Multi: Arya
İyi okumalar canlarım 😙
×××
Yine her zamanki gibi okuldan çıkmış, ezberlediğimiz yolda markete doğru ilerliyorduk.
"Kızım yavaş olsana!"dedi Min Ra gözlerimi devirip "Sen hızlı ol da yetişelim."dedim daha sonra ekleyerek "Çok acıktım" diyerek koşmaya başladım.
"Sanki ben acıkmadım."diyerek Min Ra da koşmaya başladı. Markete kadar yarış yaptık. Markete girdikten sonra ben kendi ezberlediğim reyona doğru ilerledim.
Karamımı ve cipsimi alıp Min Ra'yı beklemeye başladım. O da en sevdiği böğürtlenli lolipopunu ve oreolu dondurmasını alıp yanıma geldi benden önce kasaya koyup bana doğru gülümsedi.
"Yaa!" diye cırladım."Seni o kadar bekledim."dedim. Etraftaki insanlar bana baksa da umursamadım. Ücreti ödeyip çıktık.
Sonrasında yakınlarda bir yerde çimlere oturduk. Aslında kıyafetlerim kirlenmesin diye oturmazdım ama yiyeceklerimi yerken havalı oluyordu.-yani ben öyle düşünüyordum.
Cipsimi açıp ortaya koydum. Önce tuzlu yiyip sonra tatlılarımızı yemeği seviyorduk. Bu yüzden cipsten başladık.
Tam böyle güzel güzel yiyorduk ki cipsimin üzerine daha önce tanımadığım bir el cipsime elini uzatırken elini tutp çığlık attım. Min Ra benden önce davranıp başını kaldırdı. "Jimin!"
Ben daha başımı kaldırmadan Min Ra'ya baktım. Hayretle "Jimin kim?" dedim. Min Ra'nın ağzından "Ha" diye bir nida çıktı.
"O mu, tek kuzenim Park Jimin." Daha hala elim elindeydi. Elimi elinden çekmeden yüzüne baktım. Gözlerindeki o siyahlık ve o sırıtış. Hayır yaaa böyle olsun istemiyordum.
Elimi elinden kurtarıp bağdaş kurmuş olduğum bacağama tuttum elimi. Jimin karşıma geçip elini uzattı. "Güzel bir tanışma olmadı ama Park Jimin." dedi. Sesinde ki o tını ... hayır ya böyle kesinlikle olmamalıydı.
Elimi uzatmadan "Jeon Min Arya" dedim. Min Ra'ya bakıp "Kuzen naber" dedi elini Min Ra'nın omzuna koyarak. Sen gelmeden önce daha iyiydik. Dedim içimden. Biraz sesli söylemiş olacağım ki Min Ra anlamış gibi bana bakıp sırıttı, sonra Jimin' e dönüp "İyilik kuzen, de sen buralarda olmazdın hayırdır."
Okulda atıldım, şu yakınlardaki okula gidiyordum ki seni gördüm selam vereyim dedim." Ekleyerek "Sen niye okulda değilsin?" "Acıkmıştık, buraya geldi işte". Sinir oldum ben yokmuşum gibi devam ediyorlar. Bi dakka bi dakka yakınlrdaki okul mu dedi. Kendimi tutamayıp "Bizim okula mı gidiyorsun?" diye sordum. "Hıı şu Min Ra' nın okulu " Min Ra Jimin'e dönerek şaşkın bakışlar gönderdi ve hayretle "Şu" dedi. "
"Off be kuzen anla işte, neyse ben kaçarr" dedi ve ayaklandı pantolonunu çırparken "İyi olur" dedim. Beni umursamayıp Min Ra!nın yanağından makas alıp bir adım attı. Tam gitti mutlu oldum diyecektim ki arkasını dönüp;
"Kuzen akşam parti var." dedi ve yürümeye başladı. Min Ra'ya dönüp bu kuzenin çok gıcık diyecektim ki benden önce davranıp "Bana öyle bakma kanka ne söyleyeceksen git ona söyle şu an hiç çekemem." dedi ve lolipopunu açtı. Oflayıp ben de karamımı açtım.
xxxxxx
Hocanın dağıttığı sınav kağıdıyla resmen bakışıyorduk. O bana ben ona bakıyordum. Tarih dersinden nefret ediyordum. Hocanın arkasını döndüğü an Nam Joon'a baktım.
"Kanka 1-7'ye kadar cevapları söylesene." dedim. Hepsini bana söyleyip tekrar sınav kağıdına döndü. Jin oradan beni dürttüğünde "Ahh" dedim kalemin ucunu saplamıştı bana.