Kookie POV:
-Nah sikerült valami?* Pattantam fel a kanapéról és az éppen megérkező Yoongi felé indultam. Nem szólalt meg csak kivett egy poharat a szekrényből, és a hűtőből a fagyit. Két kanalat vett ki hozzá. Pohárba tejet öntött, majd a fagyiba beleszúrva a kanalakat a pohárral a kezében indult a szobája felé.
-Yoongi van valami baj?* Fordultam utána, miután elment mellettem. Az ajtaja előtt megállt majd a fejével intett, hogy menjek.
-Mit akarsz a fagyival?* Indultam el és közben a fagyira mutattam.
-Enni!* Nyitotta ki nagyra a szemét, majd a lábával berúgta az ajtót.
-Segítek...Min Suga!* Vettem ki a fagyit a kezéből, majd gyorsan bementem a szobába, hogy ne tudjon leütni a megnevezés miatt.
-Jól van már Jungkookie!* Zárta be a kezével az ajtót.
-Van valami baj?* Huppantam le az ágy közepére és lábamat magam alá húztam és vártam, hogy ő is így tegyen.
-Semmi...minden happy lesz!* Mosolygot rám vidáman, majd az ágyra ugrott.
-Akkor miért eszünk depis fagyit?* Ráncoltam össze homlokom.
-Ehez volt kedvem! * Vont vállat s a tejbe nagyot szürcsölt.
-Ne szürcsölj már !* Vágtam vállba.
-He...* Szerencsétlen félre nyelt és köhögni kezdet.
-Kabd be Kookie!* Ütött mellkason olyan erővel, hogy hátra dőltem és úgy területem el az ágyon.
-Neked nincs olyanod!* Kezdtem el vele civódni.
-Mim?* Vette a kezébe a kanalat és a fagyit kezdte el enni. Kezemet az égbe emelve húztam fel saját magamat ülőhelyzetbe.
-Amit be lehetne kapni!* Vettem el a másik kanalat, majd a csokis részét kezdtem el enni a fagyinak.
-Kérdezd meg Vikit. Ő tudja ,hogy van-e vagy nincs!* Húzta perverz mosolyra száját.Most arra utalt, hogy Viki őt leszopta? Nah jó! Nemrég békülünk ki aztán ilyent mond a barátnőmről. Felfogok robbanni.
Most nem tudom ,hogy bölcs dolog lenne ,ha leütném.-Yoongi...ezt nem kellet volna! * Dobtam le a kanalat s ajtó felé indultam.
-Várj Kookie! * Csapta be az ajtót, amit már én feléig kinyitottam.
-Nem akartam, csak kicsúszott a számon! * Vágott ártatlan arcot.
-Fejezd be ezt! Ne néz így rám! * Löktem el arcát, majd vissza mentem a fagyihoz.
Leültem az ágyra, majd az egész 5 liter fagyit az ölébe raktam. Csak megjeggyzem nem fogom elfelejteni az előbb mondotakat.Viki POV:
Yoongi elmondot mindet apának és apa azzonnal hívott egy kiváló ügyvédet. Az ügyvéd örömmel foglalkozna az üggyel.
Yoongi haza ment ,apa és anya elmentek vacsorázni. Egyedül maradtam itthon. Jah tényleg Yun...Yun az pedig eljegyzési fordulót tart férjével. Most maradtam egyedül.
Elmentem nyugodtan lefürdni, átöltözni, majd az átküldött debüt fotókat kezdtem nézegetni a gépen. Sok jó lett de valahol látszik, hogy tapasz van a kezemen! Ezt már a fotóra bízom. Minden képet jól megnéztem és az egyiken valami furcsát láttam. A háttérben egy fiatal csaj állt. Valamit fogott a kezében. Egy pisztolyhoz hasonlított. A lány arcát lehetett látni, de nem ismertem fel. Pedig valahol tutti láttam már. Tovább mentem a képeket. Egy másik képen is rajta volt de ezúttal a pisztolyt felém szegezte, de nem húzta meg a ravaszt. Arca szintén tisztán látható volt. Kicsit félni kezdtem. Féltem, hogy most így, hogy magamba vagyok rámtámadt. Kicsit vagyok csak paranoiás, de az nem is számít.
A gép elől felálltam és a telefonomért nyúltam. Lefelé görgetem a névjegyzéken, míg Kookiet megnem találtam.
-Szia drágam...* Szólt bele teljesen nyugodtan.
-Kookie félek egyedül vagyok! Kérlek gyere el. Nagyon félek! * Daráltam el egy levegővel.
-Mi a baj?* Változott át hangneme egyik percről a másikra aggódóra.
-Siess!* Mondtam neki, de többet nem tudtam, mert elment a térerő.A lámpa pislákolni kezdet. A fiókomat kihúzva vetten elő kis késemet és a lámpámat.
Az áram elment.Beálltam az egyik sarokba, és nem kapcsoltam fel a lámpámat. A bejárati ajtó nyikorgását halottam. Léptek a lépcsőn. Az ajtóm kinyitodott...
Kookie POV;
Viki mikor éppen fürödni készültem akkor hívott fel. Nagyon megilyesztett, így mikor valami úton módon elment a tererő rögtön mentem szimplán átöltözni nagyon gyorsan. A kocsi kulcsát leakasztva szaladtam a kocsihoz, ami a ház előtt állt.
Elképzelni sem tudom, hogy mi lehet Vikivel ,hogy fél? Vagy egyáltalán mitől fél?
A kocsival próbáltam nem gyorsan menni, de mikor Viki háza elött láttam egy Yahama motort már tudtam mire számítsak. Amilyen gyorsan csak tudtam úgy rohantam be a házba, aztán Viki szobájába rontottam be...
-Kookie állj meg! * Halottam Viki hangját, s egy halvány beszúrödö fény világította meg Viki kétségbe esett arcát.
Hyun állt ott előttem s Vikire fegyvert fogot.
-Hyun tedd le azt! * Közeledtem felé.
-Kookie fejezd már be! * Ordított rám Viki.
-Igen Kookie! *Mondta Hyun nyávogva. Viki mindig is utálta ,ha rajta kívül valaki így merészel szólítani. Láttam is rajta ,hogy felment benne a pumpa s kihasználta azt , a pillanatot, mikor Hyun felém fordult. Egy nagyot lépet előre és kicsavarta Hyun kezéből a fegyvert. Miután leesett a fegyver a földre azt elrugta, majd egy nekem is hirtelen jövő mozdulattal húzott be Hyunak, aki a földre eset. Rögtön rátédepeltem s a kezeit hátra törve fogtam le.-Az én Kookiem!* Mondta gúnyosan Viki. Kicsit Meglepődtem azon, amit tett, hisz soha ben láttam még őt ennyire indulatosnak.
-Adj valamit amivvel megköthetem!* Nyújtottam felé a kezem a sötétbe. Annyiból volt jó, hogy az utcai lámpa bevilágított, különben nem láttunk volna semmitsem.
-Tessék! * Adot valami érdes dolgot a kezembe. A szemem elé raktam , higy lássam jól s akkor láttam, hogy anyira szemét lett Viki, hogy azt akarja, hogy madzaggal kössem meg szerencsétlent.
-Biztos ezzel? * Néztem rá furcsán.
-Aha!* Rázta a fejét helyeselően.
-Oké! * Fogtam hozzá jó erősen összekötni kezeit.-Ezt még megbánod!* Morgot az orra alatt Hyun.
-Nem én fekszem most is a földön!* Húzta Viki kicsit huncut mosolyra száját.
-Hívd a rendőröket! * Nyújtottam Viki felé telefonomat, hisz előbb neki ment el e térereje hátha nekem lesz itt tererő.
-Oké! * Vette el a telefont, majd a teraszra kiállt és onnan hívta fel a rendőröket.Nem kellett sok idő, hogy kijöjjenek. Hyunt bilincsbe vitték el s persze , hogy akkor kellett az apjának és az anyjának hazajönnie, mikor ép Viki felpofozott...