BÖLÜM4|ALIŞVERİŞ MERKEZİ

52 6 2
                                    

Kocaman Merhaba ve güzel bir bölümle karşınızdayız.

Satır arası yorum bırakmayı ve unutmadan votelemeyi unutmayııın!!

İyi okumalar😉😙
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Abartmıyorum tam yarım saattir onları bekliyorum. Telefonu çıkartıp saate baktığım sırada tanıdık bir araba önümde durduğunda 'Çok şükür' diye mırıldandım. Arka kapıyı açtım tam oturacaktım ki Tae'yi görünce sırıttım. Arka kapıyı kapatıp ön koltuğa geçtim. Ehliyet kemerini taktıktan sonra J-hope'a dönüp

"Ne oldu niye arkaya geçti?"dedim J-hope somurtarak "Sen yokken evi turladım kızım bi'de ayağımı sizin yüzünüzden ağrıttım laflarını dinleyemezdim! "dedi ve arabayı sürmeye başladı.

Evde ne yaptıklarını düşünmek dahi istemiyorum. Cipsler saçılmış, çoraplar her yerde, terlikler, kitaplar.. neler neler.....

Araba hızlıca durunca sinirle J-hope'a baktım.

"Noluyo yaa?"dedim.

J-hope "Bir de soruyor musun Arya?"dedi ve hızla arabadan inip yürümeye başladı. Bizde inip arkasından ilerlemeye başladık. Mağazanın içine girdiğimizde etrafa bakınarak yürümeye başladık. Vitrinde bir elbiseyi gözüme kestirdiğimde o tarafa yöneldim.

"Bu elbiseyi beğendiğini söyleme bana Arya!"dedi Tae elbisenin göğüs dekoltesini göstererek.

"Sen ne anlarsın ki elbiseden!"dedim gözlerimi devirerek.

"1.bir daha bana gözlerini devirme! 2. ben senden daha iyi anlarım orası kesin 3. iddaaya girelim günün sonunda sana kimin istediği kıyafeti alıcaz bakacağız ve J-hope beğenecek."dedi ve elini uzattı. Uzattığı elini sıktım ve "Anlaştık."dedim. J-hope oflayıp mağazaya girdi.

Tae kıyafetleri bakarken J-hope elinde siyah, boğazlı, uzun kollu ve göbek kısmı biraz kısa bir kazak getirdi ve kazağa bakarak "Bunu denemelisin bence."dedi. Tae de 'Bence de' der gibi bir bakış attı.

J-hope kazası üzerime atıp kabini gösterdi. Asker selamı verdim ve asker gibi yürüyerek kabine girdim. Üzerimi giyindim ve aynadaki görünüme baktım. Yakışmıştı aslında yani ben giyince en kötü bir elbise bile üzerimde durunca prenses kıyafeti gibi durur ya neyse.

Yav he he. Bak şu egon sinirlerimi bozuyor. Götü kocaman bana yer kalmıyor yaa!

Aman ezer seni inşallah!

Allah korusun de lan hıyar

Hıyar mı?

Evet beğenmedin mi?

Offf!

İçsesimle olan kavgamdan sonra kabinin kapısını açtım. J-hope kapıda bekliyordu ve elinde kırmızı bir elbise vardı. Beni fark ettiğinde elbiseyi üzerime attı. "Kazak yakışmış." "Elbiseyi Tae verdi giyincekmişsin."dedi ve gitti.

Oflayıp tekrar kabine girdim ve kapıyı kapattım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KAÇAKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin