2

714 30 6
                                    

Selam Millet yeni bir bölüm ile karşınızdayım. İlk bölümde belirtmeyi unuttum.

Azra Akbulut yani Ana karakterimiz Kore'ye gelmeden önce bir iç mimara evini döşettiği gibi Yönetmenlik işini devam ettirmek için de bir ofis açıyor ve onu da aynı iç mimara döşetiyor.

Yani Azra Akbulut G. Kore'ye taşınmadan önce neredeyse herşeyi hazırlatmıştı.

Ertesi sabah huzurla uyandığım ilk sabahımdı. Ama son değildi. Evime bir kahvaltı sipariş verdim.

Manzaramı izleyerek kahvaltımı yapıyorken istemeden düşüncelere daldım. Benden büyük bir abim var.

Abime de bana olduğu gibi çok baskı yapılıyordu en sonunda sevdiği kız ile başka şehre taşındı. Beni hep arar  iyi olup olmadığımı sorar. Henüz olanlardan haberi yok.

Ama ona anlatacağım. Anlamasam bile elbet öğrenecektir zaten değil mi?
Abim ile kardeşten çok arkadaş gibiyiz. Aşk hayatıma kadar hepsini bilir ve beni hep destekler. Tabi pek aşk hayatım olmadı ama...

Sonunda kahvaltı yaptım ve bilgisayarımı da alıp çıktım evden. Henüz arabam yok ama onu da halledeceğim en yakın zamanda.
Ofisimde yalnızca birkaç çalışan var. Çünkü daha fazlasına ihtiyaç yok.

Bir ilkbahar günü bugün. Pembe çiçekli ağaçlar çok hoş. Ve o ağaçların dallarında birbirlerine aşkla bakan birkaç çift kuş da çok tatlı duruyor. Kaldırımda seke seke koşan küçük kızını gülerek takip eden bir baba. Sanki bahar tüm mutlulukları beraberinde getirmiş gibi.

Sonunda Ofisime geldiğimde asistanım bana bir kahve yapıp masama koymuştu bile. Odama doğru beni takip eden asistanım ile yürüdüm. Masama oturup bilgisayarımı açtığımda bir sürü mail geldiğini fark ettim.

İş tekliflerini genellikle mail yolu ile alırım. Sadece özel teklifler asistanım yolu ile bana ulaşır. Birkaç teklife göz gezdirdim. İçinde pek hoşuma giden türden teklif yoktu.

Asistanım ' Kim Yeon so' ile konuşmaya başladım ;

" Bunlar pek hoşuma giden türden teklifler değil. Sana hiç geldi mi teklif?"

Y.s : Birkaç teklif geldi Azra hanım. Ama pek ilgileneceğinizi sanmıyorum.

" Ona ben karar veririm Yeon So. Teklifler nedir?"

Y.s : Bir şampuan reklamını çekmeniz için ricada bulundu.

" Hmm diğerleri ? "

Y.s : Nike ayakkabı reklamı teklifi de var efendim.

" Bu reklam için detaylı bilgi amaçlı bu işi düşünen kişi beni bizzat arasın lütfen. "

Y.s : Bir dizi teklifi de geldi efendim. Smtown şirketinin bir ya da iki grubu ile çekilecek bir diziymiş. Detaylı bilgi verilmedi.

" Bu da olur. Detaylı bilgiler için bana ulaşsınlar. Diğer teklifleri de bir dosya haline getirip masama koy lütfen Yeon so. Teşekkürler şimdi çıkabilirsin."

****
Yorucu bir günün ardından sonunda evime gidiyorum. Geldiğimden beri Kore'yi gezemedim. Önce işi düzene sokmam lazım çünkü. Telefonum çaldı. Yaprak arıyordu.

" Alo "

Y : Alo Azra nerdesin?

" Çalışıyordum yeni eve gidiyorum. Sen? "

Y : Ülkü, Tae bi de Hoseok ile geciken akşam yemeğimizi yiyoruz. Bu saate kadar çalışılır mı lan? Saat 23:00.

" İşleri düzene sokmam lazım Yaprak."

Yan Komşum Byun Baekhyun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin