BÖLÜM 8| KARŞILIK?

43 7 7
                                    

Uzuuuuuuuuuuun bir aradan sonra mrb sjsjsj. Ayyy 400'ü geçmişiz, ama ne yorum atan ne de şu aşağı da ki yıldızcığa dokunan var bu bizi üzer. Aslında yapmanız gereken sadece emeğe saygı duyup yorum atmak ve yıldızcığa dokunmak. 

Kapağı beğendiniz mi? Bu kapağı bizim için hazırlayan çok sevdiğimiz arkadaşımıza buradan da sevgiler. @mrym_btul04 Çok teşekkürler gülüm. Seviyoruz seni.

Veee bir admininiz teyze oldu. Ben bile sevindim ayol sjsjj. Ve aynı adminimizin dün doğum günüydü. "İYİ Kİ DOĞDUN BEBEĞİM." Hadi siz de doğum gününü kutlayın.

O tatliş , bir o kadar sempatik , arkadaş canlısı arkadaşıma çok içten bir şekilde hatta baya baya içten bir şekilde 'HAYIIIIIIRLIIIIIII OOOOOOOLLLLSSSSSUUUUUUNNNNN BEBEĞİM.' Aaa kimin teyze olduğunu söylemedim. M.BAHAR oldu siz daha hala ne duruyorsunuz hadi siz de deyin sjsj-AYLA

Evet gencolar -teyze olunca herkes yaşlandın diyor ondan böyle seslendim sjsjjs- teyze oldum ve bu güne kadar ki en büyük sevincimi yaşadım. İnşallah siz de teyze olursunuz süper bir şey. -ağlaması bile güzel lan bebeğin- _M.BAHAR

Şarkıyı okurken dinleyebilirsiniz..

Hadi bölüme geçek.

###

Min Ra'dan

Jimin Arya'yı kucağına almış götürürken arkalarında üç öfkeli öküz bırakmıştı. Tae, Jungkook ve Suga sunbaeler. Buna dayanamayıp karşılarına geçtim beni fark etmediler bile. 

"Yemez kızı!" 

"Ya kime diyorum." Jungkook sunbaeden başlayarak ellerimi gözlerinin önünde sallamaya başladım. Tae'ye geldiğimde el bileğimi tuttu ve bana bakarak

"Jimin yanlış bir hareket yapmasın yer yumruğumu!" Dil çıkarttım ve

"İkisi çok yakışıyor bence." deyip diğerlerinin yanına doğru yürümeye başladım. - J-Hope ve diğer kızlar-.

Giderken Jungkook sunbae "Jimin güvenilir biri ama yinede içim rahat değil." Suga sunbae de ona katılarak "Benim de." dediğini işittim.

Kamp yerine geldikten beş dakika sonra Tae'ler de geldi. On dakikadır oturup bir şeyler konuşuyorduk ve Tae'nin gözleri hep etrafda dolanıyordu. Ayağa kalkıp yürümeye başladı ben de hızlıca kalkıp yanında yürümeye başladım. 

"Nerede lan bunlar?" diye mırıldandığını duydum Tae'nin. Çok hızlıydı ve ona yetişmekte zorlanıyordum. "Biraz yavaş yaa!" dedim ama tınlamadı. Her zaman ki gibi.. 

Kolunu tuttum ve onu durdurdum. Tae'ye bakacakken gözüme iki kişi ilişti. Jimin ve Arya lan bunlar. Kolundan tutup Jimin ile Arya'nın biraz arkasındaki kum tepeciğine doğru yöneldim. Tae onları görmüş olacak ki o da hızla yürümeye başladı.

Kum tepeciğinin arkasına saklandık. Jimin Arya'ya çok yakındı ve bir şeyler söylüyordu. Jimin biraz daha yaklaştı. Arya'nın belinden tuttu ve yere yatırdı. Bir şeyler daha söyledikten sonra.. öptü. Öptü. Öptü lan oha Jimin vayyy Jimin ne yere bakan yürek yakanmışsın sen. 

Kocaman açılmış olan gözlerimi Tae'ye çevirdiğimde kalkmaya çalıştı. kolundan tutup sertçe yere çektim ve nasıl olduysa onun üzerindeydim. 

"Çok istiyorsun herhalde, ama şimdi olmaz." dedi ve göz kırptı. Kalbim çok hızlı atıyordu. Başımı iki yana salladım ve hızla üzerinden kalkıp yan tarafa geçtim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇAKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin