Strach (10. kapitola)

69 5 0
                                    

    

Bára se na něj překvapeně podívala a řekla ,, Žádná snoubenka pro vás nebudu ani kdyby jste mě různě přesvědčoval. Miluji jen a jen Taeho".

Kai se naštval a řekl,, Dneska budeš jen ve svém pokoji. Služebná ti přinese jídlo." A odešel a za sebou zamkl.

Kai byl naštvaní a šel za kluky se domluvit ohledně té svatby. Musela se uskutečnit, co nejdřív a musel Báru nějak potrápit. Aby u svatby řekla ano.

Bára se rozbrečela a hledala mobil. Hledala všude ale nemohla ho najít. Rozbrečela se a dívala se do okna. 

Služebná přišla a dala na stůl její večeři. Která se skládala z rýže a nějaké omáčky, kterou Bára nepoznala. K tomu dostala vodu a džus. Hned služebná odešla.

Bára šla k tomu a dala si jen rýži a napila se trochu vody.

Pak si zas sedla a dívala se do okna. A vzpomněla si na jednu písničku, kterou zpívala. Začala si vzpomínat na na Taeho a začala s úsměvem zpívat. 

Bara potom cítila jako by byl s ní. Jak seděla, tak začala usínala. Než usnula tak řekla ,, Tae pomoz mi."


Tae to nevydržel a šel za Barou. Přišel tam a zazvonil.

 Otevřel její otec a řekl ,, Není doma od včerejška se nevrátila." A zavřel

Tae si chytl za srdce a řekl,, Jak to že není doma? Musím jí co nejdříve najít".

Tae hned běžel do parku, kde jí vůbec neviděl. Tak zkusil altánek. ,Tam byly Bářiny věci.

Hned k ním došel a vzal je do ruky. Začal volat ,, Báro!!! "

Tae se rozhlížel a pak našel její mobil, kde byl trochu špinaví. Hned ho vzal a všiml si záznamníku. Hned ho pustil a slyšel, co se stalo.

Tae hned s jejími věci běžel domů.

Jak byl v obyváku udýchaní tak řekl,, Báru unesl Kai."

Kluci si hned stoupli a Rap monster řekl. ,, Připravte se jdeme jí najít a zachránit."

Ostatní přikývli a šli si pro důležité věci.

Tae byl v pokoji a stál u okna a řekl. ,, Neboj se lásko zachráním tě. Ať to stojí cokoliv."



Láska mezi rodyKde žijí příběhy. Začni objevovat