Part 4

2.5K 182 9
                                    

Další díleček je tu :D Moc vám chci poděkovat za vaše hodnocení. Nečekala bych to. J Příští díl bude trošku drsný, takže se těšte ;D Teď si ale užijte tento J :3

„Hele nebreč prosím. Když to nechci je to nepříjemný“ řekl vynervovaný Harry. Louis ale nepřestával. Brečel dál a ignoroval jeho slova.

„Drž hubu!“ vyjekl Harry a chytil Louise za triko. Vytáhl si ho k sobě a vydýchával se.

„Prostě nebul a budeš v pohodě. Jestli takhle budeš pořád, tak se může stát, že tě budu jen znásilňovat a to nechceš, ne?“ vysvětloval. Louis jen kývnul vystrašeně hlavou.

„O-omlouvám se“ řekl tiše. Harry ho pustil a nechal ho ležet.

„Díky“ sykl Harry.

„Můžu říct ještě něco?“ ozval se slabý hlásek z postele. Harry zakroutil očima.

„Jasně.“

„Kdybyste nebyl tak krutý, řekl bych vám, že se mi líbíte“ řekl Louis.  Harry se překvapeně podíval na chlapce a vyjeveně koukal.

„Co-cože?“ nebyl si úplně jistý chlapcovými slovy.

„Myslím, jako kdybyste byl normální měl bych vás rád, ale bohužel vy jste násilník“ vysvětlil Louis. Harry zakroutil hlavou.

„Kecy“ řekl Harry.

„A líbím se já vám?“ zeptal se Louis. Harry si prohlídl chlapce očima a zasekl se na modrých skleněných očích. Vpíjel se do nich a zapomněl na chlapcovu otázku. Přiblížil hlavu k němu, aby lépe viděl do těch drahokamů.

„Jseš nejkrásnější oběť“ řekl a políbil Louise. Ten mu nečekaně polibek oplatil. Pomalu ale vášnivě líbal napuchlé ubrečené rty chlapce, který spolupracoval. Nikdo tohle neudělal. Nikdo Harryho polibky neoplácel. Vždy to byl on. Ten co je vedl.

Louis přestal a převalil Harryho pod sebe. Přisál se na jeho krk a skousával jemnou kůži. Z Harryho úst vypadl vzdych. Louis se pousmál a polibkama se přesunul k boxerkám Harryho. Pomalu je sesunul ke kolenům. Chytl do svých malých rukou Harryho chloubu a olízl její špičku. Zaslechl další sten. Strčil si jí do pusy a velice pomalu pohyboval hlavou. Harry dal ruce na Louisovu hlavu a chytl ho za hlavu. Určoval si vlastní rychlejší tempo. Harry už cítil vyvrcholení, ale Louis přestal.

„Co děláš kurva?“ řekl nemohoucně Harry.

„Chci abyste trpěl“ řekl rázně Louis.

„Prosím, dodělej to“ prosil Harry.

„Když tak hezky prosíte“ řekl pobaveně Louis a dodělával rozdělanou práci. Párkrát pohnul hlavou a pak jen ucítil tekutinu v puse. Ale nespolkl ji. Předal jí, jako to udělal Harry jemu. Spolkl to a pak se jen vydýchával. Louis si lehl vedle něho.

Harry otevřel oči a zjistil, že usnul. Venku už se stmívalo. Vzpomněl si co se dělo před tím než usnul.

„Já jsem takový kretén“ řekl si pro sebe. Vstal z postele a zkontroloval Louise. Pomalu oddechuje a má zavřené oči. Což znamená, že spí. Harry si natáhl boxerky a chodil z jednoho rohu do druhého.

„Jak jsem to mohl kurva dopustit. Jak jsem mohl dopustit, aby se mě ten zasranej prcek zmocnil. Vždyť je mu tak patnáct“ nadával sám sobě a několikrát kopnul do zdi. Zaslechl zasténání. Otočil se k posteli a viděl probouzet se Louise.

„To ty zkurvenej prcku, to ty jsi mi překopal systém!“ řval na něho. Louis se jen vystrašeně koukal na naštvaného Harryho.

„Kurva já nemůžu za to, že se ti líbím“ vzchopil se Louis.

„Mě se ale líbí každá oběť“ křiknul zpět. Louis se zvednul z postele a přišel k Harrymu. Skoro se dotýkali nosy.

„Jak to, že jseš odvázanej?!“ řekl nechápavě Harry.

„Když jsi mi odvázal jednu ruku já si odvázal i tu druhou“ vysvětloval s úsměvem.

„A co po mně vůbec chceš?!“ křikl Harry.

„Říct ti, že mě nezabiješ, protože mě máš rád“ vypustil tato slova do Harryho naštvané tváře.

 

Age doesn't matter - Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat