❤AŞK😘

157 14 0
                                    

Abidinle ferhat bir mekana gelirler ve içki söylerler masaya otururlar.Abidin"evlilik nasil gidiyor "der.Ferhat"iyi sıkıntı yok"der.Abidin"abi ben farkettim bu aslı seni seviyor "der.Ferhat"sevmesin beni"der.Abidin"niye abi be aşk güzel "der.ferhat"oğlum beni sevip napıcak ben kötüyüm biliyorsun"der.Abidin"olsun be abi aslıda zaten senin kötülüğüne aşık der.Ferhat"yürü git oğlum"ya "der.Abidin"senin arkandan nasil geldi ama"der.ferhat"evet hiç korkmadı bide"der.Abidin"sen varsın yanında ya ondan korkmamıştır abi"der.Ferhat"öylemi diyosun"der.abidin"aynen abi o seni iyileştirmeye çalışıyor"der.
Ferhat"ben iyileşmem oğlum bu karanlıktan çıkamam"der.
Abidin"sen istersen yaparsin abi "der.Ferhat"neyse"der.Ve rakılar gelir icmeye başlarlar.
Evde aslı uyanır aşağıya mutfaga iner su içer sonra bahçede ramazanla hülyayı görür onların yanına çıkar.
Hülya"asli hanım birşey mi istediniz"der.Aslı"yok sıkıldım biraz hava alıcam"der.Ramazan"yenge ferhat abim abidin abiyle çıktı haberin olsun"der.Aslı"tamam sağol"der ve bahçede yürümeye başlar.Ramazan"bu ikisi bambaşka aşık hülya "der.
Hülya"aynen ferhat beyi iyi edicek tek insan aslı hanim"der.ramazan"bekleyip görücez"der.Hülya"bunlarin aşkı varya siyahla beyaz gibi tutkulu birbirlerine hem çok zıt hemde çok yakışan bir uyum bunlarınki"der.Ramazan"ne güzel anlattın"der.hulya"neyse ben içeriye giriyorum"der.Aslı üşüyüp içeriye girer odasına çikar ve ferhatin gelmesini bekler

😍AŞKIN MUCİZESİ😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin