YENİ BÖLÜM MÜ? VAV
KOŞUN BEBEKLERİM.~Ayla~
SATIR ARASI YORUM VE ALTAKI YILDIZCIĞI BOYAMAYI UNUTMAYIN. YOKSA BÖLÜM GELMEZ HA. ŞİMDİDEN SÖYLEYEYİM DEDİM.
AY ÇOK FAZLA MI TUTTUM SİZİ HAYDİ OKUMAYA.(BU ARADA BEN AYLA AHAHAHAAH)
***
Jimin'den
Odam da telefonumla uğraşıyorum. Twitter'a girip bir fotoğrafımı attım.
Ve altına gelen yorumlar.
kookieeemmm Jimin oppa seni çok seviyorum.
denizatlariaskinaOppa ben 5 yaşımdayım benimle evlenir misin?
Ayl_jm00Jimin oppa aşığım sanaaaa.
taetae_army_7Oppa gözlerine ölüyorum.
Seymayldz43Chim Chim oppa turuncu sana yakışıyor.
@Yaşasınben95 : Kısa not.... Kuzenim yakışıklı olduğu kadar gıcık bir insandır.😛😛
Hadi ama ben gıcık değilim sen çekemiyorsun beni.
Valla Min Ra haklı.
Beni bir başka çekmeyen kişi de sensin. Hadi git sen Min Ra'nın yanına.
Bence de onun yanına gitmeliyim.😋
Elim tekrar cipsime uzanırken Min Ra içeri daldı. İnsafsız benim odama giriyorsun yavaş yani!
"Jimin Arya buraya geldi mi hiç?" Arya'nın benim odamda ne işi olurdu ? Belki yatacağımız gece olabilirdi ama şimdi ne alaka
"He daha yeni mesaj attı. Seni çok özledim Jimin bugün sendeyim diye " dedim gülerken. Min Ra bana öyle bir baktı ki bir an yanlış bir şey söyledim sandım. O nasıl bir bakıştır öyle.
"Geç dalganı sen geç Arya yok ortalılarda." Dedi bir dakika ya Arya ortalıklarda yok mu demişti o.
"Nasıl yok?"dedim çoktan kapanmış olan ekrana baktım ve ayağa kalkıp telefonumu cebime attım. Üstüme bir hırka geçirirken.
"Bende bilmiyorum. Beni de Tae aradı oradan haberim oldu. Kaç defa aradım ama telefonu kapalı."dedi bir çırpıda odadan çıkıcakken arkamı döndüm ve Min Ra' ya baktım.