Frank je neschopný pohybu a tak jen kouká na dva muže, stojící ve dveřích a poté se opatrně zeptá. “Gerarde? Co ty tady?” “Chtěl jsem jít za tebou a promluvit si, ale pak tady nejdu tady toho debila který…” Ashley si ho změří pohledem a přivře oči. “Jak prosím?” “Si slyšel ne?” Víc arogance do toho dát nešlo. “O čem sis chtěl promluvit?” Vloží se do rozhovoru opět Frank. “To už je jedno, když máš tohohle debila. V životě by mě nenapadlo, že ze sebe tak rychle necháš udělat děvku.” “Gerarde já…” “Co? Co ty? Jak si mohl?” “Mohl? Vždyť si opustil ty jeho!” Ashley má už zaťaté pěsti a v očích se mu blýská. Poč to ta existence dělá? Chce Frankieho srazit na kolena ještě víc? Opravdu by ses ho měl v tomhle stavu bát Gee, ale ty...
“ Kdyby si nezačal s tebou, nebyla by z něj děvka! Nechá se takhle snadno prodat chlápkovi, který ho ukolíbá sladkými řečmi a navíc ho zná ani ne tři dny?“ Ty už nevíš jak dál Gee... Frankovi protéká křik jeho přítele/kamaráda hlavou. Má pravdu, ale … on ho miluje a …. Už ani nevnímá a tekutina mu plní slzní kanálky, ale pořád nechce ven, a tak má jen oči v ohni. Frankie se zkusí postavit, ale zamotá se mu hlava a spadne mezi bicí. Lehce se uhodí do hlavy a zaskuhrá. “Gerarde, nech toho.” Řekne tichým ale pevným hlasem. Nikdo ho však neposlouchá a on je nucen zvednout hlas. Spíš už se to podobá zoufalému výkřiku. Ubližuje mu. Ubližuje nám. “Gerarde přestaň!” Oba dva rázem otočí hlavu směrem k němu. Ale místo toho, aby Gerard, když se koukne do jeho očí opravdu přestal, projede ho znechuceným pohledem a kopne co největší silou do elektriky vedle něj. “Si ubohý. Ubohý slyšíš?! A ty, ty si z něj klidně dál dělej děvku. Stejně ho odkopneš jako každý. “ S těmi slovy se otočí a s rukou v bok odejde. Bohužel i on teď ví, že ho ani Frank, ani jeho přítelkyně nevezme zpátky po tomhle všem. To snad není možný. Ale vlastně… nějak by se to přeci jen zařídit dalo. Při té myšlence se musí usmát. Však ona ho Lynz zase vezme zpátky. Jen neboj Frankie.Ash se mezitím rychle přesunul k Frankovi sedícím v tureckém sedě na podlaze, rukama v klíně a vlasy v obličeji. Vůbec netuší, co má dělat, aby Franka rozveselil. “Co mám říct nebo udělat aby ti bylo líp zlato?” Aha, líp to fakt nešlo Ashley. “Jen...” “Ano?” “Nikdy mě neopusť prosím… už nikdy.” Ash se skloní nad svým přítelem a dá mu pusu do vlasů.” Nikdy tě neopustím. Přísahám.”
Oba dva se obejmou a chvilku tam sedí. Ash si nepřítomně přivlastní Mikeiho basku a začal hrát melodii dosud neznámou jeho či Frankovým uším. Netrvalo dlouho a hned se přidal zvuk další kytary. I když hráli nástroje jen dva, celá kapela by byla zbytečná.
Poslední nota dozněla a nechala garáž ponořenou v příjemném tichu. Kouzlo písně naplnilo srdce těch obou. Nesměli ji nechat utéct. Frank sebral papír s tužkou a hned začal ono kouzlo převádět z pouhého zvuku na viditelné tečky, ať prázdné či plné, dlouhé a nebo krátké. Za nedlouho byly popsány minimálně čtyři papíry, možná ještě víc. Trpaslík se spokojeně usmál a podal papíry Ashovi, který je následně prošel a sem tam něco připsal či vygumoval. “Jo, to vypadá fajn.” Poznamenala smrtka, na což Frankie spokojeně přikývl. “A co název?” “Chceš tomu dávat název?” Notak Ashley, nebuď taký, dyť je krásná. Zavládlo pár sekundové ticho, opravdu jen pársekundové, přísahám.
“ I would die for you… "
ČTEŠ
I Would Die For You
FanfictionAshley Purdy a Frank Iero. Je vůbec možné, aby se tito dva lidé dali vůbec dohromady? Dvě odlišné kapely a tolik odlišní členové. Nebo až tak odlišní nejsou? Frashley fiction