Christiaan
Ik loop terug naar de bank en plof erop neer.
Ze is zo geweldig. Zo onschuldig maar o zo bewust van wat ze doet.Ik klink misschien als een stalker, maar kan je garanderen dat ik er geen ben.
Ik weet alles van Crystal. Maar dan ook echt alles.
Ik weet zelfs waarom ze in het park was, hoe ze aan haar wonden komt en dat ze van chocolade melk houd.Je vraagt je vast af hoe, nou dat wil ik nog even geheim houden. Ik zal dat later in het boek onthullen. Maar vergeet niet dat ik een miljoenenbedrijf heb... ik heb macht... ik heb veel werknemers en veel persoonlijke assistenten.
Je vraagt je ook vast af waarom ik deze informatie heb.
Nou heel simpel...
Ik wil Crystal. Ik was er niet helemaal over uit of ze nou een little of een sub is, nog steeds eigenlijk niet maar ondertussen is mij wel duidelijk dat ik haar wil. Ik wil dat ze de mijne is.
Ik ga natuurlijk verder dan een 'gewone' relatie. Ik zoek een sub of iemand om te domineren.
Ik ben een dominant, een daddy dom en wil graag iemand keihard afstraffen als dat nodig is.Ze weet hier natuurlijk niks van en het is ook niet de bedoeling dat ze erachter komt. Tenminste nog niet.
Ik lig lekker op de bank als Crystal binnen komt. Ze heeft rode ogen. Ik vermoed dat ze gehuild heeft.
Ze draagt een voor mij te kleine jogging broek en het kleinste shirt wat ik in mijn kast had hangen.
Ook had ik haar een bordeaux rood vest gegeven.
Haar rode haar past mooi bij het rode vest.
'Wil je iets eten?'
Ze denkt even na maar knikt dan toch.
'Wat heb je?'
Ik grinnik. Ik heb vanalles, ze maar wat je wilt en het word gemaakt.'
'Hmm, wat wil jij graag eten?'
Ik denk ook even na.
'Wat vind je van pasta met kip pesto?'
Haar hele gezicht licht op en ze knikt hevig.
'Jaa, goed idee.'
'Negada!' Roep ik in het Russisch.
Het kleine mollige vrouwtje komt de kamer binnen rennen. Het is mij nog steeds een raadsel hoe ze nog zo mollig kan zijn... ze rent hartstikke veel hier..
Ze buigt even kort voor mij en wacht dan op de andere bevelen.
'Ik wil twee borden met pasta met kip en pesto.'
'Natuurlijk meneer.'
Ze rent de kamer weer uit, richting de keuken.
'Crystal is naast mij komen zitten op de bank en kijkt mij een beetje raar aan.
'Gaat zij nu koken of haalt ze het nu ergens?'
'Ze geeft het door aan de kok en helpt hem koken.'
'Ohh, dat is cool.'
Ik lach. 'In het begin is cool, maar als je ze langer hebt, is het normaal.'
'Wil je ondertussen tv kijken?'
Ze knikt en zakt ondertussen iets verder onderuit.
Vast om haar rug minder te belasten.
Voordat ze het door heeft, til ik haar op en leg ik haar naast me neer.
Ik duw haar dicht tegen me aan.
'Ligt dit beter?'
Ze knikt haar hoofd en gaat een beetje comfortabel tegen mij aanliggen.
'Wat wil je zien?'
'Maakt mij niet uit, jij mag kiezen.'
Ik zapp door de tv gids en vind dan het programma van "married with children.'
'Wil je dit zien?'
Ze knikt. 'Ik vind het prima.'
Ik trek haar nog iets dichter naar mij toe en sla mijn armen om haar heen.Net als de reclame voorbij is, komt m'n assistente Olga weer aanlopen.
Ze heeft een groot dienblad vast met twee goed gevulde borden en twee glazen met water.
'Ik ging er vanuit dat u hier wou eten, meneer.'
'Het is prima Olga, zet het maar op de salon tafel.'
Ze knikt, zet het dienblad neer en rent weer weg. Ze heeft immers nog genoeg te doen.
'Dat ziet er zo lekker uit.'
'Wacht maar totdat je het in je mond stopt.' Ik geef haar een knipoog en geef haar, haar bord aan.
'Dankje.'
Zelf pak ik ook mijn bord en ga ik weer naast Crystal zitten.
'Dit is zo ongelooflijk lekker.' Roept Crystal uit.
Ik lach van haar reactie.
'Dit is het beste eten ooit.'
'Het is ook heerlijk. Ik heb de beste kok ooit in de keuken staan.'
Ze lacht bij die opmerking en stopt weer een hap pasta in haar mond.'Zo dat was lekker. Ik zit echt helemaal vol.'
Ik grinnik door die opmerking. 'Lust je nog een toetje?'
'Een toetje? Ben je gek? Ik zit echt helemaal vol.' Roept Crystal dramatisch.
Ik lach en trek haar weer dicht tegen mij aan.
'Zullen we zo naar bed gaan?'
Ze kijkt even bedenkelijk. 'Hoelaat is het nu?'
Ik kijk even op mijn horloge en zie dat het al bijna 11 uur is.
'Het is bijna 11 uur.'
Ze kijkt me geschrokken aan. 'Zo laat al?'
Ik grinnik. 'Zal ik jou je slaapkamer laten zien?'
Ze knikt en weer lopen we door allemaal lange gangen en door verschillende ruimtes heen.
'Het is groot hier.'
Ik pak haar hand vast. 'Zorg dan maar dat je dicht bij mij in de buurt blijft.'
Ze knikt en pakt mijn hand stevig beet .'Oké, dit is jouw kamer.'
Ze opent de deur en staat verbaast met haar mond open naar de kamer te kijken.
'Oh my God.'
De kamer heeft wit / zwarte muren met een zwarte vloer.
Er ligt een groot wit vloerkleed op de grond.
Midden in de kamer staat een enorm zwart bed met aan beide kanten een nachtkastje.
Er staan gouden lampjes op.
In de muur zit een verstopte inloopkast.
'Wow' mompelt ze.
'Vind je het mooi?'
Ze knikt uitbundig.
'Mooi? Het is prachtig.'
Ze laat zichzelf op het bed vallen en blijft even liggen.
'Dit bed ligt zo fijn.'
Ik grinnik en loop naar haar toe.
'Houd je het hier een nachtje vol?'
Ze knikt.
'Mijn kamer is aan de overkant. Als er iets is, kun je altijd aankloppen.'
Ze knikt.
'Mag ik je kamer zien?'
Ik grinnik en knik.
ik loop met haar mee en laat haar de deur openen.
'Wow' stameld ze.
Mijn kamer bestaat voornamelijk uit goude en zwarte matrialen en kleuren. Het heeft een chique maar mannelijke uitstraling en alles ziet er ongelooflijk strak en netjes uit.
In het dekbed zit geen enkel kreukeltje. Als je dit als buitenstaander zag zou je haast denken dat deze kamer een showroom is.'Zal ik je instoppen of wil je alleen naar je kamer?'
Eigenlijk ben ik nu best gemeen. Ik weet dat Crystal bang is om in het donker alleen te slapen. Ze is getraumatiseerd door haar vader.
En nu laat ik haar helemaal alleen in een ontzettend donkere kamer slapen.
Ik durf te wedden dat ze binnen 10 minuten haar kamer uit gaat.'Wil je met me meelopen?'
Ik knik en loop achter haar aan.
Ze gaat alvast in bed liggen en slaat de deken om zichzelf heen.
'Lig je lekker?'
Ze knikt en geeft me nog een knuffel.
'Slaap lekker kleintje.'
'Slaap lekker, Christiaan.'
Ik doe het licht in de kamer uit en sluit de deur.
Nog net voordat de deur in het slot valt, hoor ik haar naar adem snakken.Hopelijk vinden jullie dit boek leuk.
Een mening zou ik fijn vinden ; )
1213 woorden
xXx Roomsnoes
JE LEEST
His Kitten, His rules...
RomanceMijn naam is Crystal, Ik ben 19 jaar oud en woon samen met mijn vader in een klein appartementje in Seattle. Sinds mijn moeder is overleden gedraagt mijn vader zich heel agressief. Hij is alcoholist en slaat erop los waneer hij er zin in heeft. Toen...