Je Piatok večer a chystám sa na svoju prvú diskotéku spolu s Ninou. Ivan je chorý, tak sa rozhodol ostať doma. Týždeň v škole prebehol normálne, až na pár nadávok od Saši a vraždiacich Románových pohľadov. Otec ma mal zaviezť k Nine, aby sme sa spoločne nachystali. Rodičia nevedia, že idem na diskotéku, myslia si, že idem len na víkend k Nine. Na diskotéku by ma nepustili a ja vážne chcem ísť. Konečne som si našla kamarátku a som veľmi prekvapená, že ako rýchlo, tak musím veľa času tráviť s ňou.
Výstupila som z auta a poslednýkrát zamávala otcovi. Našla som si na zvončeku Ninine priezvisko a zazvonila. O chvíľku mi už niekto bežal otvoriť a nebol to nikto iný, ako Nina. Privítala ma objatím a zavolala dnu.
,,Urobila som nám menšie občerstvenie. Rada pečiem a tak som spravila pizzové koláčiky a ak by si bola ešte hladná, spravila som aj zeleninový šalát.", povedala Nina a usmiala sa na mňa. ,,Si zlatá, ale to si nemusela. Radšej mi ukáž, že čo si oblečieš.", Nina prikývla a dobehla niekam. Vrátila sa s oblečením v ruke. Na diskotéku si zvolila čierne obtiahnuté šaty, ktoré jej perfektne zvýrazňovali krivky. ,,A čo si oblečieš ty?", spýtala sa ma Nina s úsmevom. Ukázala som jej obyčajné čierne, obtiahnuté rifle a pásikavé tričko odhaľujúce ramená. Pochválila môj výber a keďže sme mali ešte dosť času do večera, tak sme si zapli film a pochutnávali si na dobrotách, ktoré nám Nina pripravila. Čas ubehne rýchlo, keď sa človek dobre zabáva. Bol tu čas pripravovania a tak sme sa najskôr prezliekli a potom ma Nina namaľovala.
Vyrazili sme z domu a pešo si to namierili do klubu. Nešli sme dlho, keďže Nina býva neďaleko klubu. Už pred klubom sme počuli hlasnú hudbu. Vošli sme dovnútra a hneď si to namierili k baru. Klub bol preplnený ľudmi, ale dalo sa to zvládnuť. S Ninou sme si objednali vodku. Na ex sme to vypili a objednali si ešte jeden, ktorý sme tiež vypili a bežali na parket. Bola som chytená, tak som sa všelijako vykrúcala a vôbec mi to nevadilo. S Ninou sme sa strašne veľa smiali ani neviem o čom a tancovali. Do ucha mi pošepkala, že musí ísť na záchod, že ju mám počkať pri bare. Znova som si objednala dve vodky a už už som jednu z nich chcela exnúť, no niekto ma vyrušil.
,,Ale ale, nevedel som, že si takáto párty žienka.", ozval sa so smiechom Roman. ,,Čo zasa chceš?", spýtala som sa ho ja. Neodpovedal mi a venoval sa svojmu drinku. Vypila som vodky a zbadala Ninu, ktorá ku mne pribehla a ťahala ma do stredu parketu. Začali hrať moje obľúbené skladby a ja som sa totálne vžila do tancovania. Všimla som si Romana, ako ma pozoruje, ale vôbec som tomu neprikladala žiadnu pozornosť a obrátila som sa. Tancovali sme ako pojašené kým som neucítila na mojich bokoch ruky. Obrátila som sa a tam nestál nikto iný ako Roman. Stále sa ku mne približoval a ja som sa nijak nebránila, lebo som bola opitá. Otočila som sa k nemu, prisunula ho k sebe a chytila okolo krku. On ma jednou rukou držal za pás a druhou ma zas chytil za zadok, bolo mi to príjemné. Boli sme pri sebe nebezpečne blízko, keď sa ma Roman rozhodol pobozkať. Bozkával ma tvrdo a lačne a mne sa to páčilo, bozky som mu začala opätovať a rukou mu zahrabala do vlasov a on mi zahryzol do pery. Prestali sme až keď mám dochádzal vzduch. ,,Nepôjdeme ku mne?", spýtal sa ma. Iba som prikývla a zakvačila sa na neho. Neviem, kde bola Nina, tak som to neriešila a išla s ním do jeho auta, v ktorom som už raz sedela.
,,N-Nemal by si šoférovať opitý.",koktala som na neho. ,,Ty sa máš, čo najmenej ústa otvárať.",starý Roman je späť a to mi počas dnešného večera pripadal normálny. Zazrela som po ňom a oprela si hlavu o studené okno auta. Zapol kúrenie,lebo bola dosť zima. Vďačne som sa na neho pozrela a zavrela oči, čo bola chyba, lebo sa mi všetko začalo točiť. Snažila som sa nájsť vhodnú polohu aby mi nebolo zle, ale veľmi sa mi to nedarilo, čo si Roman všimol a uchechtol sa. ,,Čo sa smeješ? Veď ty máš s pitím bohaté skúsenosti.", rozkričala som sa na neho. ,,Nebľač mi tu a výstup radšej.", boli sme už pred jeho domom, tak som vystúpila z auta a on išiel otvoriť dvere.
Zaviedol ma do svojej izby a hodil mi jeho tričko a tepláky, no ja som sa odmietla prezliecť. Potiahol ma k sebe a tentokrát som ho pobozkala ja. Po menšom prekvapení začal spolupracovať a tlačiť ma k posteli. Ľahol si na mňa začal mi bozkávať krk. Sám mi vyzliekol tričko, ktoré som mala na sebe, ale ja som sa spamätala, zdvihla mu hlavu, dala mu bozk na pery a zobrala si rýchlo na seba jeho tričko. On je však rýchlejší a vrátil ma na jeho posteľ. Chytil mi obe ruky a znova ma pobozkal. Tentokrát som mu bozky neopätovala, silno som ho uhryzla, zarazil sa a pustil ma. Rýchlo som si prezliekla do jeho teplákov a išla k dverám, no on bol rýchlejší a bol pri nich.
,,Kam si myslíš, že ideš?", zhúkol po mne. ,,Ľahni si do tej postele a ja idem spať do svojej izby, dobrú noc.", vyšiel z dverí a zamkol ich. Nezmohla som sa na nič iné, ako si ľahnúť do tej postele. Dlho som sa prehadzovala, ale nakoniec som upadla do nepokojného spánku.
Ahojte moji verní čitatelia. Som tu aj s novou kapitolou (konečne). Ďakujem za skoro 200 prečítaní, veľmi si to vážim. Zajtra alebo pozajtra opäť pridám kapitolu, majte sa zatiaľ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nečakaná láska
Fiksi RemajaLinda žije s rodičmi a sestrou na dedine v rodinnom dome. Jej otca však nečakane prepustia z práce, rodina bude musieť dom predať a odsťahovať sa do malého bytu v meste. Ako si Linda poradí s novým prostredím, školou a domovom? Nájde si priateľov? S...