BELA

2K 18 0
                                    

- Beni dinlemiyor musun Luhan? O çocuk tam bir sapık! Onu bilmeyen yok gerçi.. Bak en iyi arkadaşın olarak söylüyorum bunu; O ÇOCUKLA ÇIKMA!!!
+ Anlamıyorsun beni bonzai..  Dedim sana, o değişti. Çok değişti. Artık eskisi gibi değil. Ben ona inanıyorum bonzai, benden hoşlanıyor. 
- ahh Tanrım cidden ama! Gerçekten bu kadar saf olamazsın değil mi? Bak sana zarar gelmesinden korkuyorum anlıyor musun beni lulu? Ben o çocuğa güvenmiyorum.
+ Zamanla değiştiğini sende görüceksin bonzai..

Luhan en yakın arkadaşına konuştuğu çocuğu anlatıyordu. Daha doğrusu azar yemekten anlatamıyordu. Mahallenin sapık delikanlısı Kris! Uzun boylu, seksi bir vücudu, çok da nazik. Dışardan bakan asla bu çocuğa sapık demezdi. bizim saf Lulu'muzda buna kanmıştı zaten.. Kris kendinden küçük erkeklerle yatar, fotoğraflarını çeker ve şantaj ederdi ki istediği zaman tekrar ihtiyaçlarını karşılasınlar. Şimdiki kurbanı Luhan'dı. Konuşmaya başladılar, konuştular ve konuştular.. Günlerce konuştular, taa ki luhan değiştiğine inanana kadar. En sonunda buluşmaya karar verdiler. Kris ona '' Kocaman güzel bir terasımız var orayı sana göstermek istiyorum'' diyince dışarda buluşmayacaklarını anlamıştı. İlk başta biraz tereddüt etti ama sonra gitmeye karar verdi. Sonuçta o değişmişti ve Luhan'a zarar vermezdi değil mi!?

Buluşma günü geldi. Luhan duşunu aldı, giyindi son olarak parfümünü sıktı ve evden çıktı. Evi iki sokak ötede olduğu için Kris'in evini zaten biliyordu, yani bi kaç defa onu görmüştü sadece. O yüzden evi bulması zor olmadı. Kalbi patlayacak gibi hissediyordu, çünkü ilk defa birisi ondan hoşlandığını onu güzel bulduğunu söylemişti ve şuan söyleyen kişinin evine gidiyordu. Hayır! Ev değil teras! Ev denilince akıllara başka birşey geliyor biliyorum.

Luhan sonunda gelmişti, telefendan Krise ''Kapının önündeyim ^^'' Diye mesaj attı. Aradan 5 dkk geçti ama cevap yoktu.. Tekrar mesaj attı '' Kris? Ordamısın? Kapının önündeyim diyorum'' . Kris'ten cevap gelmişti sonunda '' sessizce yukardaki kata çık, annemler evde seni görürlerse sorun çıkar. Bende geliyorum şimdi''

Luhan bu olaya hem biraz şaşırmıştı hem de bozulmuştu. Ne yani Gizli gizli mi buluşacaklardı? Herneyse sanırım ailesinin ilişkimizi öğrenmeleri için daha erken diye düşünüp kendini yatıştırmıştı. Yukarı kata çıktığında bir de ne görsün! burası bildiğin tahtalarla kapatılmış bir çatı katı. katta sadecde bi adet çadır vardı. Sahi bu çadır ne içindi ki? Luhan kendi kendine düşünürken birden Kris gelmişti. Daha demin uyanmış gibiydi. Ahh.. Uyuyor olamazdı değil mi? benimle buluşacağı saat. luhan hiç birşey demeden bir adım attı. Kris pis pis sırıtarak luhanın elini tuttu ve '' hoşgeldin, kusura bakma ailem bu gün gidecekler sanmıştım o yüzden teras yerine çatıya geldik. bu çadırı ikimiz için kurdum'' Luhan şimdi ürkmeye başlamıştı, korku dolu Gözlerle Kris'e bakınca Kris '' yani etraf gördüğün gibi kirli ve tozlu, e sonuçta çatı yanii.. çadır oturabilmemiz için..''.
Neden çatıydı ki? Hayır ailen buradaysa dışarda buluşsaydık işte neden burdayız ki? Luhan tebessüm etmeye çalışmıştı ama beceremediği her halinden belliydi. Kris'te önemsememişti zaten. Kris çadıra girdi ve luhana gelmesini söyledi. Luhan tereddütle yavaş yavaş yürüdü. Her ne kadar değiştiğine inansa da ortam bakımından kim olsa korkardı! 

Korktuğu da başına gelecekti zaten.. Kris ile Luhan yan yana yatarken boş muhabbetler ediyordular ki Kris birden doğruldu ve yüzünü Luhana yaklaştırdı. Luhan gözlerini büyütüp ona bakıyordu çok şaşırmıştı. Luhan Krisin altından kısık sesle '' Kris n-ne y-yapıyor-ssunn?'' dedi kekeleyerek. Kris yine o pis ve bi o kadar da seksi sırıtışını yapmıştı '' ne yaptığım belli değil mi?'' deyip dudaklarını luhanın dudaklarına bastırdı..

Gençler olaylar aksyonlar ekşınlar ve süprizler 2. bölümde gelecek :DD: ilk ficim umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum <3

Sözünden Dönen.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin