Sen kimsin?

28 6 0
                                    

+Merhaba! Tanışabilir miyiz adın ne ?
-Cengiz
+Buraya ne için geldin Cengiz ? Sence sorunun ne ?
-B... bilmiyorum.
+Bunu biraz açar mısın lütfen ?
-Ben... Konuşmakta zorlanıyorum.
+Belli oluyor ama bana güvenebilirsin. Ben bir doktorum ve hayatında bir yabancıyım. Bana anlatacakların hayatına dokunmayacak. Söz veriyorum.
-B...ben...
+Haydi anlat bakalım.
-Ben babamı özlüyorum...
+Babana ne oldu?
-Tek bildiğim. Babamın adı. Bununda bir önemi yok.
+Okul idaresi seni bana sorunların olduğunu düşündüğü için yolladı değil mi? Tanışma fastında başarılı olamadık. Şimdi sana sorular soracağım ve bana dürüst olmanı istiyorum. Okulda neden sigara içiyorsun?
-...Çünkü o lanet hapishane beni kısıtlıyor. Bu yeterli oldumu bay doktor.
+Hepimizin uyması gereken kurallar var biliyorsun.
-Güldük eğlendik doktor bey. Çıkabilir miyim artık.
+Bence bir yere gitmek istemezsin. Okul idaresine onay vermediğim sürece, sağlık raporun onaylanmış olmayacak...
-Ahh tabi ya. (Tebessüm) o kaşar okul müdüresi ona söylediklerim için deri koltuğunda kıçını yırtıyor. Sonun öyle olsun istemezsin doktor bey.
+Bak Cengiz'cim... Bana diş göstermekten vazgeç... Gitmene izin vereceğim. Ama gelmen gereken 2 seans daha var. Aksi takdirde okuldan alacağın uzaklaştırma senin başına bela açabilir.
-Fffff. Peki. Geleceğim..
+Teşekkürler. Çıkarken kapıyı kapat lütfen.
-...
+O orta parmağı görebiliyorum !
(Kapı kapanır)
+Ah şu ergenler...

Hoşgeldin değerli kurban! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin