Lanet okul. Her gün sabahın ayazında uyandığımda içinde o koca popolu müdürünle birlikte bir akıl hastanesinden farkın yok. Öğretmenler hemşireler gibi ve salak saçma derslerle resmen beynime ve bedenime uyku hormonu pompalıyor. ( Okul zili çalar)
İnanamıyorum pazartesi akıl hastanesinde ders İnkılap !! Göbeği kendisinden önde yürüyen striptiz yıldızı Ruhi Bey de geldi işte. Her uyudugumda o beş bin oktav sesiyle sabahki telefon alarmımdan bile beter! Neyse ki sınıfta ergen duygularımı tetikleyen biri var! İşte geldi. Sigaralarımı paylaşmak isteyeceğim tek kişi ! Gözü yine mosmor. Ve o yırtık pantolonu ve küfürlü t-shirt'ü ile resmen okul idaresine orta parmak sallıyor. O mey gat !! Hatta fiyuufit ! Yine arkadaki sıraya oturdu. Onunla konuşmayı o kadar isterdim ki... Maalesef insanlarla iletişim problemim var. Bu resmen en büyük lanetim. Bakar mısın şuna! Oturup o simsiyah ve ucu kırmızı saçlarıyla yine mışıl mışıl arka sıradaki ininde uyumaya koyuldu. Ergenlik hormonlarımın katili Ruhi Hoca Hazretlerinin sesiyle tüm dikizlemem son buluyor... "Hadi bakalım ders başladı!"Derste ne olduğunu bile hatırlamıyorum. Gözümü açtığımda Ruhi Hocanın o birleşmiş ve uçup gitmek üzere olan martı kaşları gözümün önünde. İçimde tek bir cümle yankılanıyor. "Sıçtın Cengiz." Yi ne uyuyakalmışım. Birden Ruhi cırladı. "Siz ikinizi yok yazıyorum. Derhal sınıfı terk edin! Saygısızlar." Arkama baktığımda resmen cehennem cennete dönüştü. O kız... Deren! Ergenlik krallığımın tek kraliçesi. Adını söylediği kişi sayısı çok az. İlk zamanlar sınıftakiler adını yoklamadan öğrenmişti. Şimdi ikimiz dersten atıldık. Resmen evren başbaşa kalmamızı istiyor! Bu bir tesadüf olamaz! Yada ben fazla salağım. Neyse şimdilik birinci şıkka inanıyorum. Ve dersten çıkıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşgeldin değerli kurban!
Novela JuvenilSana güzel ve taşlı yollar hazırladım. Okkalı darbeler ve tuzaklarla dolu dikenli bir yol olacak. Sonuna kadar dayanabilirsen, ne kadar değiştiğini göreceksin. Şimdi karar ver içeri girecek misin? Korkak kurbanlar burada pek sevilmiyor...