou noc zlato". Hned po tom Bára usnula. Chvíli po ní Tae usnul s pocitem, že se v noci něco špatného stane.
ČTEŠ
Láska mezi rody
FanfictionOznámení... Mám v plánu to celý upravit jinak řečeno projde to celý upgrade. Takže je možné, že přibude víc kapitol i víc stránek (Jen to budu muset skloubit s maturitou a práci) Příběh o dívce, která zjistila pravdu o svém původu. Zamilovali se do...