" 3,2,1! KAYIT!"
Cy : Nerden çıktın karşıma. Artık kalbim Baekhyun 'a ait değil gibi sanki. Sanki sadece sana ait gibi. Neden Joy? Neden çıktın kaşıma?
Joy : Buna ben değil kalplerimiz karar veriyor Chanyeol. Ama bu yanlış bir şey öyle değil mi? Sen Gaysin.
Cy : Evet hem de çok yanlış bir şey. Ben Baekhyun' u terk edemem Joy. O beni çok seviyor. Ve benim ona olan aşkım bitmedi. Çok uzun bir zamandır birlikteyiz.
Joy : hıck* Seni seviyorum Chan. Üzgünüm.
Cy : Aklımı karıştırma lütfen Joy. Sana karşı boş değilim bunu biliyorsun.
İrene : Noluyor böyle?! Ne demek bu?!
" KESTİK! Irene girişlerinde sorun var hala hiç çalışmıyor musun?! Hiddetli girmen gerekiyor böyle değil! 3,2,1! KAYIT!"
Irene : NOLUYOR BURADA BÖYLE?! NE DEMEK BUNLAR?!
"Güzel. Devam edin!"
Sette o olmayan sahnelerin sonunu çekiyoruz şimdi. Ve sanırım zaten bitti şimdi. Üyelerin hepsi burada değil. Sadece Joy, Irene, Chanyeol var.
" Tamam arkadaşlar teşekkürler. Sahne bitti. Dağılabilirsiniz. Irene. Girişlerinde sorun var. Sakin giriyorsun. Orada yasak bir ilişki yaşanıyor ve sen buna şahit oluyorsun. Bunun şaşkınlığı ve kızgınlığını seyirciye göstermen gerekiyor. Daha çok çalış."
Irene : Üzgünüm daha çok çalışacağım. İyi geceler.
****
Biricik sevgilimin evindeyiz üyelerle ama Baekhyun, luhan ve Kris yok. Tanrım! Telefonu da açmıyor!
Sh : Tanrım! Telefonu da açmıyor!
" Benimkini de açmıyor! "
Sh : Ne yapıyor bunlar ya?! ( Tam o sırada kapıdan onlar girer. Içeriye geçip otururlar.)
Sh : Luhan?
" Baekhyun?"
Lh & Bh : Aşkım?
Lh : Aşkım ben sana söyleyecektim de zaman olmadı kusura bakma. Azra sende dinle. Çinde ki işlerde büyük denilebilecek bir prüz çıkmış. Ama buradaki işlerin yoğunluğundan dolayı Çine de gidemiyorum şu an. Baekhyun da bana yardım ediyor sağolsun. Gerçekten fazla yoğunuz. Belki bir iki gün sonra Çine gitme gibi bir durumum olabilir.
Sh : Ne prüzü bu?
Lh : Sözleşmeyle ilgili aşkım. Boşver kafanı yorma sen.
Sh : Korkutma beni.
Lh : Bebeğim merak etme üç koldan halletmeye çalışıyoruz biz zaten. Hallolur birkaç güne.
Bh : Meleğim özür dilerim seni hiç arayamadım bugün.
" Tamam aşkım sorun değil. Bir an önce yola sokun işleri."
Bh : Şu sorunları bir düzenleyebilim. Söz veriyorum eskisi gibi hiç ayrılmayacağız.
" Düşünme bunları şimdi işleri yola sok bir an önce."
Birden Luhan ve Baekhyun 'un telefonları çalmaya başladı. İkisi de izin isteyip telefonları açtılar.
Lh & Bh : Hmm. Ha? Haaa tamam.
Telefonlar saniyeler içinde kapanırken ikisi de aynı anda ayağa kalktılar.
Bh :Şirketten aradılar. Lee bey çağırmış gitmem lazım.
Lh : Benim sorun ile ilgili aradı menajerim. Avukata ulaşmış. Benim de gitmem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum Byun Baekhyun
FanfictionOnların ki çok farklı bir hikaye. Bir yanda hayallerini hiçbir zaman yaşayamamış bir kız Azra Diğer yanda da tam da hayali olan hayatı yaşan Byun Baekhyun Azra aile baskısından dolayı onlara - ailesine- rest çekip koreye taşındı. Nerden bilebilirdi...