Bara šla s Taem k němu domu a držela ho za ruku. Ale zastavili se ještě v cukrárně a dali si zmrzlinu. No zmrzlinu měla jen Bára. Tae měl latte.
Bára si vzala lžičku a chtěla si dát první sousto ale to jí snědl Tae. Bára to udělala zas. A co se stalo. Tae jí to zase snědl. Bára nafoukla tváře a už nejedla.
Tae se zasmál nad její roztomilostí a začal jí sám tou zmrzlinou krmit. Bára se usmála a culila se u toho.
Takhle strávili spolu nějakou dobu. Tae zaplatil a vzal Báru konečně domů.
Tae šel až ke kraji města a tam byl dům, kde bydlel se svými přáteli.
Bára nad tím byla překvapená a s Taem vešla dovnitř. Štěstí bylo, že kluci nebyly doma. Bára ten dům obdivovala. Tae se usmál a vzal jí do kuchyně a zeptal se Báry, co by si dala k večeři.
Bára řekla ,, Dala bych si něco dobrého od tebe." Na Taeho se usmála.
Tae řekl hned na to ,, dobře tak něco vymyslím".
Tae jí vzal do jeho pokoje. Doufal, že se Báře bude pokoj líbit.
Bára byla z té krásny úplně dojatá. Než stihla něco říct.
Tae jí řekl ,, Zlato sedni si na postel a pusť si film. Já půjdu udělat nám večeři."
Bára hned na to,, Dobře ale nebudeš potřebovat pomoct?"
Tae jí odpověděl ,, Zlato nebudu potřebovat pomoct."
Bára přikývla a pustila si na televizi youtube a začala se dívat na dokumenty o upírech.
TAe se usmál a šel do kuchyně vařit. Měl v plánu udělat hranolky ze stripsy. K tomu chtěl udělat ještě něco ale bál se jestli by toho nebylo moc. TAk začal všechno smažit.
Mezi tím přišli domů i kluci. Tae jim řekl, že má v pokoji návštěvu. Prosil o to aby nedělali blbosti. Kluci chtěli vědět, kdo to je. Tae jim to odmítal říct.
Po chvíli byla večeře hotová a odnášel o k němu do pokoje. Jak vešel položil talíře na noční stolek. Bára pravě usnula. Tae jí nechtěl probudit. Tak se pokusil být tichý ale kluci začali se smát a to Báru probudilo. Tae hned objal ospalou Báru a položil jí na postel. Hned začal kluky proklínat.
Bára řekla.,, Už nebudu spinkat jsem vzhůru. "
Tae řekl.,, Dobře zlato mam tu večeři."
Pojď se najíst než to vystydne. Bára hned přikývla a sedla si. Tae jí začal krmit a Bára papala. Jak byl talíř prázdní, tak Bára zas krmila Taeho.
Tae řekl,, Pojď se mnou do vany."
Bára hned zrudla a přikývla.
ČTEŠ
Láska mezi rody
FanfictionOznámení... Mám v plánu to celý upravit jinak řečeno projde to celý upgrade. Takže je možné, že přibude víc kapitol i víc stránek (Jen to budu muset skloubit s maturitou a práci) Příběh o dívce, která zjistila pravdu o svém původu. Zamilovali se do...