Güzel okumalar...
》》》》》♡♡《《《《《
Özlediğim yalıyı gördükten sonra bir an gözleri doldu. Derin bir nefes alıp arabadan indim. Bahçede telefonla konuşan babamı görünce koştum. Beni görünce sarılmak için kollarını açtı. Ona sarıldı gıda saçlarımı öpüp okşadı. Ben de onun kokusunu içime çekip"Özledim."dedim. Daha sıkı sarılıp "Bu özlemek olsa gerek."dedi. Beni kendinden ayırdı ve "Bir de yüzünü göreyim kızım.dedi ve ellerini yüzüme koyup alnımdan öptü. Aslında öpülmeyi sevmezdim ama bu babam ve abimler için geçerli değildi.
"Evde ki tüm hizmetlileri gönderdim sadece sen ve Ayşe teyze var."dedi. Yüzüme minik bir tebessüm yerleştirdim ve
"Yani bugün yemekler senden diyorsun?"duraksadım "Öyle mi?"diye devam ettim.
"Evet."
"Sen bilirsin." Tabiki yemek yapmayı biliyordum. (!) Yalan.
《《《◇》》》
"Salatalığı uzat kızım."derken hapşırdım. Salatalığı verirken Ayşe teyze gülümsedi. Neden mi hapşırmıştım? Çünkü salatalığa yanlışlıkla kimyon hepsini boşaltmış ve onları toplarken ellerimi sürekli çırptığım için sürekli hapşırıyordum. Salatadan sonra işimiz bitiyordu ama ben iki saattir özel bir salata olsun diye uğraşıyordum ve en sonunda pes etmiştim.
Babam mutfağa girdiğinde etrafa baktı ve gülmeye başladı. Tekrar hapşırdığımda babam kahkaha atmaya başladı.
Durmayacağını anladığımda lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve lavabodan çıktım. Salondaki sofraya bakıp gülümsedim. Her şey hazırdı. Tam mutfağa girecektim ki kapı çaldı. "Ben bakarım."deyip kapıya yöneldim.
Kapıyı açtığımda ne zamandır görmediğim ve çok fazla özlediğim abilerimi gördüm. Suga abime yöneldim ve sarıldım. Hafif titrek bir sesle "Özledim."dedim kulağına fısıldayarak. Jungkook abim dudak büzerek
"Beni unuttun prenses."dedi.
"Unutur muyum hiç?"dedim ve sırtına atladım. Beni uçak sesi çıkartarak mutfağa götürdü. Mutfağa geldiğimizde Suga abim elini çenesinin altına getirip
"Burada savaş verilmiş anlaşılan."dedi. Ayşe sultan "Savaşı prensesiniz verdi ve kazandı da."dedi. Suga abim Jungkook abimin sırtında olan benim yanağımdan makas aldı ve babama doğru gülümsedi sonrasında sarıldılar. Jungkook abim beni sırtından indirip babama sarıldı. Üçü birden sarılırken dudak büzdüm ve "Yaa bende."diyerek aegyo yaptım.
Beni ortalarına alıp kucakladılar. Ayrıldıktan sonra anne taklidi yaparak "Hadi yemeğe."dedim.
《《《◇》》》
Jungkook abim "Bunun tuzu az mı olmuş ne?"dedi çorbayı göstererek.
"Öyle mi?"dedim ve tuzu alıp kapağını açtım ve sandalyenin üzerine çıkıp yanımda oturan Jungkook abimin çorbasına tuzu boşaltım. Tuzu boşaltırken Jungkook abim kahkaha atıyordu. Suga abim "Çok mu kısasın ne?"dedi ve beni çıldırtmayı başardı.👏👏
"Yaa!"dediğim sırada bir flaş patladı. Babam sırıtarak çektiği resme bakıyordu. Sandalyede indim ve babamın yanına gidip telefonunu elime aldıktan sonra resme baktım. Çok komik çıkmıştı yaa. Twitter ve instegramdan fotoğrafı paylaştıktan sonra yerime geçtim.
《《《◇》》》
"Bir keresinde de crazy dansa bindikten sonra gelip üzerime kusmuştu."dedi Suga ağabeyim. Jungkook abim