"Geç kalmadan gidelim" dedi gamzeli oğlan. Jungkook ona baktı ve kafasını eğdi:
"Sen git Namjoon-ah benim ufak bir işim var dışarda, sonra geleceğim."
Namjoon anlamaz bakışlar attı diğerine:
"İstersen gelebilirim ben de" dedi nazikçe.
"Hayır, teşekkür ederim" dedi ve evden çıktılar.Jungkook banka hesabındaki bir miktar parayı çekti ve faturayla kirayı yatırdı. İş aramak okuldan daha iyi bir fırsat mıydı bilinmez ama o ilkini seçmeye mecburdu. Birkaç yere gittikten sonra sonunda bir pastanede part time iş buldu. İlk günden çalıştı çünkü bu saatten sonra okula gitmek saçmaydı.
Saat 8 sularında ordan çıktı ve biraz kurabiyeyle, sütlü kahve için süt aldı. Binaya girdiğinde önce Joon'a gitmesi gerektiğini düşündü ve asansöre binip 5.kata çıktı. Kapıyı tıkladı ve şimdiden özlediği yüzü görmeyi bekledi. Kapıyı meraklı ama yorgun iki çift göz araladı ve ona baktı
"Neden geciktin?" Dedi. Jungkook bunu beklemediğinden şokla ağzını açmışken gamzeli oğlan ne dediğinin farkına geç varıyordu."Şey oldu, ben işe girdim bir de faturayı yatırdım ondan geciktim" Joon duyduklarıyla omuzlarını dikleştirdi ve küçük gözlerini açıp merakla sordu :
"İşe mi girdin? Nerde? Şimdi evine gideceksin doğal olarak sanırım" dedi sonlara doğru omuzlarını tekrar düşürüp dudağını sarkıtarak.
"Evet bir pastane. Ve yine evet artık evime gidiyorum. Her şey için teşekkürler Namjoon-ah"
"Oh rica ederim Jungkook-ah"
Birbirlerine el salladılar ve Jungkook aslında hiç özlemediği evine girdi.İkisi de kapıyı kapatıp arkasına yaslandı. Kısa olan diğerinin ona gülümsemesini düşünüp kalbini tutup gülümserken, gamzeli olansa neden gitmesinin onda böyle bir hüzün bıraktığı sormak adına kalbine dokundu. "Yavaşla aptal" dedi ikisi de "Henüz onu doya doya sevmedim şimdi ölemem"
Yorgun, mutsuz ve ağlamaktan gözleri şişmiş yazar öldüğü düşünülmeden bölüm atmak istedi. Hayatınıza anlam katacak şeyler arayın ; bu bir insan, bir hobi, bir hayvan veyahut herhangi bir şey olsun ama olsun. Yoksa yaşamak her zamankinden daha zor bir hal alıyor.
Ayrıca 1kyı geçmişiz sanırım büyüyoruz. Bu kitapta zamanınızı harcayacak kadar ne ilginizi çekti merak ediyorum doğrusu. Sevelim, sevilelim. Meşhur coğrafyacımın sözü benden size gelsin : "En güzel günler, geceler sizin olsun" ♡.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çünkü insanlar beni sevmiyor 'namkook'
Fiksi Penggemar- Neden hep o lanet kapşon kafanda Namjoon? - Çünkü insanlar yüzümü görmek istemediklerini söylüyorlar - Neden hiç konuşmuyorsun Namjoon? - Çünkü insanlar sesimi duymak istemediklerini söylüyorlar - Neden gülmüyorsun Namjoon? - Çünkü insanlar gülüş...