42

522 64 19
                                    

"Yoongi ne yapıyorsun?"

"Videoya alıyorum bebeğim."

"Yah ayıp diyorum."

"Sende vhope sextape var bebeğim bana mı ayıp diyorsun?"

"Düşündüğün şeyi yapmayacaklar Yoongi."

"İddiaya girelim mi?"

"Tamam. Ben kazanırsam her istediğimi yapmak zorunda kalırsın."

"Tamam" dedi ve videoya devam etti.

Sevgilisinin boynuna yönelen gamzeli oğlan biraz oyalandıktan sonra ona sarıldı ve boynunu öpüp kafasını oraya gömdü.

"Ben kazandım!"

"Sessiz olsana!"

"Yoongi! Jimin! Ne bok yiyorsunuz siz?" Diye sordu uzun olan kafasını sıcak boyundan kaldırıp.

"Bok? Yemek? Oha canım yemek çekti! Ben kazandığıma göreeeee~ Yoongi-ya pizza, hamburger, sufle istiyorum. Bir de ayran, bir de çikolatalı süt, bir de kola."

"Bir dakika pardon neyi kazandın?" Dedi Jungkook.

"İddiaya girdik, Yoongi sapık tabii sizin şey yapacağınızı söyledi, ben de yapmayacaklar dedim ve kazandım." Dedi zaferle.

"He yapsak oturup izleyeceksiniz yani" dedi Jungkook şaşkınlıkla.

"Ya sen hamilesin, çocuk daha doğmadı bile hemen mi öğrensin bunları." Dedi Namjoon dehşetle.


****

Yoongi ve Jimin de Jimin'in uzun uğraşları sonucu evden gitmişti.

"Jimin neden bu kadar gitmek istedi anlayamadım." Dedi uzun oğlan şarj aletini ararken.

"Yalnız kalmamızı istedi heralde, tam anlamadım ben de." Dedi Jungkook.

Namjoon açtığı komodin vekmecesini biraz karıştırdı ve bir kağıt buldu.

"Bu ne?" Dedi elleri arasına alırken.

İkiye katlanmıştı, katlanan kısmında 'Joonum'a' yazıyordu.

Namjoon'un ağzından*

Kağıdı açtım ve ilk cümleyi okudum.
'Özür dilerim Joon'

En altına baktım ve onun adını gördüm.

Bu sırada Jungkook yanıma geldi.

"O ne?"

"K-kang-dae bırakmış sanırım."

Kekelememe engel olamıyordum.

Yatağa oturdum ve karşımda olan çocuğa bakmadan içimden okumaya başladım.

Özür dilerim Joon. Bu sözü benden çok duydun, sıkılmışsındır artık.

Bu bir veda mektubu değil, böyle şeyler yapmam bilirsin.

Bu fazlasıyla geç kalmış bir açıklama, bir özür mektubu.

Ailelerimiz yakındı biliyorsun. Seni ilk gördüğüm gün kafanı kaldırmış gökyüzüne bakıyordun.

'Ne kadar da güzel' demiştin. Sesin kulaklarıma ilahi gibi gelmişti, kısa boyun ve küçük bedenin aşık olunacak kadar şirin görünüyordu.

çünkü insanlar beni sevmiyor 'namkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin