BÖLÜM3|BASKETBOL SAHASI

49 6 15
                                    

Bölümü telafi için hızlı yazdım.
Beğenmenizi umuyoruz.
Yorum ve votelerinizi bekliyor olacağız.
Sizi seviyoruuuuuz..😘😘

~•~•~•~•~

Sabah başımda anırmalarla uyandığımda gözlerimi daha çok kapattım. Üstüme bir ağırlık çökünce çığlık attım. Pikeme daha  çok sarılıp dönmeye çalıştım. Ağırlık gidince rahatladım. Ve geri uyumaya çalıştım. Pikem ve yastığım aynı anda çekilince yatağım da  tepinip çığlık attım.

"Ya  ne istiyosunuz benden!"dedim cırlayarak. J-hope pikemi yere atarak "Kalk okula gideceksin."dedi. Tae gülümseyerek "Ben zaten gitmiyorum."dedi J-hope'un başına şaplak indirip "Bunun yüzünden uyandım sabahın köründe."

Saate baktığımda 08.09 geçiyordu yatağımdan hızla kalktım ve J-hope'a baktım. Üzerinde pijamalarla yatağıma yatıyorudu. "Hadi J-hope hazırlansana!"dedim. Gülümseyerek

"Bugün Dersimiz boş canım okula gitmiyorum."dedi ve ellerini ensesinde birleştirdi. Ayağımı yere vurup oflayarak banyoya girdim.

Dişlerini fırçalayıp saçımı dağınık topuz yaptıktan sonra çıktım. J-hope ve Tae odadan çıkmıştı. Ben de dolabıma ilerleyip kot bahçıvanlığımı üstüme geçirip hafif bir makyaj yaptıktan sonra parlatıcı sürdüm. Çantama bir defter bir kalemin koyup odadan çıktım.

Aşağı indikten sonra salonda oturan ikiliye öfkeli bakışlar atıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indikten sonra salonda oturan ikiliye öfkeli bakışlar atıp evden çıktım. Garaj ilerliyordum ki anahtarımı unuttuğumu hatırlayıp geriye döndüm. Kapıyı yumruklayip tekme atmaya başladım.  Abartmıyorum 2 dakika boyunca açmamışlardı. En sonunda yorulur geri çekildiğinde kapı açılmıştı.

Kırık bacağıyla kapıda duran Tae'ye baktım. "Ne?"dedi. "Arabanın anahtarını unutmuşum onu alıcam."dedim içeri geçmeye çalışırken tabi ki beni içeriye sokmadı. "Çekil yaa!"dedim iteleyerek ama işe yaramadı. Kapıyı kapatırken "Bari kulaklığı ver!"diyerek cırladım. Pencereden aşağı düşen kulaklığımı alırken bana bakıp sırıtan Tae'ye dönüp "İnşallah gününü kötü geçer!"devam ederek "İyi bugün bir olay olursa söylemem."dediğim sırada J-hope da pencereye geçti.

"Kavga çıkmadan önce bizim haberimiz olur sen merak etme güzelim."dedi ve J-hope'la yumruklarını tokuşturdular. Göz devirip yürümeye başladım.

Xxxxxx

Okulun önüne gelmiştim. Karşıdan karşıya geçerken siyah bir araba tekerini önümdeki su birikintisine denk getirince geri çekildim. "İnşallah o arabanı çizerler."dedim sinirle. Karşıya geçtikten sonra okulun kapısından geçecekken birisi bana omuz atınca duraksadım. Derin nefes alıp omzuma çarpan kişiye baktım.

"Han De yürü git işine belanı bulma şimdi!"dedim gözlerini devirip

"Ne oldu korkuyor musun yoksa?"dedi ve ağzını yayarak devam etti.

KAÇAKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin