Mila titreyen ellerine bakıp telefonu bıraktı. Onu kimse sevmezdi ki. Annesi babası bile sevmiyordu. Başkası sevmezdi, sevemezdi. Anonim gerçekten seviyor olsa bile ömrü boyunca sevilmemiş bir kıza bunu inandıramazdı. Mila sol tarafında bir acı hissetti. Bütün acıları birden can bulmuştu sanki. Gözlerini kapatıp gözyaşlarını saldı. Telefon durmadan titriyordu fakat Mila duyacak halde değildi. Madem aşıktı, neden böyle yollara başvuruyordu? Madem aşıktı neden kötü olmasını sağlıyordu? Mila gözlerini açtı ve telefonu eline aldı.
Anonim: İyi misin?
Anonim: Ellerin.
Anonim: Korkuyorum.
Anonim: Telefonu sakın bırakma.
Anonim: Mila neden ağlıyorsun?
Anonim: Ah keşke söylemeseydim.
Anonim: Özür dilerim Mila.
Anonim: İstersen hayatından çıkıp giderim.
Anonim: Kahretsin çok kötü hissediyorum.
Anonim: Sanırım hayatımda ilk kez ağlayacağım.
Mila gelen son mesajla birlikte güldü.
Mila: Kızgınım.
Mila: Sadece kızgınım.
Mila: Adam gibi tanışmak yerine böyle yollara başvurduğun için kızgınım.
Mila: Şimdi tanışalım.
Mila: Her şeye baştan başlayalım.
Anonim: Tamam.
Mila elleriyle saçlarını geriye attı ve gözlerini silip derin bir nefes aldı. Onu seven birisiyle hiç böyle bir şey yaşamamıştı. Gülümseyip yazmaya başladı.
Mila: Ne zamandır seviyorsun?
Anonim: 2 yıldır.
Mila: Oha.
Mila: Neyse, seni tanıyor muyum?
Anonim: Evet.
Mila: Tanıştık mı?
Anonim: Evet.
Mila: Bizim okuldan mısın?
Anonim: Evet.
Mila: Kaçıncı sınıfsın?
Anonim: 11.
Mila: Yani benden bir yaş büyüksün?
Anonim: Evet ama neden direk ismimi sormuyorsun?
Mila sinsice gülümsedi. Onu tanıyarak öğrenmek istiyordu ve iplerin elinde olması hoşuna gitmişti.
Mila: Seni tanımak istiyorum?
Mila: Beni seven baba yiğidi tanımak istiyorum?
Anonim: Peki.
Mila: Seninle bir muhabbetimiz var mı?
Anonim: Hayır Mila.
Mila: Tamam.
Mila: Soruyorum.
Mila bir süre durdu. Adını öğrendiğinde onu sevmezse, beğenmezse ne yapacaktı. İnsanları üzmeyi sevmezdi ki. Ama yinede herkes bir şansı hakederdi.
Mila: Kimsin sen anonim?
Bir süre mesaj gelmedi.
Anonim: Ben seni yemek yerken izleyip daha çok aşık olan, her teneffüs sınıfına gelip iyi misin diye kontrol eden, birisi hakkında yorum yaptığında kavga çıkartan, ayak numaranı bilen, en sevdiğin rengi bilen, habire seni izleyen, ne kadar yalnız hissetsende aslında hiç yalnız bırakmayan, okuduğun kitapları ezberleyen, aslında tanıdığın ama asla görmediğin o küçük çocuğum Mila.
Anonim: Ben Cenkay.
♣️
AMAN TANRIM NE GÜZEL BİTTİ ÖYLE! AĞLAYARAK YAZDIĞIM BU BÖLÜMÜ SİZLERE İTHAF EDİYORUM. SİZLERİ SEVİYORUM EHEHEHEH. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad - Texting
Short StoryMila: Sen delisin. Anonim: Beni sen delirttin Mila. 18.03.18