Když se Kook vzbudil hned spěchal do sprchy, protože si všiml, že tak trošku zaspal. Rychle se umyl, spáchal veškerou ranní hygienu a strávil 15 minut u skříně. Našel vhodný outfit a rychle napsal Taemu, že se sejdou před Taeho barákem protože z tama je to blíž. Mobil hodil do kapsy, vzal klíče a spěchal ven. Zamkl a rychlou chůzí se vydal na domluvené místo. Zkontroloval na mobilu čas a zvolnil tempo, když zjistil, že jde tak akorát včas.
Z dálky vidět před brankou sedět postavu - Taehyunga. Rozběhl se k němu a s křikem jeho jména ho objal. ,,Ahoj Kookie, taky tě rád vidím." zasmál se Tae a Kookovi došlo, že ani nepozdravil. ,,Ahojky Taetae." malinko zrudnul, ale po chvíli už ho táhl se smíchem za ruku k restauraci, kde byl domluvený jejich sraz. Došli tam na minutu přesně a když vešli, hned si všimli, že všichni tam už u jednoho stolu seděli a vedli nějakou zajímavou konverzaci. Sotva přišli blíž, všichni přestali mluvit a jen se smáli přes celou restauraci. ,,Ahoj kluci. O čem zajímavém byla vaše konzervace?" na to hned všichni vybuchli smíchy, až na Taeho který vůbec netušil co se děje. ,,Konzervace!" začal ječet během záchvatu smíchu Jimin. ,,Chjo to jsem zas měl co plácnout! Příště mě prosím umlžte než řeknu nějakou píčovinu." to způsobilo další vlnu záchvatu. Tentokrát pištěl Jin ,,Umlžte!!!" Tae si radši sedl a už neříkal ani slovo. Kook do něj drbl a během chvilky se i Tae smíchem nakazil. Všichni se smáli jak největší retardi, než si někdo hlasitě odkašlal, čímž přitáhl pozornost. Když se kluci podívali za zdrojem, hned se přestali smát a pozdravili slušně číšníka. On od nich vzal objednávky a odpochodoval si to zpět. Kluci bez problému rozproudili konverzaci a během chvíle už tam byl číšník s tím co si objednali. Poděkovali mu a pustili se do jídla. Chtěli pokračovat v konverzaci, ale Jin jim to, jako správná eomma, zatrhl větou 'u jídla se nemluví'.
Když dojedli, rozhodli se, že jelikož Namjoon musí jít pomáhat domů, budou pokračovat jindy. Rozloučili se tedy, a vydali se domů. Tae s Kookem se rozhodli strávit spolu ještě nějaký čas, tak se šli projít do obchoďáku. Prošli snad každý obchod a utratili hromadu peněz. Lidi na ně koukali divným pohledem, protože vypadali s těma taškama jako takový ti dva týpci, co jdou s holkou na nákupy, aby jí měl kdo nosit tašky... Jen bez tý holky no. Hodně se bavili a když šli kolem klenotnictví, napadlo je, že nechají udělat náramek se jménem pro každého člena. Vešli tedy dovnitř a požádali prodavače jestli by šlo sehnat pánský náramek s vlastním nápisem. Ten jen přikývl a donesl katalog. Během asi 10 minut prohlížení, se shodli na jedné možnosti. Ukázali prodavači, který si vybrali a ten donesl formulář na objednávku. Společně vyplnili, že chtějí 7 náramků a co přesně tam chtějí mít : na každém z náramků BTS, JJK, KTH, PJM, JHS, KNJ, MYG a KSJ. Všichni aby měli stejný náramek. Chvíli jim trvalo vybavit si přesně jména všech členů, ale nakonec se povedlo. Pan prodavač se usmál a řekl, že si náramky mají vyzvednout přesně o týden později. S poděkováním a pozdravem odešli. ,,Už se nemůžu dočkat, až je kluci dostanou. Doufám, že budou mít radost." řekl Kookie zatímco hopsal po obchoďáku, ruku v ruce s Taem. ,,Určitě budou. Vybrali jsme nádherný náramek." usmál se na něj Tae a Kook se málem rozpustil když ho pozoroval. Po chvíli sezení na lavičce uznali, že je celkem pozdě, takže se Tae rozhodl, že doprovodí Kookieho domů a půjde si lehnout. Pomalu se tedy zvedl a pomohl Kookovi se taky zvednout (zvednout se jako z lavičky magoři 🙃 I když v tom asi do teď nikdo ten dvojsmysl neviděl 😈😈😈😈). Pomalu se vydali na cestu a za nepřetržité konverzace o hloupostech došli až do cíle. Jungkook se s Taehyungem rozloučil a při objetí mu dal malou pusu na tvář. Samozřejmě oba zčervenali a Kook se vydal do domu. Cinkla mu zpráva ohlašující zítřejší točení MV. Rychle běžel do pokoje a následně i do koupelny, aby mohl jít co nejdříve spát, ať se dostatečně vyspí. Po chvíli už padl unavený do postele a aniž by se obtěžoval se zakrytím, usnul a myšlenkama na další den.
Tae na tom byl podobně jen nejdřív musel jít domů, takže mu to trvalo déle a ještě před usnutím napsal Kookiemu, že se na další den moc těší. 😗😗😗😗Yaay 740 slov ^^ jsem na sebe hrdá jelikož tohle píšu ve stavu po 22 hodinách bez spánku plných hyperaktivního skákání po posteli a čtení příběhů na týhle kouzelný věci jménem Wattpad ❤️❤️❤️🖤🖤🖤
Tak jako vždy děkuju za hlasy, čtení a tak...
Btw... PŘIJALI MĚ!!! Od září ze mě bude hrdá Jičínská studentka strojírenství 😍😍😍
Mám vás ráda lidišky moji ❤️❤️❤️ bye bye u další kapči 🖤🖤🖤
Update 22.6.18: teď si to čtu a došlo mi že tam mám chybu tak je opravená (jedno slovo co šlo hned vidět moc to nezkoumam) a taky sem vynechala ten park 😂 no osud no 😂
ČTEŠ
TaeKook - láska od dětství {pozastaveno}
RandomJungkook se do Taehyunga zamiloval už jako malý. Tae se ale stěhoval...... jak to nakonec dopadne? Hodně krátké části, dost pomalý přidávání protože kvůli škole a nemám čas. ??