„Prosím pane pusťte mě“ žadonil ten chlapec. Netuší však, že ten jeho ustrašený hlásek zvyšuje mužovu touhu po něm.
„Pozdě Louisi. Já tě našel a tak si tě nechám“ zašklebil se a přes rameno nesl toho ustrašeného chlapce. Bouchl ho do zad, ale ignoroval to. Je na odporování zvyklí. Je jasné, že nikdo nechce být unesen. Měl štěstí. Venku nebyl nikdo, kdo by muže podezíral. Všichni spali.
Chlapec to po chvíli vzdal. Nechal se nést na mužově rameni. Muž míří do lesa. Tam chodí vždy. Je tam malá chatička, kde své oběti znásilnil a poté zabil. Těla házel do nedaleké řeky. Nechtěl mít smradlavou chatku. To by se obětem nelíbilo. Vlastně tam má vonné svíčky. Miluje jejich vůni. Uklidňuje ho to ale i přes to ty kluky znásilní. Nic mu v tom nedokáže zabránit.
„Vítej doma“ řekl muž a otevřel chatku. Ucítil chlapcovo vyděšení. Snažil se vytrhnout ze silných paží, ale není dost silný. Muž ho hází na postel, kde ho přivazuje provazem k posteli. Ze šuplíků vyhrabává svíčky a postupně je zapaluje. Otočí se zpět na chlapce a šibalsky se usměje. Líbí se mu, jak se snaží dostat s utažených provazů. Jak se brání a prosí o pomoc. Nikdo mu nepomůže. Muž to ví. Tady nikdo nebydlí. Taky proto si toto místo vybral. Přechází k chlapci a sedá si na něho obkročmo. Muž není tak těžký. Ale i přesto vidí chlapcovo těžké dýchání. Je mu to jedno. Přitiskává své rty na chlapcovy a líbá je. Nespolupracuje a to se mužovi líbí. Chlapec sebou cuknul a odtrhl se od muže. Nechápal a pak si uvědomil.
„Takže chlapeček už je připraven“ odvětil muž a sesunul se ke kalhotám chlapce. Rychle je z hubeného těla strhl a před obličejem se mu objevil nedospělý penis. Usmál se na ubrečeného chlapce a do pusy si strčil toho prcka. Kluk se svíral, jelikož zažíval orgasmus. Vypustil kousek sebe do mužovi pusy. Nepolykal to. Vrátil se k chlapcově hlavě a předal mu do pusy bílou tekutinu.
„Dělej, spolkni to“ rozkázal muž. Chlapec se zakřenil, ale radši to spolykal. Vypadá, že to vypustí zpátky.
„Jen to nech v sobě, jinak to bude horší“ upozornil dávicího se chlapce. Polknul a znova se rozbrečel. Muž si svlékl kalhoty a boxerky.
„Otevři pusu!“ přikázal. Chlapec tak učinil a muž mu strčil svou chloubu do jeho pusy. Zajel rovnou celou délkou a pak začal jezdit nahoru a dolů. Chlapec se rozhodně netvářil šťastně. Muž se mu udělal do pusy a znova přikázal, ať to spolkne. Kluk to opět splnil se znechuceným obličejem.
„Hodnej“ pochválil ho muž. Chytl chlapce za boky a otočil. Přesunul se k jeho zadku a rukou ho nadzvedl. Muž nemilosrdně zajel do dírky a tvrdě přirážel. Chatku rozezněly křiky a vzlyky.
„Pro-prosím, pře-přestaňte“ žadonil chlapec. Muž se zasmál nad jeho slovy.
„Neříkej mi, co mám dělat. To já tu rozhoduju“ přirazil silněji a u chlapce způsobil strašnou bolest. Chlapec se pod ním uvolnil a padnul na postel rovnou do svého druhého orgasmu. Muž ale nepřestával. Přirážel silněji a silněji. Vzdychal, zatímco chlapec ukrutně brečel. Udělal se do chlapce a na chvíli se zastavil, aby vydýchal orgasmus. Stále byl v klukovi. Trochu si odpočinul a začal znova přirážet. Muž toho vydrží dost. Připravoval se na to. Udělal se po třetí a to už vystoupil z chlapce. Prohlídl si jeho roztaženou díru, z které vytékala bílá tekutina. Jazykem jí utřel z chlapcovi zadnice a vyčerpáním ulehl. Všiml si, že chlapec usnul. Rozhodl se spát taky. A nebylo to těžké.
ČTEŠ
Age doesn't matter - Larry Stylinson
FanficHarry Styles - Bez práce a bez přátel. Jen on sám. A to ho štve. Vyhlídne si další nevinnou oběť. Mladou a bezmocnou chlapeckou oběť. Louis Tomlinson - Nic netušící mladý chlapec. Byl šikanován s jedním přítelem po boku. Jednoho večera si vyjde spo...