Bára se usmála a řekla ,, Jak víš jak se jmenuji?"
Tae se usmál a řekl ,, Viděl jsem to na průkazce, kterou si měla. Když jsme se poznali."
Bára přikývla a usmála se na Taeho, který jí vzal do altánku na deku. Bára se zeptala odkud má její telefonní číslo. Tae to nechtěl říct.
Bára po chvíli změnila téma. Začala se vyptávat na nějaké věci. Jako třeba, aby řekl Tae něco o sobě.
Tae začal mluvit něco o sobě. ,, No, jméno znáš. Je mi 19 a rád zpívám, tančím a hraji na hudební nástroje. Teď ty"
Bára teda řekla nejistě ,, Bude mi za 14 dní 18 let. Ráda maluji a hraji na kytaru".
Tae se usmál a řekl s úsměvem na rtech . ,, Řekni mi o sobě víc Báro".
Bára byla z toho nejistá jestli mu má říct, co si o ní myslí ostatní. Tae hned na to zareagovala a řekl hned ,, Jestli nechceš nemusíš. Já si počkám a až mi budeš víc věřit."
Bára mu poděkovala a podívala se na mobil. Měla 10 zmeškaných hovorů od táty. Hned se zděsila a řekla. ,, Promiň musím jít domů, už i tak mam doma problémy, nepotřebuji je větší"
Tae řekl. ,, Doprovodím tě jestli smím."
Bára s úsměvem přikývla. Bára se zvedla zároveň s Tae a šli k jejímu domu, pěšinou kterou potkala. Tae šel vedle Báry. Po chvíli chytl Báře ruku jemně, aby se nevyděsila.
Bára zrudla a trochu mu stiskla ruku. Dívala se na zem, aby Tae neviděl její rudou tvář.
Tae se usmál a dovedl jí k bráně parku. Nechal Baru aby ho ona teď vedla. Bára se podívala a jistila že jsou venku. Tak řekla,, pojď za mnou, bydlím kousek od parku."
Tae přikývl s úsměvem a šel jak Bara šla. Bára ho vedla k malému dvou patrovému domku. Před ním Bara zastavila, otočila se k němu a podívala se na něj s rudými tvářemi. Tae se usmál a pohladil jí po jejích tváři.
Bára se usmála a řekla. ,, Uvidíme se zas někdy ?"
Tae hned řekl,, ano. Tady máš můj facebook a telefonní číslo na mě máš."
Bára mu poděkovala a dala si to do kapsy. ,, Promiň musím jít dovnitř. Tak zas někdy." Jak byla u dveří a otevřela je tak jí Tae políbil. Po chvíli se odtáhl a šel s úsměvem na rtech. Po ulici pryč. Bára stala a byla mimo. Nemohla uvěřit, že Tae jí políbil.
Hned se vzpamatovala a šla dovnitř. Kde ji seřval táta a vyptával se kde byla a tak. Bára řekla, že jen v parku. Její táta nic na to neřekl a šel do obýváku.
Bára šla do pokoje a sedla si na postel. Cítila na svých rtech Taeho rty. Po chvíli si uvědomila, že ho má ráda ale měla silnější pocit. Připadla si, že ho miluje. Což se potvrdilo, když na něho furt myslela. Po chvíli si řekla nahlas pravdu ,, jsem do něj zamilovaná."
S tím pocitem pak usnula.
Tae šel po ulici a potkal tam jednoho z EXO... jejich nepřátel. ,, Kai co tu chceš?" řekl tae nasraně
Kai se zasmal a řekl,, To se nemůžu podívat na našeho upírka? Jak si začíná omotávat malou Báru okolo prstu"
Tae hned řekl na obranu ,, Nemluv tu žadný blbosti ty psisko. Vrať se do sví smečku. Určitě se už shání po svém štěňátku."
Kai se naštval a skočil po Taemu. Ale to mezitím přišli ostatní a vzali si každého na svou stranu.
Jin hned řekl,, Půjdeme domů nemá smysl se rvát, když jsme slabí"
Kaivovi řekli to samí. Tak se dva rody od sebe rozešli zatím v dobrém ale příště to bude ve zlém.
ČTEŠ
Láska mezi rody
FanfictionOznámení... Mám v plánu to celý upravit jinak řečeno projde to celý upgrade. Takže je možné, že přibude víc kapitol i víc stránek (Jen to budu muset skloubit s maturitou a práci) Příběh o dívce, která zjistila pravdu o svém původu. Zamilovali se do...