21

1.2K 108 12
                                    

          Ertesi gün yine aptal okul günlerinden biriydi ve Jungkook bugün olan erken dersine küfürler ederek yataktan kalktı. Sonra bugün dans kulübüne de gideceğini geldi aklına ve gülümseyip banyoya girdi.

         Namjoonsa uyandığında dün sabah yanında olan Jungkook'u düşünüp iç çekti, onun da dersi sabahtandı. Kalktı ve duşa girdi.

          İkisi aynı anda evden çıkmıştı ki Jungkook dans için kıyafet almayı unuttuğunu hatırlayıp geri içeri girdi. Hızlıca birkaç kıyafet alıp geri çıktı ve asönseri bekleyen Namjoon'un yanına gitti.
"Günaydın"
"Sana da" gözleri çantasına soktuğu kıyafetlere kaydı.
"Ne için?" Dedi
"Dans klübü var bugün, onun için"
"Oh, anladım" dedi Namjoon bu sırada gelen asönsöre bindiler.
"Sen hangi klübe gidiyorsun"
"Müzik, şu ara gitar çalmayı deniyorum" dedi gamzeli mahçupca
"Ne güzel, küçükken ben de çok isterdim"
"Bir gün sana piyano çalmayı da öğretirim"
"Piyano? Vaovvv, umarım öğretirsin"

   Dersleri bittiğinde Namjoon Jungkook'un peşinden koştu :
"Jungkook-ah"
"Hımmm"
"Seninle gelebilir miyim?"
"Tabi" dedi ve birlikte dans odasına yürüdüler. Jungkook içerdeki soyunma odasına geçti ve kabine girip üstünü değişti. Tişörtünü eline alıp kabinden çıktı, ve Namjoon'un büyük bir şaşkınlıkla karın kaslarına baktığını görmesiyle hafifçe gülümsemesi bir oldu. Tişörtü kafasından geçirdi ve çantasını alıp odadan çıktılar.

"Bugün küçük bir yarışma yapacağız" dedi dans eğitmeni.
"Bireysel olarak dans edeceksiniz ve en iyinizi seçip ona bir ödül vereceğiz" Herkes heyecanla tezahürat etmeye başladı.
"Jungkook, Jimin, Chan, Jongin, Wonho, Hak-yeon, Jiyang. Hadi çocuklar elinizden gelenden fazlasını yapın. Önce hanginiz?"

       Wonho ilk çıkandı. Ve son çıkansa Jungkook oldu. Dans boyunca sürekli Namjoon'la göz teması kurmuştu çünkü duygusal bir şarkıda doğaçlama yapmıştı. Herkes bittiğinde eğitmen konuşmaya başladı.
"Önce ödülü açıklayacağım. Biliyorsunuz ki dans seçmeleri olacak ve biz belli bir ekip göndereceğiz. Bu ekibin bir ana dansçısı olmak zorunda. Kazanan da o ana dansçı olacak. 3ten 1e gidiyorum. 3. Hak-yeon. 2.Jongin. Ve kazanan benim en yetenekli öğrencim olan Jeon Jungkook." Çoğu kişi alkışlarken bazıları kıskançlıkla bakıyordu. Jungkook'sa nasıl katılabileceğini düşünmeyi es geçip Namjoon'a bakıp gülümsedi.

           Çıkışta Jungkook pastaneye Namjoon'sa eve gitti.

            Gamzeli oğlan çalan kapıyla gözlerini filmden ayırıp ponduflarını yere sürterek kapıya gitti. Açınca Jungkook'u gördü ce şaşırdı. Elindeki poşeti kaldırıp :
"Kurabiye aldım, bana kahve yapman için geldim aslında. Çok yorgunummmmm" dedi sona doğru kelimeyi uzatıp kafasını aşağı indirerek. Namjoon gülümsedi ve onu içeri aldı. Salonla birleşik olan küçük mutfağa geçip kahveleri hazırlarken sordu:
"Bu kadar çok mu çalışıyorsun. Saat 11 olacak birazdan"
"Aslında çok fazla değil. Bugün klüp vardı okuldan geç çıktım zaten ya ondan öyle oldu"
"Hım anladım. Bu arada dans demişken cidden çok iyiydin. Ana dansçı oldun, nasıl hissediyorsun?"

"Gidemeyeceğim için mahçup" uzun olan kafasını kaldırdı :
"Ne demek gidemeyeceğim?"
"Basbayağı gidemeyeceğim işte"
"Sana engel olan ne peki?"
"Canım ailem" dedi göz devirip
"20 yaşındasın"
"Evet"
"Yani kendi hayatını çoktan kurmuşsun bile gerisine karışamazlar ki" Jungkook hafifçe tebessüm etti :
"Lisedeyken böyle olacağını düşünüp kendimi rahatlatırdım biliyor musun?"

"Ama böyle olmadı mı?" Diye sordu gamzeli, kurabiyeleri tabağa koyarken
"Üniversitemi başka şehirde okumak için bile ne kavgalar ettik?"
"Hadi ya" dedi ve kahveleri getirdi uzun olan. Masada diğerinin çaprazına oturdu.
"Eee nasıl geldin buraya?" Jungkook kahvesinden bir yudum alıp zaten düşük olan omuzlarını iyice düşürdü ve cevapladı :
"Onlara çok sevgili ve ailesinin her dediğini yapan oğullarının değiştiğini ve artık kendi istediklerini yapmak istediğini, buna karışamayacaklarını söyledim." Namjoon devam etmesi için kafasını salladı.
"Bunu kabullenemediler ve 3-4 kişi olan masum arkadaş ortamın yüzünden böyle olduğumu artık onlarla görüşmememi söylediler. Ben de onlara arkadaşlarımın kızlardan hoşlandığını benimse erkeklerden hoşlandığımı söyledim." Namjoon anı gelen şeyle zorla yutkundu :
"Ne cesaret ama"
"Yaklaşık 1 hafta boyunca tek yaptıkları bana psikolog ve ev arasında mekik dokutmaktı"
"Psikolog? Hadi ama ciddi misin?" Dedi gamzeli şaşkınlıkla.
"Psikoloksa benden tiksindiğini ve benle asla ilgilenmeyeceğini söyledi. Onlara bunun aptal bir hastalık olmadığını, büyük göğüslerden hoşlanmamamı doğal karşılamaları gerektiğini söyledim. Bunun üzerine babam üniversite tercihlerimi değiştirdi ve bulunduğumuz şehirdeki tüm okulları yazdı. Bunu son gün fark ettim ve en başa burayı yazdım. Açıklandığındaysa babam valizimi kapıya attı. Sonuç olarak burdayım." Dedi kurabiyeden bir ısırık alıp.

"Bir şey sorsam?" Dedi Joon mahçubiyetle
"Tabi"
"Görüşüyor musunuz?"
"Hayır" dedi kesin bir dille.
"Kardeşin falan yok mu?" Dedi. Jungkook duraksadı, gözleri ellerine kaydı sonraysa ayağa kalktı aniden.
"Bu konuda konuşmayacağım. İyi geceler" diyip evden çıktı.

679 kelime yazdım, en uzun bölüm oldu. Nabersiniz gençler?

çünkü insanlar beni sevmiyor 'namkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin