Jungkook p.o.w
Když jsme došli do parku, Tae vytáhl mobil a chystal foťák. Já se zatím koukal, kde bude nejlepší se vyfotit. Zahleděl jsem se na jeden krásný strom. Ze záseku mě vysvobodil Tae když mě zezadu objal a zeptal se jestli chci fotku u toho stromu. Samozřejmě jsem přikývl ale nemohl jsem mluvit protože jsem byl v šoku z toho objetí. ,,Tak kde to vázne zlato? Tak krásně nebude věčně!" zakřičel na mě Tae od toho stromu a já si uvědomil že stojím na jednom místě jak přibitý. Doběhl jsem za ním a hned jsem musel narážet na to zlato. ,,Taehyungie~ je divný když mi říkáš zlato..." ,,Promiň Jungkookie, ale nemůžu se ovládat. Jsi moc roztomilý..." ,,Fajn, ale nediv se kdybych se pak choval divně." ,,Jak divně Kookie?" naklonil hlavu na stranu a udiveně koukal. Vypadal že ho to vážně zajímalo. ,,Prostě divně. Teď to neřeš Tae." odbyl jsem ho. ,,Dobře... Pojď ke mě ať to můžeme vyfotit a půjdeme." ,,Kam chceš jít Taetae?" zeptal jsem se nejistě. Jediné co na to řekl bylo 'uvidíš'. Podle všeho neměl v plánu mi to ani naznačit natož říct.
Objal jsem ho kolem ramen, usmál se a Tae udělal totéž. Vyfotil nás a pak přišel moment, který jsem nečekal. Dal mi malou pusu na tvář a vyfotil to. Zrudl jsem snad až na zadku a podíval se na něj. ,,Promiň Kookie si moc roztomilý, já se neudržel... Já musel..." zrudl snad ještě víc než já a já se na něj schválně podíval naštvaným pohledem. ,,Uka tu fotku Tae." ukázal mi ji a já mu vzal mobil. Čekal co se stane a asi si myslel že ji mažu protože posmutněl. Heh kdyby jen tušil na co se chystám 😈. Tak aby to neviděl jsem z fotky přejel na foťák. Zesmutněl ještě víc protože to určitě vypadalo že ji opravdu mažu. V tu chvíli jsem natočil mobil tak abych nás mohl rychle vyfotit, a taky mu dal pusu na tvář. Povedlo se mi to. Vyfotil jsem to stejné co on, akorát obráceně. ,,To je odplata za to že si to udělal ty mě... A za to že sem na tý fotce rudej." zasmál jsem se a ukázal mu fotku kterou jsem zachytil ve chvíli kdy zrudl s mojí pusou na jeho tváři. Sice to není ono ale částečně se mi splnil sen. Jen v tak trochu dětské verzi. Miluji ho, ale přiznávat mu to nebudu. Ne dokud nebude jisté že nebude reagovat zle. Protože ho nechci ztratit.
Taehyung p.o.w
,,Ale proč Jungkookie?" vyjekl jsem když jsem viděl tu fotku. ,,Protože by to bylo nefér." ,,Ale..." chtěl jsem se vymlouvat... Ale nevyšlo mi to protože mě přerušil... ,,Žádný ale, Taehyungie." miluju když mi tak říká. ,,Je sladký když mi tak říkáš. " počkat... Já to řekl nahlas? Sakra... Oba rudý až kdoví kde jsem na sebe koukali když v tom mě konečně napadlo, že jsem ho chtěl někam vzít... Bez rozmysli jsem ho chytl za ruku a táhl za sebou. Chvíli jsme tak šli, ale pak jsem si uvědomil že ho držím za ruku tak jsem zrudl snad ještě víc a pustil ho. Posmutněl, i když nevím proč... Omluvil jsem se mu za tu ruku a on jen přikývl že je to v pořádku. Nemohlo se mu to líbit... Nebo?
Jungkook p.o.w
Šli jsme ještě asi 10 minut než jsme došli do cíle. Vzal mě tam kam jsem to nejmíň čekal... K němu domů. ,,Sem tě chci vzít už dlouho Kookie... Jen mi chvíli trvalo tě najít... Vítej u mě Kookie, chovej se jako doma." usmál se na mě a já se málem roztekl. Poděkoval jsem mu a on na mě nechápavě koukl zpoza rohu. ,,Za to jak se ke mě chováš..." objasnil jsem. ,,Já k tobě? To není nic oproti tomu jak ty ke mě" našpulil pusu. Měl jsem děsné nutkání ho políbit, i když jsem věděl že nesmím. Nakonec i když z těžka jsem se udržel. Zaběhl zpět za roh a po chvíli přišel se dvěma sklinkama jahodovýho džusu. ,,Máš ho doufám ještě pořád rád..." To si vážně Tae myslí že bych mohl přestat mít rád něco tak úžasnýho? ,,Že váháš." usmál jsem se na něj a viděl jak se lehce zčervenal. ,,Tae pošli mi ty fotky prosím." řekl jsem jak malé dítě. Přikývl a zeptal se jak. ,,Asi přes mess z tama mi to jde nejlíp stáhnout." odpověděl jsem. ,,Jak si vůbec na FB? Tak si uvědomuju že nemám na tebe žádný kontakt..." Řekl jsem mu svoje číslo a přidal si ho na všech sociálních sítích co mám a on mi ty fotky poslal. ,,Hej Kookie dáme si pizzu? Chci abys tu přespal... Minimálně dneska." Vážně Tae? Teď ho miluju snad ještě víc. Přikývl jsem a on objednal pizzu. Než dorazili s pizzou udělali jsme popcorn a nachystali filmy na koukání.Heh tak další...
Mohla bejt už dřív ale tak nebudu vás rozmazlovat ne? 😂 no doufám že jste rádi za to že je tu další...
Nevím co víc psát do těchto keců tak toho nechám...
Papa mám vás ráda a užijte si den. Děkuji za votes, komenty a přečtení.
ČTEŠ
TaeKook - láska od dětství {pozastaveno}
RandomJungkook se do Taehyunga zamiloval už jako malý. Tae se ale stěhoval...... jak to nakonec dopadne? Hodně krátké části, dost pomalý přidávání protože kvůli škole a nemám čas. ??