8.Kapitola

161 17 2
                                    

Z krásného snu mě vzbudilo cinknutí mobilu... Promnul jsem si oči a rychle se podíval.

Bunny🐰: Taehyungiiiee!! 

TAELIEN 👽: Copak Kookie? 

Bunny🐰: Jestli nechceš přijít pozdě, měl bys už spěchat. Čekám před tvým barákem...

Podíval jsem se na čas... 9:30... Sakra máme tam být v 10! Rychle jsem seběhl dolů ke dveřím abych otevřel Kookovi. ,,Kookie promiň já zaspal... Kdybys mi nenapsal asi bych ani nedorazil. Pojď dovnitř, já se rychle nachystám a pospíšíme si ať dojdeme včas." Kookie jen přikývl a já běžel pro oblečení a do koupelny. Hodil jsem rychlou sprchu rychle se oblékl trochu upravil obličej a běžel zas za Kookem. ,,A teď honem Tae nebo budem v háji. Máme 15 minut tak ještě že to není tak daleko."

Doběhli jsme k budově bighitu přesně 5 minut před začátkem. ,,Uffff to je fakt těsně. Příště prosím si nastav víc budíků Tae, protože příště čekat nebudu." Jen jsem kývl a vešli jsme do budovy. Hned se na nás zaměřilo všech 5 dalších členů. Ani jsme se minule neseznámili. Zrzek zavolal že už jsme tu všichni a šťouchl do spícího blonďáka aby se vzbudil. Po chvíli vyšel nějaký týpek, co prý má být náš manažer a povolal nás do místnosti. ,,Tak hoši. Sice jsme vám psali jen o prvním songu, ale jde i o přezdívky. Popřemýšlejte o tom a my zatím probereme kterou písničku dáte první, která bude váš debut song." Nikdo mu neodpověděl jen se všichni zabrali do sebe a přemýšleli o přezdívkách. Po chvíli přišel jeden z těch co debatovali o písničce a chtěl vědět co kdo vymyslel. Já jsem jako první řekl že chci být jako vítězství. Nejvyšší z nás se rozhodl pro Rap Monster a ten co se pořád směje jak sluníčko navrhl J-hope. Ostatní se nemohli rozhodnout. Kookie, zrzek a ten co už vím že je nejstarší se nakonec rozhodli, že budou podle svého jména. Jungkook, JiminJin. Ten ospalý blonďák ale chtěl jiné, tak jsme se rozhodli mu pomoct. Všichni řekli nějaký návrh, ale nakonec vybral sám náš manažer, že bude Suga. Přezdívky byly tedy za námi a šlo se na ten song. Vybrali nám píseň s názvem NO MORE DREAM. Vešli jsme do nahrávací místnosti a zkoušeli to.

Nakonec se z toho něco vykloubilo a při poslouchání výsledku jsme na sebe byli všichni hrdí. Už se těším až bude natáčení klipu a až to bude dostupné lidem. S klukama jsme si vyměnili kontakty a rozešli se domů. S Kookiem jsme šli ještě delší cestou přes park ke mě, abychom mohli pokračovat ve včerejším válení a sledování filmů. Když jsme došli, řekl jsem Kookiemu kde najde film a šel jsem připravit něco k jídlu a pití. Vzal jsem chlebíčky, se kterými jsem se rval večer před spaním a nějaký džus z lednice a šel do obýváku, kde už Kookie dával DVD do přehrávače.

Jeeeeej další kapča slibovala jsem že budou v březnu tak 2 možná 3 tak vás trochu rozmazlím třema😜 místo abych přidala na začátku dubna jak jsem psala v jednom komentáři tak přidám teď a pak někdy v dubnu když bude prostě nálada 😂 já vím, že je to docela na nervy, když přidávám jednou max 2x za měsíc, ale nějak se nemůžu pořádně dohrabat k tomu to psát častěji... A abych vás někdy nezačala moc rozmazlovat, tak to takhle bude asi až do konce příběhu... Omlouvám se že je část vždycky tak krátká a moje kecy tak dlouhý ale prostě to je osud no 😁
Díky za bla bla bla všechno to už znáte tak na to kašlu 😅 heh tak nebudu otravovat 😂 mám vás ráda lidiškové moji 🖤🖤🖤 papa u další části.

TaeKook - láska od dětství {pozastaveno}Kde žijí příběhy. Začni objevovat