Crystal
Ik open slaperig mijn ogen en kijk om mij heen. Grrr, ik ben weer terug in de kamer waar het allemaal mee begon. Ik zucht overdreven hard.
Ik wil hier niet zijn, ik hoor hier niet.
Deze mensen hier denken dat ik volgzaam, gewillig en schattig ben.
Well, laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet, maar dan ook echt niet kjoet. Gewillig? Nou nee ook niet. Ik ben gewillig naar de mensen toe van wie ik houd en niet zomaar deze wildvreemde mannen.
Je denkt vast, nou dan is ze wel volgzaam? Nope, nietes, nada. Ik kán volgzaam zijn. Maar meestal is dat alleen naar de mensen van wie ik houd of wie ik gelukkig wil maken.
Deze mensen verdienen mijn gewilligheid niet.Ik kijk naar beneden en draai mijn ogen. Grr, dit meen je toch niet. Ik lig weer in de wieg, deze keer ligt er een roze deken, met zacht paarse sterretjes er op, over mij heen.
Ook draag ik een soort onesie. Alleen is bij deze variant de onderkant met korte pijpen en de bovenkant met lekkere lange mouwen. Hij is zacht roze en op de borst staat een stiksel van een klein, geel, badeendje.
Eigenlijk ben ik er al meteen verliefd op. Doordat hij van fleece stof is gemaakt zit het heerlijk warm.
Ik zucht van genot en sla mijn armen om mij heen. Oh, zo lekker warm dit.
Ik wiebel een beetje en stop mijn handen in de iets wat te lange mouwen.
Het valt mij nu ook pas op dat ik een capuchon op heb. Ik voel even en voel dat er twee kleine ronde oortjes aanzitten.
Ik zucht van genot, wieg mezelf even als troost en om te genieten van de warmte en ga daarna weer lekker onder het roze dekentje liggen.
Ik ben nu weer helemaal gelukkig. Deze onesie doet best veel met mij. Het laat mijn zorgen even wegglijden, het laat mij denken aan regenbogen, unicorns en kleurrijke werelden waarin alle soorten wezen samenleven. Natuurlijk ben ik de prinses in dit sprookjesland.
Naast mij ligt een knuffel van een lama, een kleine zachtroze lama. Ik houd er al meteen van en trek hem meteen dicht naar mijn borst toe.
Ik weet niet wat er met mij gebeurt. Maar hier zou ik best aan kunnen wennen.Heel erg voor alle lezers die op mijn boek gestemd of gereageerd hebben.
Er volgt snel weer een hoofdstuk.
Vergeet niet te stemmen of een reactie te plaatsen. 😉xXx Rooms-n-oes
423 woorden.
JE LEEST
His Kitten, His rules...
RomanceMijn naam is Crystal, Ik ben 19 jaar oud en woon samen met mijn vader in een klein appartementje in Seattle. Sinds mijn moeder is overleden gedraagt mijn vader zich heel agressief. Hij is alcoholist en slaat erop los waneer hij er zin in heeft. Toen...