Autor p.o.w.
Tae s Kookem leželi v objetí na gauči a koukali se na film. Když začínal Tae pomalu usínat rozhodl se že půjde udělat něco k jídlu ať se aspoň něčím probere. Nechtěl se ještě loučit s Kookem. ,,Kookie nedáš si něco k jídlu? Nudím se a asi tu brzo usnu jestli nebudu něco dělat..." Kook jen přikývl a dál se věnoval filmu který jeho narozdíl od Taeho bavil. Po chvíli přemýšlení co by udělal se Tae rozhodl pro palačinky. Všechno si nachystal a pustil se do toho. Když 'dovařil' nandal jim oběma na talíř a vzal to do obýváku za Kookem. ,,Taetae?" začal Kook. ,,Umm?" Tae zamručel s plnou pusou a měl co dělat ať mu něco nevypadne. Jungkook vyprskl smíchy z toho pohledu a začal se válet po zemi při čemž se držel za břicho a stíral si slzy. ,,Bože Tae! Nikdo ti to nesní!" ječel když konečně trochu popadl dech. ,,Chtěl jsem se zeptat jestli třeba nechceš zítra někam zajít. Mohli bychom třeba pozvat i ostatní členy a trochu se poznat navzájem." už se snažil držet ten smích. ,,Um... Jo klidně. Aspoň to nebude tak divný až budem točit klip. A třeba budem i kamarádi a bude to fajn. Máš někde napsaný ty jejich maily? Já to někde zašantročil. Můžeme jim hned napsat jestli se nechtěj sejít." s tím se Kook zvedl a šel si pro mobil který si nechal v kuchyni. Po chvilce přišel a už tam něco ťukal. ,,Mám jim rovnou napsat? Jakože všem? V kolik a kde?" bože tolik otázek najednou. ,,Jo napiš jim... Třeba v poledne v parku? Mohli by s námi jít třeba někam na jídlo nebo tak něco." ,,Fajn plán." jen se na sebe usmáli a Kook jim hned napsal. Během chvilky mu přišla většina odpovědí až na jednu (od Yoongiho který mimochodem spal 😂😂😂). Všechny v podobném duchu. Něco jako 'Jasně moc rád. Je fajn nápad se poznat když spolu máme trávit čas a dělat hudbu'. Řekl Taehyungovi že je to zařízený jen Suga ještě nic a přitulil se k němu.
_____čáry máry... Timeskip. ____
______________večer______________
,,Tak ahoj Tae. Uvidíme se Teda zítra. Nezapomeň na to. Kdyby se Suga ozval napíšu." ,,Pa Kookie. Těším se na zítřek. Neboj nezapomenu. Mám tě rád Kookie." ,,Já tebe taky Tae. Pa." s těmi slovy odešel domů.
Kook p.o.w.
Jakmile jsem přišel jsem skočil na postel a přemýšlel co mám dělat. Nevím jak mám zvládnout zítřek... Neumím se bavit s novými lidmi. Bojím se že udělám špatný dojem a oni mě nebudou mít rádi. Z přemýšlení mě vytrhlo oznámení příchozího e-mailu. Otevřel jsem to a byla to odpověď od Sugy.Min.Suga@email.com
To: me
Ahoj. Emmmm kterej ty si? Ten s tím sexy hrubým hlasem, králičíma zubama, ten kawaii prcek, ten kůň, ten co vypadá jak holka nebo ten leader? Leader asi nebudeš to byl myslím Joon nebo tak něco... To je fuk... Moc rád se sejdu. Rád všechny poznám. Doufám že pozvání nikdo neodmítne... No tak asi zatím ahoj.
SUGAHeh docela hezká zpráva... Ale rád se sejde což je fajn. Asi se nemusím tolik bát. Odepsal jsem.
Jjk.1997@email.com
To: Min.Suga@email.com
Ahoooj. Heh z těch tvých popisů typuju že na mě asi sedí ten králík😂. Jsem rád že přijímáš. Budou tam všichni. Snad to dopadne fajn a všichni se skamarádíme. Ahojky a dobrou noc Sugo.
KookieMusel jsem se trochu pousmát nad tím co píšu. A taky nad tím králíkem. Hehe roztomilý. Slíbil jsem Taemu že mu napíšu pokud mi odepíše Suga tak jsem najel na naši konverzaci.
Bunny 🐰: ahojky Taetae 😘 Suga odepsal že moc rád přijde takže budeme komplet 😍 půjdu už spát tak dobrou noc 😗
TAELIEN 👽 : to jsem moc rád ^^ těším se na zítra ❤️ dobrou noc Jungkookie 😘
Usmál jsem se, odložil telefon a odebral se do říše snů. Však sprcha počká na ráno.
Yaaaaaaaaay lidi tak tu to máte ❤️❤️❤️❤️ lovuju vás všechny a moc děkuju za to že tuhle blbost čtěte i když přidávám tak málo často.
Konečně mám za sebou přijímačky tak jen čekám na výsledky 😅 docela se bojím I když snad by mě vzít mohli.... Btw.... Čte tohle někdo z Jičína nebo blízkého okolí? Já tam totiž půjdu na školu tak bych si mohla udělat kamarády 😛😂😂😂 takej žebrák 😂😂😂
No tak papa a těším se na vás u další části. A omlouvám se že je to tak nudný 😅
ČTEŠ
TaeKook - láska od dětství {pozastaveno}
RandomJungkook se do Taehyunga zamiloval už jako malý. Tae se ale stěhoval...... jak to nakonec dopadne? Hodně krátké části, dost pomalý přidávání protože kvůli škole a nemám čas. ??